Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaipäivää ja viikonloppua rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua huomaavaiselle risuleualle. 🧡🤗 Kiitokset ihanasta yllätys ruususta. Sait mulle hyvän mielen heti aamusta. Lämpimät ajatukset sulle! Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
En nyt ehdi ennen iltapäivää tai iltaa. Kopioi tekstisi ja laita myöhemmin uudestaan, niin ehkä sitten ehdin. Palaan palstalle vasta iltasella.
/UT-P
Kiiti! Mukavaa perjantaita sinulle! 🌺🌸🌼
Huomenta, kultaseni. Me on taas yhden yön lähempänä.
Mistähän olen tällä kertaa kieltäytynyt sen kaiken lisäksi mistä olen tietoisesti kieltäytynyt?
Kivaa päivää mun kaivatulleni. Halaus.
Hui, näin juuri vuorolistoista jotain ikävää. Toivottavasti ei mitään vakavaa?
Kivaa päivää mun rakkaudElleni, joka on kakkosrakkauteni. Miten susta voisi luopua ja luovuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän olen tällä kertaa kieltäytynyt sen kaiken lisäksi mistä olen tietoisesti kieltäytynyt?
Jännä ajatus, mutta sellaista, jota ei osaa edes kaivata, on minusta turha haikailla.
Tänään lähden neljäksi päiväksi sinne, tiedät kyllä itsekkin minne. Sua siellä mietin ja kaipaan!
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin huomiseksi eväät ja kertoisin iltasadun. Öitä.
Kaipaat lasta?
Vierailija kirjoitti:
Miks oot luopunut meistä?
Järki voitti. Ei ollut tulossa mitään meitä, ei se olisi toiminut.
Mä en oo armoton. Laita viestiä.
Sua ruostetukka kaipailen vieläkin! T: tähtikävelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tulot, mutta pääasia että löytyy parhaiten tienanneiden joukosta.
🤦🏽
Kaivatulle voin jonakin päivänä kertoa, mitä ajattelin joskus hänestä yllä mainitussa asiassa. Enää en kompastu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on hedelmällisiä myöhäänkin.
Mutta naiset ei, sehän siinä just oli pointtina.
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa 99 prosentin varmuudella että tämän palstan vakkarikävijöiden verotietoja ei tuolta näy.
Totuus on tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Verokoneesta voi etsiä tyttöystävän.
Nillä on jo joko kumppani. Tai eivät etsi ja eikä heistä kyllä varmaan kukaan halua jotain palstaressua kiusakseen.
En nyt ehdi ennen iltapäivää tai iltaa. Kopioi tekstisi ja laita myöhemmin uudestaan, niin ehkä sitten ehdin. Palaan palstalle vasta iltasella.
/UT-P