Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ystävälliset terveiset entiselle kaivatulle. Toivottavasti on ollut kiva viikonloppu.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko sydämellä jos saat minulta syntymäpäiväviestin?
Vastaan varmasti. Tosin en usko että kaivattuni sellaista lähettäisi. 😔
Vierailija kirjoitti:
Ystävälliset terveiset entiselle kaivatulle. Toivottavasti on ollut kiva viikonloppu.
Noin mielessä vielä. Onkohan entinen ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
On Suomessa ystävällisiä ja lämminhenkisiä sosiaalisia ihmisiäkin, osa vaan sitten tylyn oloisia möllejä. Ja ne on sitten todella tylyn oloisia, mutta onneksi sellaisia voi aika hyvin välttää.
Moni tyly mölli osoittautuu lämpimäksi kunhan tutustuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Auta ihmistä kriisissä ja huomaa kuinka mulkero hänestä tulee, kun pääsee taas jaloilleen.
Nii sitä pruutataan sanoa, että kun nostaa hukkuvan koiran ojasta, ni saa kurat naamalles. 🌿🍬🦊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta ihmistä kriisissä ja huomaa kuinka mulkero hänestä tulee, kun pääsee taas jaloilleen.
Nii sitä pruutataan sanoa, että kun nostaa hukkuvan koiran ojasta, ni saa kurat naamalles. 🌿🍬🦊
pruutata vs. (p)ruukata
Vierailija kirjoitti:
Päivät kuluu hukkaan.
En aja partaa, en käy suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on inhottavia tilanteita, olen taannoin törmännyt näihin paljon. Nämä miehet haluaa joko fwb- suhteen tai vaan seksisuhteen. Tai kerta ja that's it. Mitä meidän tiettyjen naisten otsassa lukee ??? Mistä se johtuu, et miehet näissä merkeissä lähestyy.
Tuo riippuu varmaan siitä, millaisissa paikoissa ja piireissä pyörii. Ei minulle ole koskaan oltu tuollaisia, vaikka minusta on kyllä kiinnostuttu jo nuoruudesta lähtien. Juttu on lähtenyt liikkeelle ihan tavallisista kiinnostavien asioiden juttelusta, maailmanparantamisesta, harrastuksesta. Varmaankin tätä törkyä en ole nähnyt, kun en myöskään baareja ole koskaan harrastanut. Sinne jos menette, niin takuulla siellä on ne, jotka lukevat lähinnä naisten tissivakoa kirjojen sijaan. - Sivusta ketjuun juuri tulleena kommentoin.
Siellä voi myös olla esim ne sun työkaverit, joiden kanssa ty
Enpä ole pikkujouluihinkaan mennyt tuon örveltämisen vuoksi. Ja juu, en ole tylsä. Minulle tapahtuu paljon kiinnostavia asioita ja aina tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Päivät kuluu hukkaan.
Viikot, kuukaudet, vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Suomessa ystävällisiä ja lämminhenkisiä sosiaalisia ihmisiäkin, osa vaan sitten tylyn oloisia möllejä. Ja ne on sitten todella tylyn oloisia, mutta onneksi sellaisia voi aika hyvin välttää.
Moni tyly mölli osoittautuu lämpimäksi kunhan tutustuu paremmin.
Juuei.
Vierailija kirjoitti:
Olisinhan minä, jos ottaisit.
Mistä voi noutaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivät kuluu hukkaan.
En aja partaa, en käy suihkussa
Harmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä yhessä kuvassa näyttää kuin sulla ei olis enää sormusta nimettömässä. Mutta voihan se olla peilikuvakin.
Tiedän pariskuntia, joissa naisella ei ole yhtään yhteiskuvaa miehen kanssa, mutta miehellä on... Tiedä sitten, mistä tuokin henkii, vai henkiikö mistään.
Pariskunnista toinen rakastaa aina enemmän kuin toinen. Siitä se kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi voinut olla minunkin tekstiäni. Tosin en ole sitä mieltä, että ihminen on jaloillaan ollessaan mulkero, mutta sanotaanko, että selvinnyt pahimmasta.
Juu ja mulle ei ole koskaan baarissa ehdoteltu mitään tai ahdisteltu, vaikka olen baareissa käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Juuei pikkujouluille.
Juuei kaikelle!
Oikeistolainen liberalismi se vasta yksilöä korostaakin..