Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Ja minä nainen jonka ympärille ne tuodaan
Vierailija kirjoitti:
Minut on kirottu.
Ota yhteyttä niin puretaan kirous. Minutkin on kirottu.
Vierailija kirjoitti:
ÄÄh, miehet on sikoja, voisin vain makoilla sylikkäin hiljaa ja miettiä maailman menoa.
Niin minäkin, sen ekan seksikierroksen jälkeen sitten. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Juteltaisko sittenkin
Jos haluat vihdoin. Mulle voit jutella ja avautua kaikesta, myös siitä mikä ahdisti tai ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Ja minä nainen jonka ympärille ne tuodaan
Ja minä nainen joka ei tarvitse tuoleja. Voin geenieni vuoksi leposyväkyykyttää luontevasti ja helposti, enkä siksi tarvitse lopulta tuoleja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt että miltä meidän lapset näyttäisi tai et haluaisit kanssani lapsen?
En mä ulkonäköä, mutta sitä, millainen se muuten olisi. Yksi siis voitaisi tehdä, ihastuksen kanssa, ei sun.
Vierailija kirjoitti:
Eka viestini tänne oli: "Ajattelen sinua koko ajan." Ja tiedätkö, mitä? Tilanne edelleen valitettavasti sama. Sikäli valitettavaa, että kaikki on edelleen tai jälleen vain ajattelun tasolla.
Tuo "edelleen" voi tarkoittaa viime kuussa ja vielä tässäkin kuussa tai sitten 10 v sitten ja edelleen. Jotkut vain jättää pitkän jäljen, vaikkei mitään olisi tapahtunutkaan. Yksi näitä elämän ihmeellisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt että miltä meidän lapset näyttäisi tai et haluaisit kanssani lapsen?
En mä ulkonäköä, mutta sitä, millainen se muuten olisi. Yksi siis voitaisi tehdä, ihastuksen kanssa, ei sun.
Tyhmä siitä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Minut on kirottu.
Mitä on tapahtunut?
Meinasitko hotelli- vai mökkimajoitusta Iso-Syötteeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on kirottu.
Ota yhteyttä niin puretaan kirous. Minutkin on kirottu.
Millä tavalla kirous sinussa näkyy tai tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Minut on kirottu.
I feel you. Minulla elämän sattumukset olivat joskus pääasiassa positiivisia. Nykyisin kaikki ovat negatiivisia. Sen verran ymmärrän nyt enemmän, että en ole niin herkästi tuomitsemassa ihmisiä. On totta, että ongelmat ovat usein omasta toiminnasta johtuvia, mutta moni ajautuu niihin, kun sattumukset vievät voimat. Eikä ketään voi oikein syyttää siitä, että ei jaksanut. Silti pitää kannustaa ja kehottaa, mutta ei kannata syyttää tai tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juteltaisko sittenkin
WA:ssa?
Laita viesti niin, kerron seuraavat askeleet.
Uskaltaisiko minun sijassani?
Toivon että uskaltaisit, ihan miltä tuntuu. Minusta siihen ei ole. Tosin sitten vaatii hieman säätöä, toivottavasti ymmärrät. Nyt puupinolle, ja nesteytysjuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Millaistahan olisi tuntea toisemme ihoillamme?
Se olisi jotain sellaista, josta en osaisi edes unelmoida.😚
Vierailija kirjoitti:
Minut on kirottu.
Oikea robinhood ei kyllä noin sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Minut on kirottu.
Minut myös.
Jos olisimme eläneet 200 vuotta sitten niin olisin kirjoitellut sinulle kirjeitä päivittäin. Uskon, että olisit vastannut niihin. Se olisi ollut niin helppoa. Tässä ajassa voisin tavoittaa sinut hetkessä. Voisin kuulla äänesi nyt. Ja silti sinä olet valovuosien päässä, toisessa todellisuudessa. En löydä tietä luoksesi, en edes kapeaa polkua. En edes tunne sinua ja siitä huolimatta uskon, että meidän olisi pitänyt olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä siitä tulisi.
Sitä ei ainakaan. Eikä ilkeä, kuten esim. sinusta tuli.
Tämä varovaista? Ennemmin nautinnollista.