Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sielua kiertävät toisiaan kuin tähdet kaukaisessa yössä. Toinen on sidottu menneisyyteen, ei uskalla lähteä, sillä pelkää tyhjyyttä. Toinen ei uskalla lähestyä, sillä tietää rajan olemassaolon. He pyörivät hiljaa, näkymättömän viivan erottaessa heidät. Kurotellen, mutta koskaan koskematta. Sidottuina omiin pelkoihinsa.
Tästä tuli ajatus hetken kosketuksesta. Pienen pienestä. En halua tietää, mitä isompi kosketus aiheuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on muuttunut näiden vuosien aikana, ollaanko me? Siinäpä kysymys.
Olen muuttunut - huonompaan suuntaan.
Miksi ajattelet niin?
Koska vointi meni heikoksi (suunta parempaan nykyään) ja opin myös yhden huonon asian kaipauksen myötä. Kärsivällisyyttä olen oppinut, samoin yllättäen löytänyt itsestäni yhden uuden hyvänkin piirteen (suhteessa kaivattuun).
Joskus mä mietin että tiedätkö sä. En tiedä miksi mulle tulee sellainen olo jostain sun sanomista asioista. Tai sun katseesta kun katsot häneen. En vaan ymmärrä koko juttua. Kunpa pääsisin palaamaan ajassa takaisin. Haluaisin saada sun kauniit silmät hymyilemään taas ihan aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Niin haurasta kaikki minussa:( Paitsi tappava suru.
Miksi haurasta? Tuossa on sulla runo. Huomasitko? Laitat vain hymiön paikalle pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sielua kiertävät toisiaan kuin tähdet kaukaisessa yössä. Toinen on sidottu menneisyyteen, ei uskalla lähteä, sillä pelkää tyhjyyttä. Toinen ei uskalla lähestyä, sillä tietää rajan olemassaolon. He pyörivät hiljaa, näkymättömän viivan erottaessa heidät. Kurotellen, mutta koskaan koskematta. Sidottuina omiin pelkoihinsa.
Kumpi sinä olet?
Se, joka tietää rajan olemassaolon.
Pikkujoulua voi viettää myös ilman tuhmuuksia ja moni viettääkin, mutta eihän siitä voi repiä mitään meheviä juttuja ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, tai sitten en. Hauskasta piinallisen ujosta vekkulista on tullut jotenkin vähän bad ass. Sorit siitä, paitsi että ei. Sivunen
Niin kova ikävä sua, kulta.
Meitsi menee pikkujouluihin hänen takiaan. En kuitenkaan jatkoille.
Hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Niin kova ikävä sua, kulta.
🥰 muru!
Olis tarjolla puikulaperunaa ja loimulohta. Tervetuloa..
Hyvää viikonloppua kaunis opettajarouva 😍
Laittaisitpa taas kunnon tunnisteita! terv. samis vihreässä yläosassa ja farkuissa
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla puikulaperunaa ja loimulohta. Tervetuloa..
Hyvältä kuulostaa, tuli kuolaa suuhun.
Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaan elämään. Toivon, että tähdet on silloin kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua kaunis opettajarouva 😍
Omin, vaikka olisi p:lle tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, tai sitten en. Hauskasta piinallisen ujosta vekkulista on tullut jotenkin vähän bad ass. Sorit siitä, paitsi että ei. Sivunen
Mikä tuollaisen muutoksen sai aikaan, kaivattu vai ihan vaan aika?
Kuka oli menossa pikkutuhmistelemaan pikkujouluihin? Millaiset ne pikkutuhmat pikkujoulut ovat?