Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama rupsahtaako, kun löytää rinnalleen rakastavan turvallisen kumppanin. 🙏
Onko sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuus kaikesta piinaa. Elämässä pitäisi olla jotain pysyvää mihin uskoa. Silloin sietäisi isojakin epävarmuuksia muissa asioissa.
Millaisia epävarmuuksia?
Kaipaan vapautta vankilasta johon minut lukitsit. Ei katseessa lämpöä, ei sineä taivaan edes helteellä. Ei syviä juuria ei ees hyvää tuuria. Ei lempee lämpöö tunnetta syvää kuin kuilu jonne pudota. Jos saisin valita uusiks en kättä ojentaisi heittäisin suoraan kuiluun ja huutaisin perään se on moro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen seksiä ihanan Antin kanssa.
Minä myös Marian.
Ohi meni, vaikka aika lähelle tuo nimi tulikin 😊
Mistä pääsit tuohon moodiin? Olet hyvin arvaamaton.
Enna, teitkö valeprofiilin silloin joskus kun tulit mun seuraajaksi, vaikka plokkasit mut. Yritän sut sulkea mielestäni. Olin jo onnistumaisillani, mutta kuten joskus lauloit, tulen hulluksi ilman sinua. Se pitää paikkansa. Olen jo epätoivon ja masiksen kuilussa. Olet ainutlaatuinen, sua ei voi omistaa. Toivottomuus on ainoa toivo tässä kuviossa. :-(
Pystytköhän blokkaan asioita pois. Ja missä tilanteissa pallo nousee pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nähdään taas . Toivottavasti en ole niin outo kuin viimeks. voitaspa olla taas niinku ennen. Huomaan et jännitän sua sen konfliktin jälkeen ja oon sit ihan urpo sen takia. Ja siis haluun meille vaan kepeät hauskat välit takaisin, mut mä varmaan pilasin kaiken olemalla täysidiootti. Tai en tiedä miksi mä itseäni idioottina pidän, varmaan siksi etten osaa lukea mitään sanattomia vihjeitä joten todnäk olen idiootti ja on taas niin monia asioita mitä mä en ole ollenkaan tajunnut. Yleensä on.
Milloin tuo konflikti tapahtui?
Hyvää yötä kauniille 🌻 lle ja pienelle puna-apilakselle, ottakaa minut uniinne ja elämiinne.
Mun sanat on vähissä. Mäkin oon vähän vähissä. Oot ajatuksissa aina rakas. Nuku hyvin, pumpuliunia.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vapautta vankilasta johon minut lukitsit. Ei katseessa lämpöä, ei sineä taivaan edes helteellä. Ei syviä juuria ei ees hyvää tuuria. Ei lempee lämpöö tunnetta syvää kuin kuilu jonne pudota. Jos saisin valita uusiks en kättä ojentaisi heittäisin suoraan kuiluun ja huutaisin perään se on moro!
Mistä pääsit tällaiseen mielentilaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt kaunis silmäiselle kaunottarelle, hävettää vieläkin kuinka niitä silloin aliarvioin. Toit iloa tähänkin päivään.
Aliarvioit hänen silmänsä. Miksi?
lämmin ajatus hyväksi yöksi
Onhan Helillä tyyny hyvin?
Mut eihän Heli vastaa :(
t. Nobody
Oveni on aina auki sinulle.
Hyvät yöt kaunis silmäiselle kaunottarelle, hävettää vieläkin kuinka niitä silloin aliarvioin. Toit iloa tähänkin päivään.