Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Voisinko ajatuksen voimalla saada sinut palaamaan elämääni?
Et.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Tykkään sinusta 🌹
Tykkäät vaan, et rakasta🤔
Nonni. Kahvinkeitossa ja alkoi soimaan päässäni "en voi muutakaan". Ei siis muuta ja googletin. Guava ja Galaksi, sehän se olikin! Näin se menee.
Ajattelin jakaa muuten vain, näinkin mielemme siis toimii kuten tiedämme. Näin sitä hallitaan myöskin. Eipä muuta. Kivaa alkanutta päivää kaikille ketjuun. 🖤
Ai niin ja sitten muistin jotakin tärkeää nuoruudestani!
"Pari suhdetta on parempi kuin parisuhde."
Näin se menee.
Joku muu sut sai, joku kuka olikaan? Joku jota ei tarvitse enää muistella.
Moikka.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tuli toinen kappale mieleen mutta ei se mikä swn kappaleen nimi on tai miten ne sanoitukset menikään. Se kappale vain jumittaa mielessä, tiedän sen kappaleen ja itse asiassa näenkin sen. Mutta mikä hitto se nyt olikaan? Turhauttavaa.
🦊🍬🌿
Vierailija kirjoitti:
Jedivoimalla saat varmasti.
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani ja sydämessäni, aina. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Mammoille huomenet. Ottakaapa levähtämisen kannalta. Huomenna alkaa taas raskas työviikko😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se olento, joka hyörii ja pyörii keittiössä?
Tosimies.
Tämä ei ole keittiöketju.
Tämä ei ole tosimiesketju.
Vierailija kirjoitti:
Mammoille huomenet. Ottakaapa levähtämisen kannalta. Huomenna alkaa taas raskas työviikko😊
En oo mamma. 🦊🍬🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju 🤢. Miksi ette voi kirjoittaa kaipauksesta?
Kuka sen määrittelee mitä kenellekin pitää sisällään?
Tämä ei ole määrittelyketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on heikkoja. Hetimiten alkavat vaimoksi puhuttelemaan. Tämäkin yksi viimoinen kysyi perään, suutuinko siitä. No en, mutta kyllä minä varovaisemmin tällä kertaa suhtaudun. Aluksi kun annetaan se liian kiiltokuvamainen puoli itsestä. Itsellä yleensä se varjo ensin pramilla ja katson pystyykö mies sen sietämään. Vasta sen jälkeen tihkutan syvintä sisintäni.
Kiintymystraumaisten kannattais seurustella vastaavien kanssa, ei se oikein toimi, traumaiselle varsinkaan, jos toinen ei ymmärrä yhtään.
Empä menisi määrittelemään ketään tuntematta häntä perinpohjin. Enkä oikein sittenkään.
On vain yksi ehto
Elinehto
Värisevää sielua ei saa tallata
ehkä Tabermann
Vierailija kirjoitti:
Miksi määrittelet sen etukäteen raskaaksi?
kuljetko aina kadun varjoisalla puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani ja sydämessäni, aina. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Lässyn lässyn
Tämä ON lässytysketju!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haluatko minulta hyvän yön toivotusta, mutta nyt tulee. Hyvää yötä sinulle.
Alku sama, siis huomenta. Soita mulle, ikävä!
Vierailija kirjoitti:
En ole unohtanut sinua
Takaan, ettei kukaan unohda minua 😅😅
Vierailija kirjoitti:
En olisi halunnut muuta, kuin katsoa kanssasi kuuta, mutta kaikki meni päin puuta. Hyvää yötä sinulle, jota en enää näe.
Tässä oli tutunoloinen fiilis. Hyvää huomenta sinne jonnekin!