Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
48801/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää päästää nyt irti susta. Tää meni liian pitkälle, niin pitkälle etten pystynyt piilottaa tunteitani täysin enää, tuntuu et kaikki meni solmuun ja mä olen liian ihastunut suhun. Mä tunnen et mun tunteet pelottaa sua. Sä et halua mitään tunteita multa. Sulla on sun oma elämä joka menee eteenpäin. Sulla on kohta oma perhe. Sulla on kohta kaikki se. Susta ei ollut mun pelastusrenkaaksi ja oli väärin et yritin sitä. Mä oon pahoillani. Ollaan ystäviä, ja lupaan, et kohtelen sua niin tästä lähtien. <3 Miehelle

Vierailija
48802/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ja hyvän yön toivotus naiselle, joka on kaunis ihminen. Yltäpäältä kaunis.

Naisen etunimen eka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48803/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdennetun mainonnan helmiä: Helpotusta vaihdevuosivaivoihin ja seuraavaksi: Ovumia - anna meidän olla tukenasi raskautumisen matkallasi. ilmeisesti facebook ja google eivät osaa nyt päättää, että olenko lasten hankkimisaikeissa vai vaihdevuosien kourissa. En kuitenkaan hankkisi lasta yksin, joten Ovumia saa jäädä ja vaihdevuodetkin ovat toivottavasti vasta muutaman vuoden kuluttua ajankohtaiset.

Ilmeisesti olen juuri sen ikäinen, että miehet, jotka eivät ole kiinnostuneita perheen perustamisesta välttävät kuin ruttoa ja he, jotka olisivat, ajattelevat ettei kanssani kuitenkaan enää ehtisi saada lasta tai ainakaan useampaa.

Minkä ikäinen olet?

(En ole E-n:n.) Mutta totean että tämä ei hänen kirjoituksensa. Hänellä on vakiintunut etäsuhde eikä hän siksi tapaile muita miehiä! 

Vierailija
48804/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdennetun mainonnan helmiä: Helpotusta vaihdevuosivaivoihin ja seuraavaksi: Ovumia - anna meidän olla tukenasi raskautumisen matkallasi. ilmeisesti facebook ja google eivät osaa nyt päättää, että olenko lasten hankkimisaikeissa vai vaihdevuosien kourissa. En kuitenkaan hankkisi lasta yksin, joten Ovumia saa jäädä ja vaihdevuodetkin ovat toivottavasti vasta muutaman vuoden kuluttua ajankohtaiset.

Ilmeisesti olen juuri sen ikäinen, että miehet, jotka eivät ole kiinnostuneita perheen perustamisesta välttävät kuin ruttoa ja he, jotka olisivat, ajattelevat ettei kanssani kuitenkaan enää ehtisi saada lasta tai ainakaan useampaa.

Minkä ikäinen olet?

Jos kertoisin ikäni niin tutut kyllä tunnistaisivat. Tunnistavat todennäköisesti tekstinkin perusteella + iästä nousisi polemiikki ja suuntaan, jos toiseen väittely onko turha ajatus edes puhua parisuhteesta saatika lapsista.

Vierailija
48805/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan... Nähdä sinut.

Pelkään...

Toivon... Jotain yhteistä, en tiedä mitä.

Uskon... Että mistä syystä tahansa käyn tämän kaiken läpi niin sen päässä on jotain.

Tykkään... Sinusta tietenkin.

Voin... Vaikka odotellakin, ainakin joulun yli.

Epäröin... Joo tätä teen paljon.

En tiedä,... Mistään mitään.

Pistepistepiste, niistä sinut tunnistaa. Ja en edelleenkään ole sinusta kiinnostunut. Sinussa ei ole mitään, mikä kolahti. Piste.

Vierailija
48806/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää hankkia sellainen reippaasti nuorempi viriili mies ;P 

Kyllä suurinpiirtein samanikäinen olisi ajatuksena huomattavasti houkuttelevampi. Muutoinkin olen käsitell

Okei. Mulla taas yleensä 5-10 vuotta nuorempia miehiä! Oman ikäiset tuntuu niin ukkoutuneilta. Mut makunsa kullakin :) 

Vierailija
48807/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fagina monoloogia pukkaa

Vierailija
48808/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ajatellut sua koko päivän

Mitä minusta🤗

Vierailija
48809/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E:n miesystävä ei tosiaan ole mitään näitä Facebookin  ammattiri kol linen naisten huijaaja Auervaara, niitä rahankiskureitahan kaikilla yli 35 naisilla taitaa facessa riesana olla. Soturia, lentäjää ja kaikki hurjan komiaa nuorta miestä mummojen rahalahjotuksia vailla tietennii. 

Vierailija
48810/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

(En ole E-n:n.) Mutta totean että tämä ei hänen kirjoituksensa. Hänellä on vakiintunut etäsuhde eikä hän siksi tapaile muita miehiä! 

Mistäpä tämän tiedon stalkkasit? ~E

Vierailija
48811/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ja hyvän yön toivotus naiselle, joka on kaunis ihminen. Yltäpäältä kaunis.

Naisen etunimen eka?

Mitä sinä kalastelija sillä tiedolla teet?

Vierailija
48812/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujopiimä puoleni valtasi alaa tänään. Oot vaan niin ihana mies🥰

Vierailija
48813/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen etunimen eka?

Ehkä haluan olla juuri tuo kaivattu nainen!

Vierailija
48814/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta päästä. Ei-E

Vierailija
48815/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taidan esiintyä Facessa jonkun muun profiililla 🤔🤭

Eikä ollut vaikea arvata tätä

Vierailija
48816/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen etunimen eka?

Ehkä haluan olla juuri tuo kaivattu nainen!

Varmasti haluat. Mitäpä luulet, että oletko? Jos saisit kalasteltua alkukirjaimen, mitä se vielä mistään kertoo? Yleisillä alkukirjaimilla satoja tuhansia ihmisiä kaikilla. Laita lotto vetämään, paremmalla todennäköisyydellä osut.

Vierailija
48817/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, taidan esiintyä Facessa jonkun muun profiililla 🤔🤭

Eikä ollut vaikea arvata tätä

Siis *taidat

Vierailija
48818/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hankkia mies joka on niin innoissaan että ehkäisy unohtuu.. sitten saa lapsen :) 

Vierailija
48819/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan... Nähdä sinut.

Pelkään...

Toivon... Jotain yhteistä, en tiedä mitä.

Uskon... Että mistä syystä tahansa käyn tämän kaiken läpi niin sen päässä on jotain.

Tykkään... Sinusta tietenkin.

Voin... Vaikka odotellakin, ainakin joulun yli.

Epäröin... Joo tätä teen paljon.

En tiedä,... Mistään mitään.

Pistepistepiste, niistä sinut tunnistaa. Ja en edelleenkään ole sinusta kiinnostunut. Sinussa ei ole mitään, mikä kolahti. Piste.

Itse taas kuvittelisin kaivattuni osaavan perus kirjoitustaidon ja myöskin, uskoisin hänen olevan hieman avomielisempi ihminen noin muutenkin..

Vierailija
48820/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vien sinut viidakkoon, josta et enää löydä pois.

Vähän voisit kyllä trimmailla jos niin sankkaa on. Ei sun mua tartte eksyttämällä varmistella. Lupaan tulla viidakkoosi yhä uudelleen.

Viidakoita on monenlaisia. Osa on jopa putsattu sileäksi. 

Ketju on lukittu.