Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Peppusi näytti hyvältä tänään. Ainahan se, kuten sinä ylipäänsä, mutta nyt oli erittäin suotuisa housuvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selittää edes tämän viimeisen kerran? Aikaisemminkaan et ole suostunut kertomaan, mistä milloinkin suutut, vaan olet vain osoittanut suuttumustasi ja minun on pitänyt arvailla, mistä nyt lähti keulimaan. Onko tuo sinusta hyvä tapa hoitaa asioita? Olisiko sinusta kiva, että alkaisin räyhätä sulle randomisti?
Harhalandiat on suht syvät nyt sulla. Älä syytä kaivattua tämän ketjun perusteella, vaikka olisit oikeasti hänet tunnistanutkin joskus. Yksittäisiä ylimalkaisia viestejä ei voi yhdistää varmuudella yhden ja saman kirjoittamiksi. Edes samankaltainen tyyli kirjoittaa, sanavalinnat tai tutunkuuloinen tilanne ei ole millään tavalla varmuudella samalta. Älä tosiaan ole epäreilu kaipaamallesi. Jokikisessä viestissä pitää olla erikseen 100% varma oikeasti kahdenvälinen tunniste, jotta voit ruveta omimaan ja keulimaan kuten nyt ja eilenkin illalla teit (ja aika usein sit
En ole illalla mistään keulinut, joten harhaile sinäkin vain rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tusua luvassa toiselta
Pitääkö sun jokainen pano ilmoittaa julkisesti. Ei muuta kun nauti taas koko vuoden edestä.
😅😅😅
Sivuhymy
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä
Sinä sinä sinä olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä toisena päivänä olin jotakin ihan muuta ja nyt täysin toista? Miten voi päästä viidessä sekunnissa voimakkaasta rakkaudesta julmaan vihaan ja katkeruuteen?
Mikset laita hänelle viestiä suoraan ja kysy? Ei tämä jatkuvasti palstalla pallottelemasi käytöksen vaihtelevuuden mysteeri täällä selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selittää edes tämän viimeisen kerran? Aikaisemminkaan et ole suostunut kertomaan, mistä milloinkin suutut, vaan olet vain osoittanut suuttumustasi ja minun on pitänyt arvailla, mistä nyt lähti keulimaan. Onko tuo sinusta hyvä tapa hoitaa asioita? Olisiko sinusta kiva, että alkaisin räyhätä sulle randomisti?
Harhalandiat on suht syvät nyt sulla. Älä syytä kaivattua tämän ketjun perusteella, vaikka olisit oikeasti hänet tunnistanutkin joskus. Yksittäisiä ylimalkaisia viestejä ei voi yhdistää varmuudella yhden ja saman kirjoittamiksi. Edes samankaltainen tyyli kirjoittaa, sanavalinnat tai tutunkuuloinen tilanne ei ole millään tavalla varmuudella samalta. Älä tosiaan ole epäreilu kaipaamallesi. Jokikisessä viestissä pitää olla erikseen 100% varma oikeasti kahdenvälinen tunniste, jotta voit ruveta omimaan ja keulimaan k
En ole illalla mistään keulinut, joten harhaile sinäkin vain rauhassa.
Sori, ei uskota. Joku kirjoitti sen pettymys-viestin ja heti alkoi se ihmeellinen paniikinomainen pähkiminen ja uhriutuminen. Sama passiivisagressiivinen syyttely ja ihmettely on jatkunut tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Ei kiinnosta mitkään yhden yön jutut. Sori vaan.
Sama. Vain pysyvämpää haluissa.
M>n
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kai tarkoituksena kärsimysteni maksimointi. Siinä onnistut. Hädän hetkellä lyöt lyötyä, kun olisin tarvinnut lohtua ja tukea.
Harhat, ne harhat. Ihan oikeasti nyt. Olet suht tunnistettava pimahteluinesi. Puhu sille kaivatulle, IRL.
Ei nyt ole mitään tässä mielen päällä, ei kannata tunnistella näitä vailla mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Ei kiinnosta mitkään yhden yön jutut. Sori vaan.
Sama. Vain pysyvämpää haluissa.
M>n
Ei ollut kenellekään vastanneille. Ei kaivattu halua minua elämäänsä, mutta häntäkin saattaisi pienet tutustelut kiinnostella. Tai sitten ei ollenkaan. Jälkimmäinen todennäköisempää. Mutta minähän saan haaveilla mistä haluaa. Kaivatulle haliterveiset, missä ikinä nykyisin asutkaan. 😘-Ap
Ymmärsit oikein, mutta oletko hän? Se aihe viitannee minuun. Sinulla on muitakin samanlaisia viitteitä. Kaikissa on yhdistävä ajatus. Itse ajattelen että se olen minä. Eräässä tilanteessa kun makasit lattialla, sinulla muuttui selkeästi ilme, ihana yhtäkkinen hymynkare, kun nielaisit meitä yhdistävän sanan kohdalla. Noita vastaavia on monta. Minäkin rakastan sinua. Olet suloinen, harmi etten voi sitä sulle kuiskata korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Enkä vastaa. Siinähän poraat.
Samalta röllääjältä tämäkin. Olette aikuisia. Käyttäkää vähän suhteellisuudentajua.
Törmäsin kuvaasi, ja taas mennään, himpskatit noiden silmiesi kanssa.
Torstait toivomuksia täynnä. Jos sinut saisin, isoin toiveistani olisikin täytetty. Vaatimaton kun olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole mitään tässä mielen päällä, ei kannata tunnistella näitä vailla mitään tietoa.
En olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kuvaasi, ja taas mennään, himpskatit noiden silmiesi kanssa.
Katse kirkas kuin tummimman yön tähdet, syvä kuin saavuttamattomin merenpohja. Mariaanien hautakin vaikuttaisi vertailukohtana pieneltä pintaraapaisulta. Ollapa jälleen näköetäisyydellä...
Jonakin muuna päivänä olisin sanonut kyllä.