Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minulla on share-pussi salmiakkeja, ihan turhaa haaskausta. Taidan painua nukkumaan ja otan toisen tyynyistä kainaloon.
Kauniita unia kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Kahden pisteen vihje ..
@@
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietenkin lapsen, mutta vain oikean ihmisen kanssa, niin siksi tällainen palsta avautuminen hieman mietityttää.
Nämä avautumiset ovat olleet yleisellä tasolla eivätkä suunnattu erityisesti kenellekään.
Lisäksi ihmetyttää muukin piiloteltu aktiivisuus. Tiedän jo, ettei naisia voi kaiketi ymmärtää, mutta näissä asioissa enimmäkseen sinä olet alleviivannut teesin. Onko se mikään ihme jos sen jälkeen epäröi? Herää mieleeni kysymys. Mitäs itse tykkäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä ketjua ja vihaan sitä, että haluat kommunikoida täällä.
On vain yksi syy, miksi käyn täällä
Nyt kuulosti tutulta. Kerron sitten joskus.
Vierailija kirjoitti:
Täydennä, jos tahdot.
Haluan...sinut ja sinua.
Pelkään...menettäväni sinut.
Toivon...harmoniaa.
Uskon...ja luotan, että asiat järjestyvät, vaikka useimmiten en uskokaan.
Tykkään...sinusta suunnattomasti.
Voin...luvata, että yritän parhaani.
Epäröin...joskus.
En tiedä,...mitä tulevaisuus tuo, mutta jos tietäisin, se olisi jo historiaa.
Ihan sellainen olo että molemmat odotamme jotain merkkiä toisestamme.
Oltaisiin voitu yhdessä valvoa ja katsoa usan vaaleja. Minä kannustaisin Trumppia ja Sinä Harrista.
Vierailija kirjoitti:
Sää eka
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan täysi sekopää? Paljastaisikohan pelkkä musteläiskä testi vai tarvitaanko observointi menetelmien lisäksi muutakin.
Keneltä kysyt ja millä perusteella? Perhetoivekeskustelun vai ehkäisyn unohtamisen kritisoinnin perusteella?
En minä arvostele, kun kiinnostaa vain ja se vähän selventäisi asioita.
Mitä on piiloteltu aktiivisuus
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sinua ajattelen. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sää eka
Kerron sitten tammi/ helmikuussa.
Kuinka täpinöissään sitä voikaan olla, kun kuvittelee nähneensä kaipaamansa tyypin olkavarren! Huomioiden sen, että olen kuvitellut ettemme enää kohtaa.
Ajoit firman pakulla firman väreissä, mutta liikennevaloista kääntyessäsi toinen auto peitti näkyvyyden kasvoihisi. Siinä melkolailla Citymarketin ja ostarin nurkilla tänään klo 15:17. En varmaan kuolinajankaan suhteen olisi niin tarkka kuin tässä asiassa. Kaupunkia en tohdi kertoa, mutta ajan ja paikan huomioiden se saatoit olla sinä. Ehkä se et ollutkaan sinä, mutta asiaan uskominen saa sukat pyörimään jaloissani.
We'll meet again
Don't know where
Don't know when
But I know we'll meet again some sunny day
Tämä lienee Vera Lynnin biisi, mutta olen kuunnellut sitä Johnny Cashin versiona
nm
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta merkistä jotakin tapahtuisi?
Odotan sitä hetkeä kun voidaan levätä nenät vastakkain jutellen.
Oikeestaan enemmän itselleni: sä olit mulle jotain erityistä.