Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsemme valmentajan, joka neuvoo miten kaivatusta pääsee irti
Muistele vanhoja kaunoja.
Hyvät yöt sulle, joka on tänä iltana pukeutunut tylsästi!
- tuhkimoinen
Kaivattu voisi tulla istumaan jouluna pukin syliin.
Haluatkohan sä vielä nähdä. Koskaan kun ei tiedä jos vaikka sellaiset ihmiset, jotka inhoaa mua, on saaneet sinutkin inhoamaan mua. Mistä sen tietää vaikka kaikki tällä paikkakunnalla inhoais.
Vierailija kirjoitti:
roska, pelkkä roska.
Toisen roska on toisen aarre.
Tänään unohin tämän puhelimeni kotiin kun väsynä läksin kämpältä pysäkille, työpuhelimella ei voina hoitaa yksityisasioita.
Vierailija kirjoitti:
Haluatkohan sä vielä nähdä. Koskaan kun ei tiedä jos vaikka sellaiset ihmiset, jotka inhoaa mua, on saaneet sinutkin inhoamaan mua. Mistä sen tietää vaikka kaikki tällä paikkakunnalla inhoais.
Vaikka kaikki muut inhoaisi sinua, minä pysyn hievahtamatta mielipiteessäni sinusta. Ja se on pelkkää hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kaikki. Harvoin näin, mutta nyt on paljon kaikkea. Tulisipa kaivattu huomenna näkemään minua. Jos vaikka vain halattaisiin pitkään ja oltaisiin hiljaa. En minä nyt muuta tarvitsisi. Kaivattu on maaginen olento. Voimia tuova ihminen.
Mihin tulen?
Vaikka työpaikalleni
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kaikki. Harvoin näin, mutta nyt on paljon kaikkea. Tulisipa kaivattu huomenna näkemään minua. Jos vaikka vain halattaisiin pitkään ja oltaisiin hiljaa. En minä nyt muuta tarvitsisi. Kaivattu on maaginen olento. Voimia tuova ihminen.
Mihin tulen?
Vaikka työpaikalleni
Ketä kaipaat?
Naista naisena
Vierailija kirjoitti:
Haluan.
Epävarmuus kaikesta piinaa. Elämässä pitäisi olla jotain pysyvää mihin uskoa. Silloin sietäisi isojakin epävarmuuksia muissa asioissa.
Godnatt 👩🏻🏫
Glad svenska natten 😘
Silmistäsi voin nähdä taivaan sineä, harmaanakin päivänä. Lempeä heijastus. Rakastuin ja juuret ovat syvällä. Milloin aika on puolellani, sulle saada kertoa. Odotan päivittäin näkemistäsi. Mulla on hei ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tulen?
Vaikka työpaikalleni
Ketä kaipaat?
Naista naisena
En minä nyt ihan alituiseen viitsisi siellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tulen?
Vaikka työpaikalleni
Ketä kaipaat?
Naista naisena
En minä nyt ihan alituiseen viitsisi siellä...
Ei ollutkaan sinulle.
Huomenna nähdään taas . Toivottavasti en ole niin outo kuin viimeks. voitaspa olla taas niinku ennen. Huomaan et jännitän sua sen konfliktin jälkeen ja oon sit ihan urpo sen takia. Ja siis haluun meille vaan kepeät hauskat välit takaisin, mut mä varmaan pilasin kaiken olemalla täysidiootti. Tai en tiedä miksi mä itseäni idioottina pidän, varmaan siksi etten osaa lukea mitään sanattomia vihjeitä joten todnäk olen idiootti ja on taas niin monia asioita mitä mä en ole ollenkaan tajunnut. Yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miten tällä erää koet, tuleeko teistä te?
📈 Kyllä vain
📉 Ei toki
Meistä tulee varmasti me.
Vierailija kirjoitti:
Godnatt 👩🏻🏫
Glad svenska natten 😘
Tack, jag längtar efter dej. Godnatt käraste.
Ihan sama rupsahtaako, kun löytää rinnalleen rakastavan turvallisen kumppanin. 🙏
Vaikka työpaikalleni