Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
49541/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)

Jonakin muuna päivänä olisin sanonut kyllä.

Vierailija
49542/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppusi näytti hyvältä tänään. Ainahan se, kuten sinä ylipäänsä, mutta nyt oli erittäin suotuisa housuvalinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49543/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko selittää edes tämän viimeisen kerran? Aikaisemminkaan et ole suostunut kertomaan, mistä milloinkin suutut, vaan olet vain osoittanut suuttumustasi ja minun on pitänyt arvailla, mistä nyt lähti keulimaan. Onko tuo sinusta hyvä tapa hoitaa asioita? Olisiko sinusta kiva, että alkaisin räyhätä sulle randomisti?

Harhalandiat on suht syvät nyt sulla. Älä syytä kaivattua tämän ketjun perusteella, vaikka olisit oikeasti hänet tunnistanutkin joskus. Yksittäisiä ylimalkaisia viestejä ei voi yhdistää varmuudella yhden ja saman kirjoittamiksi. Edes samankaltainen tyyli kirjoittaa, sanavalinnat tai tutunkuuloinen tilanne ei ole millään tavalla varmuudella samalta. Älä tosiaan ole epäreilu kaipaamallesi. Jokikisessä viestissä pitää olla erikseen 100% varma oikeasti kahdenvälinen tunniste, jotta voit ruveta omimaan ja keulimaan kuten nyt ja eilenkin illalla teit (ja aika usein sit

En ole illalla mistään keulinut, joten harhaile sinäkin vain rauhassa.

Vierailija
49544/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusua luvassa toiselta

Pitääkö sun jokainen pano ilmoittaa julkisesti. Ei muuta kun nauti taas koko vuoden edestä. 

😅😅😅

Sivuhymy

Vierailija
49545/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä

Sinä sinä sinä olet ihana.

Vierailija
49546/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ihmeessä toisena päivänä olin jotakin ihan muuta ja nyt täysin toista? Miten voi päästä viidessä sekunnissa voimakkaasta rakkaudesta julmaan vihaan ja katkeruuteen?

Mikset laita hänelle viestiä suoraan ja kysy? Ei tämä jatkuvasti palstalla pallottelemasi käytöksen vaihtelevuuden mysteeri täällä selviä.

Vierailija
49547/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko selittää edes tämän viimeisen kerran? Aikaisemminkaan et ole suostunut kertomaan, mistä milloinkin suutut, vaan olet vain osoittanut suuttumustasi ja minun on pitänyt arvailla, mistä nyt lähti keulimaan. Onko tuo sinusta hyvä tapa hoitaa asioita? Olisiko sinusta kiva, että alkaisin räyhätä sulle randomisti?

Harhalandiat on suht syvät nyt sulla. Älä syytä kaivattua tämän ketjun perusteella, vaikka olisit oikeasti hänet tunnistanutkin joskus. Yksittäisiä ylimalkaisia viestejä ei voi yhdistää varmuudella yhden ja saman kirjoittamiksi. Edes samankaltainen tyyli kirjoittaa, sanavalinnat tai tutunkuuloinen tilanne ei ole millään tavalla varmuudella samalta. Älä tosiaan ole epäreilu kaipaamallesi. Jokikisessä viestissä pitää olla erikseen 100% varma oikeasti kahdenvälinen tunniste, jotta voit ruveta omimaan ja keulimaan k

En ole illalla mistään keulinut, joten harhaile sinäkin vain rauhassa.

Sori, ei uskota. Joku kirjoitti sen pettymys-viestin ja heti alkoi se ihmeellinen paniikinomainen pähkiminen ja uhriutuminen. Sama passiivisagressiivinen syyttely ja ihmettely on jatkunut tänään.

Vierailija
49548/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)

Ei kiinnosta mitkään yhden yön jutut. Sori vaan.

Sama. Vain pysyvämpää haluissa.

M>n

Vierailija
49549/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kai tarkoituksena kärsimysteni maksimointi. Siinä onnistut. Hädän hetkellä lyöt lyötyä, kun olisin tarvinnut lohtua ja tukea.

Harhat, ne harhat. Ihan oikeasti nyt. Olet suht tunnistettava pimahteluinesi. Puhu sille kaivatulle, IRL.

Vierailija
49550/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole mitään tässä mielen päällä, ei kannata tunnistella näitä vailla mitään tietoa. 

Vierailija
49551/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitkään yhden yön jutut. Sori vaan.

Sama. Vain pysyvämpää haluissa.

M>n

Ei ollut kenellekään vastanneille. Ei kaivattu halua minua elämäänsä, mutta häntäkin saattaisi pienet tutustelut kiinnostella. Tai sitten ei ollenkaan. Jälkimmäinen todennäköisempää. Mutta minähän saan haaveilla mistä haluaa. Kaivatulle haliterveiset, missä ikinä nykyisin asutkaan. 😘-Ap 

Vierailija
49552/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit oikein, mutta oletko hän? Se aihe viitannee minuun. Sinulla on muitakin samanlaisia viitteitä. Kaikissa on yhdistävä ajatus. Itse ajattelen että se olen minä. Eräässä tilanteessa kun makasit lattialla,  sinulla muuttui selkeästi ilme, ihana yhtäkkinen hymynkare, kun nielaisit meitä yhdistävän sanan kohdalla. Noita vastaavia on monta. Minäkin rakastan sinua. Olet suloinen, harmi etten voi sitä sulle kuiskata korvaan.

Vierailija
49553/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä vastaa. Siinähän poraat.

Samalta röllääjältä tämäkin. Olette aikuisia. Käyttäkää vähän suhteellisuudentajua.

Vierailija
49554/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😚 -> P 

Vierailija
49555/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusi pusi

Vierailija
49556/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin kuvaasi, ja taas mennään, himpskatit noiden silmiesi kanssa.

Vierailija
49557/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstait toivomuksia täynnä. Jos sinut saisin, isoin toiveistani olisikin täytetty. Vaatimaton kun olen.

Vierailija
49558/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kaivattusi etunimi

Vierailija
49559/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ole mitään tässä mielen päällä, ei kannata tunnistella näitä vailla mitään tietoa. 

En olekaan.

Vierailija
49560/55805 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin kuvaasi, ja taas mennään, himpskatit noiden silmiesi kanssa.

Katse kirkas kuin tummimman yön tähdet, syvä kuin saavuttamattomin merenpohja. Mariaanien hautakin vaikuttaisi vertailukohtana pieneltä pintaraapaisulta. Ollapa jälleen näköetäisyydellä...

Ketju on lukittu.