Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa vietetty viikonloppu tai viikko sängyssä joskus aikanaan.
Niin se hyvä puoli, et nyt ei ois kiinnostanut enää yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Eikä kenenkään tarvitse tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vain haave, mennyt jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
T. K. rakastan sua.
Tietty. Rakastat tai vihaat. En jätä ketään kylmäksi. Usein jopa molempia samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Since all is well, keep it so
Joskus kuitenkin mietin suden herättämistä. Tosin, eihän kukaan pidä huonojen uutisten tuojasta.
Herätä susi. Rehellisyys maan perii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. K. rakastan sua.
Tietty. Rakastat tai vihaat. En jätä ketään kylmäksi. Usein jopa molempia samaan aikaan.
En muista ainakaan vihanneeni. Tosi ärsyyntynyt oon ollut kyllä, ja loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt ole erityisesti kenellekään suunnattu, mutta kun saisi nukahtaa putipuhtaissa hyväntuoksuisissa lakanoissa lusikkaan ihanan ja hyväntuoksuisen mihen kanssa ja tuntea olevans hellitty ja rakastettu.
Realismi: huomenna siivouspäivä ja lakanoiden vaihto.
Toinen realismipläjäys: paskallehan ne yleensä haisee, vaikka mitä söisivät. 😁
Nope. Todistetusti olen kohdannut miehiä, jotka tuoksuvat järisyttävän houkuttelevalla.
Tällä hetkellä tosin itse häiden suurinpiirtein verelle ja suolenpätkille ja hajuaisti on herkistynyt siinä määrin, että koti on tunkkainen ja vailla lattiasta kattoon punaista.
Et ei ole tarjolla puolestani ruusun, vaniljan tai kanelin tuoksua, joten lienee turhaa haaveillä jumalaisen tuoksuisesta adoniksesta - ainakaan muutamaan päivään. Etenkin, kun tänään päätin etten jälleen vähään aikaan deittaile.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on muuttunut näiden vuosien aikana, ollaanko me? Siinäpä kysymys.
Olen muuttunut - huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää saada isompi ja "laadukkaampi" koti ja aito design sisustus, sitten huvila Paraisilta, purjevene, huvila Lapista, autot pitää päivittää, taidehankintoja, lapsille harrastukset ja rahastot, kalliita pyöriä, harrastusvälineitä kaikkiin tarkoituksiin. Joskus pitää päästä myös ulkomaille, siis monta kertaa vuodessa. Ulkonäön "kohentamista" säännöllisin väliajoin. Rahan jakoa jälkeläisille. Aina tarvitaan lisää rahaa. Paitsi sitten kun kuolee.
Näillä on ihan helvetillinen ahdistus metriä ennen kuolemaa. Kun ei se raha autakaan siinä vaiheessa.
Kyllä se siinäkin auttaa. Ei tarvitse niin pennin päälle miettiä arkkua ja muuta vermettä.
Olette te ynnä muut täällä taas ohista "keskustelleet" lukeneet otsikko
Kaipaan isääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos vaimosi pettämiselle. Sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Since all is well, keep it so
Joskus kuitenkin mietin suden herättämistä. Tosin, eihän kukaan pidä huonojen uutisten tuojasta.
Herätä susi. Rehellisyys maan perii.
Susi olikin naapurin emännän villakoira ja maan peri talonmies Pikkarainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on muuttunut näiden vuosien aikana, ollaanko me? Siinäpä kysymys.
Olen muuttunut - huonompaan suuntaan.
Miksi ajattelet niin?
Toivottavasti haiset tuolta sen vuoksi, että oot käynyt metsästämässä, etkä suolistamassa pettymyksen aiheuttaneita miehiä 😳.
Menkat.Juuri se ihastuttavan turvonnut ja tunkkainen olotila ja hajuaisti superherkillä.
Eivät miehet ole aiheuttaneet lähiaikoina suurempia pettymyksiä vaikka pariin otteeseen huumorintaju onkin ollut koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vaimoa, ihan sinkkuna liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vaimoa, ihan sinkkuna liikenteessä.
Miksei sitten kenenkään tarvitse tietää, kaipaat kuitenkin varattua? Sivummalta
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu käyttäis kännykkää ajaessa niin pepulle sais piiskaa. Ai nii hän varmaan vaan tykkäis siitä.
Mäkin kirjoitin tänne tänään autoa ajaessa 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sielua kiertävät toisiaan kuin tähdet kaukaisessa yössä. Toinen on sidottu menneisyyteen, ei uskalla lähteä, sillä pelkää tyhjyyttä. Toinen ei uskalla lähestyä, sillä tietää rajan olemassaolon. He pyörivät hiljaa, näkymättömän viivan erottaessa heidät. Kurotellen, mutta koskaan koskematta. Sidottuina omiin pelkoihinsa.
Kumpi sinä olet?
Niin haurasta kaikki minussa:( Paitsi tappava suru.
Tämä ei nyt ole erityisesti kenellekään suunnattu, mutta kun saisi nukahtaa putipuhtaissa hyväntuoksuisissa lakanoissa lusikkaan ihanan ja hyväntuoksuisen mihen kanssa ja tuntea olevans hellitty ja rakastettu.
Realismi: huomenna siivouspäivä ja lakanoiden vaihto.