Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan itse miettiä, kuka mitäkin pilasi, kuka aloitti, kenen ehdoilla koko ajan mentiin ja kuka oli vähän väliä lopettamassa ja eestas veivaamassa ja kuka sieti sen kaiken.
Katkera much? Tuskinpa uhraa sulle elämästään yhtäkään ajatusta
Et ole kaivattuni, joten asia ei koskea sinua millään tavalla.
Eikä kukaan näin missään ole väittänytkään 😅
Älyä voisi olla sen verran, että otsikon lukisi. Sinun ei tarvitse sorkkia muiden asioihin ja vastailla minulle.
Älyä kanssa voisi olla teillä riitapukareilla sen verran, että miettisitte kaksi kertaa että lähettääkö viestin tänne vai lähettäisikö sen suoraan sille kenen kanssa haluaa tapella ja väitellä verbaalisesti. Parempi olisi kun jättäisi nuokin vain väliin. Eikä puuttuisi eikä kuuluisi millään tavalla enää toisen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Syytät minua omista tunteistasi ja siitä, että rakastuit. Millä tavalla se on minun vikani?
Liian kaunis ja "pehmeä" olemus.. (sivusta
Olisinpa ollut tunnetaidoiltani sellainen kuin nykyisin olen jo silloin kun ihastuin kaivattuuni.
Olisi ollut helpompaa käsitellä pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä toisena päivänä olin jotakin ihan muuta ja nyt täysin toista? Miten voi päästä viidessä sekunnissa voimakkaasta rakkaudesta julmaan vihaan ja katkeruuteen?
Tutustu itseesi ja hae vastaukset sisältäsi.
Eivät sinun äärireaktiosi ole minun syytäni. Itse kukin on vastuussa omista tunteistaan. Tunnetaitoinen ihminen osaa myös kertoa, mistä kiikastaa ja käydä läpi omat reaktionsa. Sinulla näitä taitoja ei tunnu olevan.
Heh, mitkä minun äärireaktioni? Tuossahan ap kirjoitti "toisena päivänä olin", ei "olit".
Annoin neuvon tutustua itseensä, vaikka tiesin ja tiedän ettei sitä neuvoa halua.
Mulla ainakin itseeni tutustuminen on auttanut omien tunnetaitojen kehittämisessä.
Kummastelen m
Kaipaamallani ei ole. Jos lirkuttelee kauniita rakkausviestejä ja kohta kuin salama kirkkaalta taivaalta tulee vihaviestejä (ilman mitään järkevää selitystä tai syytä), se ei ole vakaata millään muotoa. Tuollainen tunteiden heittelehtiminen vaatii työstämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi kertoa, mistä ihmeestä hermostuit?
Tätä täytyy kysyä henkilöltä suoraan. Minä en aio kysyä, koska hän ei minulle vastaa.
Terveisiä vaan ja mukavaa marraskuuta jos sattuu lukemaan.
P.ssskaaa sulle.
Kivaa mulle.
No jos se sun päivän pelastaa niin sitten kiitos paljon 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä täytyy kysyä henkilöltä suoraan. Minä en aio kysyä, koska hän ei minulle vastaa.
P.ssskaaa sulle.
Kivaa mulle.
Ei ollut minulta nuo toivotukset. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä toisena päivänä olin jotakin ihan muuta ja nyt täysin toista? Miten voi päästä viidessä sekunnissa voimakkaasta rakkaudesta julmaan vihaan ja katkeruuteen?
Tutustu itseesi ja hae vastaukset sisältäsi.
Eivät sinun äärireaktiosi ole minun syytäni. Itse kukin on vastuussa omista tunteistaan. Tunnetaitoinen ihminen osaa myös kertoa, mistä kiikastaa ja käydä läpi omat reaktionsa. Sinulla näitä taitoja ei tunnu olevan.
Heh, mitkä minun äärireaktioni? Tuossahan ap kirjoitti "toisena päivänä olin", ei "olit".
Annoin neuvon tutustua itseensä, vaikka tiesin ja tiedän ettei sitä neuvoa halua.
Mulla ainakin itseeni tutustuminen on auttanut omien tun
Sano hänelle että kasvattaa aivot jos lähettelee vihaviestejä.
Mielipuolinen tarina alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.ssskaaa sulle.
Kivaa mulle.
Ei ollut minulta nuo toivotukset. T. Ap
En uskonutkaan, kunhan toivotin takaisin.
Mukavaa päivää ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamallani ei ole. Jos lirkuttelee kauniita rakkausviestejä ja kohta kuin salama kirkkaalta taivaalta tulee vihaviestejä (ilman mitään järkevää selitystä tai syytä), se ei ole vakaata millään muotoa. Tuollainen tunteiden heittelehtiminen vaatii työstämistä.
APUA! Luin palstalla hempeitä viestejä ja yhtäkkiä jostain ilmaantui vihamielisiä viestejä! KYLLÄ! Sen oli oltava kaivattusi! Mitään muuta mahdollisutta ja loogista selitystä asialle ei ole.
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Vierailija kirjoitti:
Syytät minua omista tunteistasi ja siitä, että rakastuit. Millä tavalla se on minun vikani?
Ei se ole sun vika. Haluan vaan et meidän välit ois normaalit. Oot hauska ja kiva ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että henkilö voi olla epävakaa personaallisuudeltaan -sivusta .
Tai palstakeskustelut on sekoitettu irl:n ja lykätty henkilölle, joka ei edes ole kirjoittanut kyseisiä kommentteja. Sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sun vika. Haluan vaan et meidän välit ois normaalit. Oot hauska ja kiva ihminen
Oli melkoisen erikoinen tapa ilmaista toivomus normaaleista väleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Pyydätkö mut lounaalle?
Senkus tulet samaan pöytään
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Ei kiinnosta mitkään yhden yön jutut. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko naiselle vai miehelle?
Miehelle
Oli M-J.