Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Huomenta sinne kahvikupposen ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetä tämä on. Vihreää, makuna shampanja.
Samoin, tosin join jo tätä vihreä tee pohjaista makusekoitusteetä yöllä jo aiemmin. Makuna ghostly green.
Minun makuna on Golden Shower
Rest in Peace
Jos voisin, astuisin junaan ja tulisin luoksesi käymään niinkun kerran lupasin.
Huomenta kaunis suosikkiopettaja 😚
Vierailija kirjoitti:
Miks oot luopunut meistä?
Meistä? 🤔
Hyvää perjantaipäivää ja viikonloppua rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Tuutko töihin, no et tuu... Ikäväni on suunnaton. -nelisilmä-
Vierailija kirjoitti:
Tuutko töihin, no et tuu... Ikäväni on suunnaton. -nelisilmä-
Saattaisin tulla jos oikein kauniisti pyytäisit. Ja pussaisit sitte kaikkien nähden. Kokeile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit hypännyt syliin kun oli tilaisuus.
Toista tuskin tulee.
Taisi niitä tilaisuuksia olla sullakin. Et käyttänyt.
Yritin. Samaa ei hänestä voi sanoa.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetä tämä on. Vihreää, makuna shampanja.
Samoin, tosin join jo tätä vihreä tee pohjaista makusekoitusteetä yöllä jo aiemmin. Makuna ghostly green.
Minun makuna on Golden Shower
Mulla on monen makuista teetä usein eri mukeissa. Juon kustakin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
" all the boys thinks she's a spy, she's got Bette Davis eyes "
haha, kiitti nyt taas tästäkin! Älä huoli, kyllä saan miehiä ihan riittämiin, niihinhän ne yleensä ihastuu
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Primrose 💋
Aha, olin viimeksi kuppikakku ja sitä ennen pumpkin.
Vierailija kirjoitti:
Rest in Peace
Jos voisin, astuisin junaan ja tulisin luoksesi käymään niinkun kerran lupasin.
Kenen luo haluaisit mennä? Tänne ainakin pääsee junalla.
No se uni taas.
Tyttäreni kertoi kuinka oli herännyt yöllä kummallisiin kolinoihin ja mennyt tarkastamaan kirkkoa. Hän havaitsi aavemaisen pimeässä kirkossa himmeitä valoja ja tummia pelottavan näköisiä hahmoja, mutta ei uskaltanut mennä katsomaan ja kysymään millä asialla ovat. Nämä olivat kuiskineet että anna tehdä tämä työ rauhassa. Kertoessaan minulle tytär sanoi ettei uskaltanut soittaa edes poliiseja, koska oli niin peloissaan itsensä vuoksi.
Kesken kertomisensa meidät tuli keskeyttämään hieman nuhjuisen oloinen nuorempi mies, joka tahtoi käyttää varsi- imuria. Näytin mistä sen voi ottaa useiden joukosta ja lähdin opastamaan missä sitä tarvitsisi käyttää. Vaelsin pitkää leveää käytävää, jonka varrella oli useita huoneita tai molemmille sivuille aukeavia auloja. Jokaisessa näytti olevan kiiltävät vasta vahatut kirsikkapuiset parkettilattiat. Vein hänet käytävän perälle eteisaulaan ja sanoin, että tässä ainakin on hiekkaa mitä voi imuroida.
Hieman myöhemmin kerroin tyttären kokemusta muutamalle ihmiselle ja olin juuri pääsemässä pelottavimpaan kohtaamiseen kun mieleeni tuli imuria lainannut mies. Mietin kuka hän oikein oli ja hävisikö hän nyt vain imurin kanssa ulko- ovesta.
olisipa hauska kuula UT- P: n nkemys tälle unelle
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-