Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ei kyllä huvittaisi nähdä omia vuosien takaisia sydänverellä kirjoitettuja juttuja. Onneksi on aika. Onneksi se kuluu. Aika on ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä hauskaa onkin, että löydät täältä "kaivattusi" varmasti, samalla kummisi ja kaikki kaverisi jos pinnistelet.
Joo, ja omien kaivattujen muut kaipaajat, kun käyttävät "päivänselviä" tunnisteita 😁
Onneksi suurin osa tajuaa, että mikään täällä ei ole totta, ja se tässä varmaan viehättääkin, aikuisten virtuaalinen elämyspuisto.
Juuri näin, ja pääasia että lohtua saavat, saattavat jopa oppia jotain itsestään :)
Mitä ihmeen lohtua?
Jotkut luulevat, että ns. kaipaus on kaikille jokin murskaava kokemus ja pelkkää kärsimystä. Sivusta
Juu ei, mutta mitä isommat tunteet oli ne mitä oli on tänne helpompi hypätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt päätöksen ottaa elämässäni uuden, ison askeleen. Ei tule vaikuttamaan väleihin kaivatun kanssa, hänellä on oma elämänsä.
Joka tapauksessa nyt on hyvä ja rauhallinen olo kaivattuakin ajatellen. Ehkä edessä on vielä jotain hyvää ja kaunista, joka lopulta saa toivottoman kaipauksenkin hälvenemään.
Kuulostaa hyvältä. Onnea sinulle <3 Olet rohkea ja vahva!
Koko yö valveilla. Nyt aamupalaa
Joo osaan toki itsekin keittää aamukahvit, mutta olisihan sellainen huomioiminen ihanaa, jos ois valmiiksi vähän hössötetty: En tiedä hössöttäisitkö sinä. Pahus, kun en saa olla lapsesi isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä hauskaa onkin, että löydät täältä "kaivattusi" varmasti, samalla kummisi ja kaikki kaverisi jos pinnistelet.
Totta! Löysin täältä kaivattuni, naapurini, vanhan luokkakaverin ja kaverin exän. Ajattelin vain heitä ja kohta alkoi viestejä tulla tänne. Hassua miten kaikki olivat täällä ja vielä minua kaipaamassa. 🤭 Minussa on se jokin, mikä saa kaikki rakastumaan minuun. En kaipaa ketään, mutta nautin tästä huomiosta. 😊
Se on hieno olotila. Onnea! Olit ilmeisesti todella ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla kertomatta asioita, kun joutuisi kuitenkin valehtelemaan. Totuutta en voi kertoa.
Joskus pienempi valkoinen valhe on parempi valhe kuin iso valhe jota pidättelee.
Vierailija kirjoitti:
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Kyllä mä sanoisin, että on hänellä jonkinlainen käsitys sun kamppailusta. Niin se vaan menee näissä jutuissa.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä huvittaisi nähdä omia vuosien takaisia sydänverellä kirjoitettuja juttuja. Onneksi on aika. Onneksi se kuluu. Aika on ystävä.
Joo, itse asiassa ihan kiva että säännöllisin väliajoin vanha ketju ihan jopa poistetaan ja alkaa uusi. Omatkin ajatukset olleet aina ihastuksen eri vaiheissa sellaisia, että hävettäis lukea osaa jutuista nyt. 😅
Hyvää Isänpäivää kaikille isille!
En voi kertoo mun elämästä. Se ois liian hullua jaettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja omien kaivattujen muut kaipaajat, kun käyttävät "päivänselviä" tunnisteita 😁
Onneksi suurin osa tajuaa, että mikään täällä ei ole totta, ja se tässä varmaan viehättääkin, aikuisten virtuaalinen elämyspuisto.
Juuri näin, ja pääasia että lohtua saavat, saattavat jopa oppia jotain itsestään :)
Mitä ihmeen lohtua?
Jotkut luulevat, että ns. kaipaus on kaikille jokin murskaava kokemus ja
Juu ei, mutta mitä isommat tunteet oli ne mitä oli on tänne helpompi hypätä.
Helppoa juu, mutta ei liity lohduttamiseen, jota tässä nyt siis ihmetellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Kyllä mä sanoisin, että on hänellä jonkinlainen käsitys sun kamppailusta. Niin se vaan menee näissä jutuissa.
Sivu.
Miksi menis? Mä taas luulen ettei suurimmalla osalla kaivatuista ole kaipauksesta mitään käsitystä. Ei mullakaan ole ollut mitään tajua miehistä, jotka ovat myöhemmin kertoneet joskus aikoinaan haikailleensa mun perään. Eri
Vierailija kirjoitti:
En voi kertoo mun elämästä. Se ois liian hullua jaettavaksi.
Mitä hullumpi tarina, se mielenkiinnon herättää! Olemme uteliaita, anna palaa.
Välillä mietin, mitkä hetket oot tallentanut mieleen ja sydämeen, että onko ne samoja kuin mulla.
Olisit ottanut ne fanilahjoina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä kipeä
Parempi jo.
Ihanaa isänpäivää kaikille isille! Vahvoja isiä tarvitaan tukemaan lapsia epävarmassa maailmassa kohti aikuisuutta. Toivottavasti saatte kaiken rakkauden ja hemmottelun mahdollisuuksien mukaan tänä päivänä.
Olen iloinen puoletasi :)