Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua vainoaa?
Minuakin vainoaa joku / muutama mies. En tiedä keitä ovat ja mistä ovat ilmestyneet mutta vainoavat. Ovat olleet täälläkin äänessä.
Olet sydämeni itsevaltias. Rintaani voisi laittaa lapun, jossa lukee
Täällä määrään minä
Xxxx
😘
Unissa me voidaan vaikka tehdä sitä
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua vainoaa?
Minua vainoaa entinen työkaverinainen. Ihan kaamea tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos teillä joillain oikeasti vainoajia on älkää kirjoitelko palstalle tai nettiin. Kirjoitelkaa yksityisesti ja viestikää yksityisesti. Näihin ei ole vainoajilla pääsyä.
Netissä voi saada tukea ja turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Unissa me voidaan vaikka tehdä sitä
Minun mieleni ei salli sellaista. En ole koskaan nähnyt tuollaisia unia, en ikinä. Mitä se kertoo minusta, en tiedä. Tästä pitää tehdä tietenkin se päätelmä, että kun ei unissa voi, niin silloin pitää valveilla. 🤷🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulet uniin taas
Mitä me siellä tehdään?
nussitaan
Paljonko kaivattusi tienasi vuonna 2023?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin olet
Kysy myöhemmällä uudestaan😉
Metka juttu - se (ja mä) on siellä kohta taas
Hei mun heebolle ja hauskaa viikonloppua!
Minusta taas tuntui jossain vaiheessa, että joku tunnisti minut ketjusta ja jäi uteliaisuuttaan seuraamaan. Päätin sitten antaa koko rahan edestä vastinetta. 😁 Harhaa toki, mutta ei myöskään täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua vainoaa?
Minuakin vainoaa joku / muutama mies. En tiedä keitä ovat ja mistä ovat ilmestyneet mutta vainoavat. Ovat olleet täälläkin äänessä.
*Nämä ei sEn.
Vierailija kirjoitti:
Olet sydämeni itsevaltias. Rintaani voisi laittaa lapun, jossa lukee
Täällä määrään minä
Xxxx
😘
*Tämä ei minulta. Käyttänyt 'x' toisinaan, mutta ei täällä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas tuntui jossain vaiheessa, että joku tunnisti minut ketjusta ja jäi uteliaisuuttaan seuraamaan. Päätin sitten antaa koko rahan edestä vastinetta. 😁 Harhaa toki, mutta ei myöskään täysin mahdotonta.
Sama, mutta tästä on paljon aikaa. Ja minä oikeasti tiedän kuka oli, koska kirjoitti sellaista mitä vain yksi voi kirjoittaa. Tähän on lisänä myös irl jäljempänä. Mulla ei ole harhaa, koska on todiste irl.
Henna, rakastan sinua, tiedät sen ja luulen että säkin rakastat mua. Mutta miksi otit etäisyyttä, kun sydämet kaipaa läheisyyttä?
Mutta jos teillä joillain oikeasti vainoajia on älkää kirjoitelko palstalle tai nettiin. Kirjoitelkaa yksityisesti ja viestikää yksityisesti. Näihin ei ole vainoajilla pääsyä.