Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minulla ei kaivattua, mutta jonkun kaivattu maksoi 60% veroja.
Vierailija kirjoitti:
Miten edetään
Liian hitaasti.
Nyt mä tajusin,
että ei ehkä se syy miks oot ottanut etäisyyttä ole se,että meillä oli konflikti. eikä sekään että mä itkin ja avauduin. vaan todennäköisimmin se, että mä paljastin todelliset tunteeni siinä samalla. mä liikutuin eniten siitä et voi olla olemassa joku mies joka pyytää multa anteeksi ja tajuaa kun on loukannut mua. koska kotona mulla ei sellaista ole, minkä oot ehkä arvannut. Mä liikutuin yksinkertaisesti siitä niin helvetisti, myös itse asian lisäksi. Ja miten säälittävää se on? Mä en voinut uskoa todeksi, et sä pyydät anteeksi. Koska mä olen niin tottunut muuhun
tunnistat varmaan jos tunnistat, mutta se tarkoittaa että säkin jollain asialla täällä ketjussa olet, joten en välitä nyt siitä jos tunnistat. En silti kokenut et voisin puhua sulle tästä irl koska ei me olla sillä tasolla
Vierailija kirjoitti:
Miten edetään
Moottoritiellä talvella 100km/h, kävellen 6km/h ja lähietäisyydellä tehdään pientä edestakaista liikettä.
Halaus ihanalle naiselle tähän ihan lähelle 🤗 Hyvää viikonloppua.
-ihastunut mies
Vierailija kirjoitti:
Pusu
Pusu asap
Vierailija kirjoitti:
Hei mun heebolle ja hauskaa viikonloppua!
Hei, terveiset täältä heebolta mun heebolle takaisin ja mukavaa viikonloppua sinullekin heeboni!
Kuten vastaan tullut pariskunta, tuolla tavalla tekin kuljette vierekkäin tai perälkkäin otsalamppujen valossa lenkillä. Kävelen ohi, se on kohtaloni.
Kaikkien tuttujen ja puolituttujen ja heidän kumppanien nimet laitetaan verokoneeseen tietenkin. Julkista tietoa yli 120000e tienaavien tulot. Mitä vikaa siinä, jos on utelias?
Joku haluaa nyt korostaa löytyvänsä verokoneesta. Laitatko hänelle suoraan tiedot luuriinsa jos olet epävarma onko käynyt ne vakoilemassa.
Kyllähän ansiotulot ja pääomatulot kertoo paljon ihmisistä ja siitä, mikä heille on tärkeää.
Yhtäkään viehättävänä pitämääni miestä ei löytynyt verokoneesta. Kaipaus on ny kuallu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kaivattusi tienasi vuonna 2023?
En ehtinyt vielä kipittää verotoimistoon tarkastamaan.
Löydät kaivatun tulot ihan vaan ilta-sanomien verokoneesta.
Ei kai kukaan ole niin säälittävä, että hakee ihastuksensa tuloja jostain? Eikä ne välttämättä edes näy siellä, minunkin perheessäni on useampi ihminen joka ei maksa veroja Suomeen.
Mulkii on monta miltsii ulkomaalsil tileil, mut suames näkyy vaan kelan tuet.
Vai sellasta sulla. Ei liittynyt minun viestiini mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ansiotulot ja pääomatulot kertoo paljon ihmisistä ja siitä, mikä heille on tärkeää.
Voi myös olla hyvä siinä, mitä tekee, ja siitä halutaan maksaa. 🤷🏻
Kuinka niin?