Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
51241/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä hauskaa onkin, että löydät täältä "kaivattusi" varmasti, samalla kummisi ja kaikki kaverisi jos pinnistelet.

Joo, ja omien kaivattujen muut kaipaajat, kun käyttävät "päivänselviä" tunnisteita 😁

Onneksi suurin osa tajuaa, että mikään täällä ei ole totta, ja se tässä varmaan viehättääkin, aikuisten virtuaalinen elämyspuisto. 

Juuri näin, ja pääasia että lohtua saavat, saattavat jopa oppia jotain itsestään :)

Vierailija
51242/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä hauskaa onkin, että löydät täältä "kaivattusi" varmasti, samalla kummisi ja kaikki kaverisi jos pinnistelet.

Totta! Löysin täältä kaivattuni, naapurini, vanhan luokkakaverin ja kaverin exän. Ajattelin vain heitä ja kohta alkoi viestejä tulla tänne. Hassua miten kaikki olivat täällä ja vielä minua kaipaamassa. 🤭 Minussa on se jokin, mikä saa kaikki rakastumaan minuun. En kaipaa ketään, mutta nautin tästä huomiosta. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51243/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja omien kaivattujen muut kaipaajat, kun käyttävät "päivänselviä" tunnisteita 😁

Onneksi suurin osa tajuaa, että mikään täällä ei ole totta, ja se tässä varmaan viehättääkin, aikuisten virtuaalinen elämyspuisto. 

On täältä pari tuttavaa osunut silmiin. Ne otti tosissaan mun kaipauksen ja saivat juorun aihetta🤣🤣🤣🤣 Itseasiassa he tunnisti mut, mutta itse sitten oikean elämän perusteella tiesin mistä ne on harhansa repineet🤣🤣🤣🤣 Sain samalla poistettua heidät elämästäni. 

Terkuin eräs varattu.

Onnea sinulle, ehkä joskus huomaat miten se meni.

Vierailija
51244/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täältä pari tuttavaa osunut silmiin. Ne otti tosissaan mun kaipauksen ja saivat juorun aihetta🤣🤣🤣🤣 Itseasiassa he tunnisti mut, mutta itse sitten oikean elämän perusteella tiesin mistä ne on harhansa repineet🤣🤣🤣🤣 Sain samalla poistettua heidät elämästäni. 

Terkuin eräs varattu.

Onnea sinulle, ehkä joskus huomaat miten se meni.<

Huomasin ihan oikeassa elämässä. Puolison kanssa vitsailtiin ja kirjoiteltiin tänne ja menin sitten kirjoittamaan liian tunnistettavasti tyyliin "tänään mennä kultahippuun" ja tuttavat tiesi minun olevan menossa tuonne ja monta muuta yhtenäistä. Puolison kanssa vain vitsailtiin ja tuttavat luuli mun kirjoittelevan jollekin toiselle. 

Vierailija
51245/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pojat valitsi tänään?

Vierailija
51246/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos lasteni äidille, että saan olla isä. Olen siitä ikuisesti kiitollinen. Osattiin tehdä sentään jotain oikein. 🙏

Mikset sano sitä hänelle suoraan?

Vierailija
51247/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen luotiin miehelle, miestä varten, mutta hänestä tulikin luopio. Aika järkkyä.

Koeta nyt selvitä siellä. 

Vierailija
51248/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan tuo täällä viehätä tai edes kiinnosta, mulle viestinnän monitulkintaisuus on ollut päivänselvää aina. Tänne kirjoitteluni pointtina on omien ajatusten jäsentely ja mielen purku, enkä edes haluaisi ihastukseni käyvän täällä. Sivusta

Vierailija
51249/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan tuo täällä viehätä tai edes kiinnosta, mulle viestinnän monitulkintaisuus on ollut päivänselvää aina. Tänne kirjoitteluni pointtina on omien ajatusten jäsentely ja mielen purku, enkä edes haluaisi ihastukseni käyvän täällä. Sivusta

Ketju toimii monenlaiseen tarpeeseen. 👍

Vierailija
51250/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ja pääasia että lohtua saavat, saattavat jopa oppia jotain itsestään :)

Pitäiskö olla, saatamme jopa jne.....?   -näin

Vierailija
51251/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla kertomatta asioita, kun joutuisi kuitenkin valehtelemaan. Totuutta en voi kertoa. 

Vierailija
51252/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen lohtua?

Vierailija
51253/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen lohtua?

Jotkut luulevat, että ns. kaipaus on kaikille jokin murskaava kokemus ja pelkkää kärsimystä. Sivusta

Vierailija
51254/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika poloinen 

Vierailija
51255/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ilman viikunanlehtiä!

Vierailija
51256/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen luotiin miehelle, miestä varten, mutta hänestä tulikin luopio. Aika järkkyä.

Koeta nyt selvitä siellä. 

Pusu sulle.

Vierailija
51257/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää tarjoon, sää maksat.

Mää rasitun, sää jaksat.

Vierailija
51258/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla kertomatta asioita, kun joutuisi kuitenkin valehtelemaan. Totuutta en voi kertoa. 

Kerro tänne anonyymisti, jos et voi hänelle suoraan kertoa.

Vierailija
51259/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva  meistä on rautaa.

Vierailija
51260/55805 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva  meistä on rautaa.

Paitti Iron man.