Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G. Missä mennään, mihin mennään vai mennäänkö mihinkään?
Itse mennyt metsään jo aikoja sitten. Toisesta en tiedä, tuskin minnekkään erityisesti. Ei hätää, täällä voin hyvin samoilla, tai sammaloitua.
Jos raha toisi onnen, niin rikkaat olisivat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen toimiva punainen sydän sulle.
Kiitos! Sulle sellainen iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännetään tää toiste päin: Kerro sinä ennemminkin hänestä, jolle se oli. Koska hän tietää, kenelle se oli ja hän tietää keneltä se oli.
Minulla on ruskeat silmät, jotka ovat valitettavan usein surulliset, mutta niissä on myös pilkettä. Sydän on lämmin, pää kylmä. 🙃
Sinä olet? Vai hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Jos ei jää yhteen. Minun pitää puolestani saada tutkia sinun mieltäsi. Haluan siitä selon.
Siis ethän sä edes tunne tota kirjoittajaa 🤦🏻
Sivusta, että se idea täällä vähän on että keskustellaan kuin toinen olisi se kaivattu ja joskus se osuu joskus on fantasiaa tai jää mysteeriksi . Se on tässä ketjussa yleistä. Kannattaa kokeilla, se on yllättävän kivaa :) Väsyt aika äkkiä facepalmaamaan.
" all the boys thinks she's a spy, she's got Bette Davis eyes "
Jos raha toisi onnen, olisin rikas.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on kaivattusi puhelinnumerolitanian yhteenlaskettu summa?
1234567 eli 1+2+3+4+5+6+7= 28
Kotimaan suuntanumero mukaanlukien tuli tuo sama luku. Osuu varmasti moniin.
Vierailija kirjoitti:
N41v, antaisitko kerran? ;)
Miks kukaan ei kaipaa N40:tä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haavaile suihinotosta, koska kaluni ei mahtuisi hänen suuhunsa.
Harvoin mahtuu kummassakaan suunnassa.
Ei kai sitä ole tarkoitus kokonaan niellä.
No kun mahtuis edes suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Jos ei jää yhteen. Minun pitää puolestani saada tutkia sinun mieltäsi. Haluan siitä selon.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi viettää yhden yön kaivattunsa kanssa, mitä siitä kostuisi? eri
Seksiä haluttavan henkilön kanssa. On harvinaista herkkua, se, koska juuri kukaan ei ole mitenkään haluttava. Eri
Harvemmin haluan seksiä pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella. Niin sitä huomaa muuttuvansa. Tunteet merkitsevät enemmän, kuin ensi silmäys. eri sivusta
Ei kai kukaan mistään ulkoisesta olemuksesta ole puhunut. Haluttavuus on kokonaisvaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Thunder only happens when its
raining
players only love you when theyre
päteekö suhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41v, antaisitko kerran? ;)
Miks kukaan ei kaipaa N40:tä
jos lohduttaa niin ei N42:stakaan.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, huomaan kyllä kun kattelet mua ja kiusailet. Mietitkö koskaan miten ois jos kerran pääsis lähelle tositoimiin? Fantasioissa, kun ei todellisuudessa voi..
En mieti. Mietin enemmän miksi sinä varattu nainen katselet minua. Miksi minuun ei halua tutustua kukaan sinkku, kenestä itse olisin kiinnostunut?
Ehkä olet niin söpö tai kuuma? Mun sanat meni varatulle. Mut varattuna naisena voin sanoa että yleensä ne on ne ongelmat siellä kotona, mikä saa katselemaan muita miehiä. Sussa on varmaan jotain, mistä ko. nainen tykkää.
Ei mun mielestä yleensä ongelmatkaan, yleensä se kumppani ei vain viehätä (enää). Kaikki voi olla muuten ihan hyvinkin. Sivusta
Onhan tuo ongelma jos oma kumppani ei enää viehätä, ja aika suuri sellainen. Parisuhde kun perustuu viehätykseen, muuten se on kaverisuhde. Eri
Ongelmat kotona tarkoittaa konkreettisia ongelmia parisuhteessa. Sitä kommentoitiin. Kämppissuhde on usein hyvin ongelmaton, vaikka se itse suhde onkin tietysti toiselle tai molemmille ongelma.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sua ajatellen käyn nukkumaan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, huomaan kyllä kun kattelet mua ja kiusailet. Mietitkö koskaan miten ois jos kerran pääsis lähelle tositoimiin? Fantasioissa, kun ei todellisuudessa voi..
En mieti. Mietin enemmän miksi sinä varattu nainen katselet minua. Miksi minuun ei halua tutustua kukaan sinkku, kenestä itse olisin kiinnostunut?
Ehkä olet niin söpö tai kuuma? Mun sanat meni varatulle. Mut varattuna naisena voin sanoa että yleensä ne on ne ongelmat siellä kotona, mikä saa katselemaan muita miehiä. Sussa on varmaan jotain, mistä ko. nainen tykkää.
Ei mun mielestä yleensä ongelmatkaan, yleensä se kumppani ei vain viehätä (enää). Kaikki voi olla muuten ihan hyvinkin. Sivusta
Niin, syynsä kenelläkin. Mulla syy on puolison haluttomuus saada lapsia kun itse haluan. Ei se etteikö puoliso haluttaisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännetään tää toiste päin: Kerro sinä ennemminkin hänestä, jolle se oli. Koska hän tietää, kenelle se oli ja hän tietää keneltä se oli.
Minulla on ruskeat silmät, jotka ovat valitettavan usein surulliset, mutta niissä on myös pilkettä. Sydän on lämmin, pää kylmä. 🙃
Sinä olet? Vai hän?
Minä.
Lähdit kuin varkain. Tuli niin hiljaista.