Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Miksi et voi kertoa, mistä ihmeestä hermostuit?
Ja miksi ihmeessä toisena päivänä olin jotakin ihan muuta ja nyt täysin toista? Miten voi päästä viidessä sekunnissa voimakkaasta rakkaudesta julmaan vihaan ja katkeruuteen?
Vierailija kirjoitti:
...tyhjiä sanoja
...suuria sanoja
...suuria puheita
...kovia sanoja
...kaunopuheita
...liirumlaarumia
...satuttavia sanoja
...haukkumasanoja
...vihapuhetta
...rakkauden sanoja (niitäkin kai oli)
😭
Aikamoinen kaivattu sinulla ;)
Näin sinut viimeksi 4. ja hiukan 5. puolella elokuuta. Ollaan kumpikin vältelty toisiamme, mutta sisällä tiedän etten sinua voi unohtaa. Minulla on tunne, ettet sinäkään minua ole unohtanut. Taidetaan molemmat vaan pelätä, että asiat roihahtaa, jos pitäisimme yhteyttä. Näin luulen, mutta voin olla väärässäkin. Josko joskus saataisiin välit palautettua ennalleen. En voi sille mitään, että edelleen kaipaan sinua.
Like a heart beat drives You mad.
Vierailija kirjoitti:
Like a heart beat drives You mad.
But listen carefully
To the sound of your loneliness
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi kertoa, mistä ihmeestä hermostuit?
Tätä täytyy kysyä henkilöltä suoraan. Minä en aio kysyä, koska hän ei minulle vastaa.
Terveisiä vaan ja mukavaa marraskuuta jos sattuu lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä toisena päivänä olin jotakin ihan muuta ja nyt täysin toista? Miten voi päästä viidessä sekunnissa voimakkaasta rakkaudesta julmaan vihaan ja katkeruuteen?
Tutustu itseesi ja hae vastaukset sisältäsi.
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan itse miettiä, kuka mitäkin pilasi, kuka aloitti, kenen ehdoilla koko ajan mentiin ja kuka oli vähän väliä lopettamassa ja eestas veivaamassa ja kuka sieti sen kaiken.
Katkera much? Tuskinpa uhraa sulle elämästään yhtäkään ajatusta
Vierailija kirjoitti:
Näin sinut viimeksi 4. ja hiukan 5. puolella elokuuta. Ollaan kumpikin vältelty toisiamme, mutta sisällä tiedän etten sinua voi unohtaa. Minulla on tunne, ettet sinäkään minua ole unohtanut. Taidetaan molemmat vaan pelätä, että asiat roihahtaa, jos pitäisimme yhteyttä. Näin luulen, mutta voin olla väärässäkin. Josko joskus saataisiin välit palautettua ennalleen. En voi sille mitään, että edelleen kaipaan sinua.
Ikävä tilanne tuollainen.😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu itseesi ja hae vastaukset sisältäsi.
Eivät sinun äärireaktiosi ole minun syytäni. Itse kukin on vastuussa omista tunteistaan. Tunnetaitoinen ihminen osaa myös kertoa, mistä kiikastaa ja käydä läpi omat reaktionsa. Sinulla näitä taitoja ei tunnu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan itse miettiä, kuka mitäkin pilasi, kuka aloitti, kenen ehdoilla koko ajan mentiin ja kuka oli vähän väliä lopettamassa ja eestas veivaamassa ja kuka sieti sen kaiken.
Et ole kaivattuni, joten asia ei koskea sinua millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan näin missään ole väittänytkään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyä voisi olla sen verran, että otsikon lukisi. Sinun ei tarvitse sorkkia muiden asioihin ja vastailla minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyä voisi olla sen verran, että otsikon lukisi. Sinun ei tarvitse sorkkia muiden asioihin ja vastailla minulle.
Turhaan sä muhun kelpaamattomuutesi kiukkuas purat 😅
Niin katoaa kauneus. Niin paljon sinua olen rakastanut. Älä kohtele muita, kuten minua kohtelit.
Voi hyvin.
Syytät minua omista tunteistasi ja siitä, että rakastuit. Millä tavalla se on minun vikani?
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tunnen ihan valtavasti rakkautta sinua kohtaan, halusit tai et.
Kenelle tämä?
Mitä ihmettä täällä taas tapahtuu
Ei tullut yllätyksenä.