Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä ketjua ja vihaan sitä, että haluat kommunikoida täällä.
Tytynee sitten lopettaa.
Huomaan että kun olet paikalla, kakki tekemiseni liittyvät sinuun. Kuinka autan, välttelen, juttelen, mietin, katselen. Senkin tiedän miksi näin toimin mutta en voi asialle mitään, enkä toistaiseksi haluakkaan. En muista koskaan tunteneeni näin, siksi en tee mitään koska en ole varma sinusta ja olen satuttanut itseni jo liian monesti. Tämä sinulle kaivattu kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä ketjua ja vihaan sitä, että haluat kommunikoida täällä.
Ei se kommunikoi täällä, vaan laittaisi viestin ihan irl jos haluaisi jotain sanoa. Jos olet irl estetty hän ei varsinkaan kommunikoi täällä. Epämääräisin viestein josta sinä et tiedä ovatko ne sinulle ja hän ei tiedä ovatko ne hänelle. Jonkinlaista todellisuudentajun hämärtymistä tuollainen luulo on. Joten ota yhteyttä irl. Sillä teet ainakin selväksi haluavasi kommunikoida hänen kanssaan.
Tulit eteeni hymyillen, mustan kaiteen luona. Tuon päivän kuluessa, mä sua aloin enempi pohtia.
Tänään sait mut (taas) laulamaan. Tykkään susta! - K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyyn viittaavat viestit hävisi - johtuuko moderoinnista vai siitä et kirjoittaja tuli tunnisteen vuoksi katumapäälle?
hassu.
Tekoälykatujalle vielä: en mä mitenkään säikähtänyt tai friikannut asiasta. Et mun puolesta all good edelleen, ei nyt ahistuta tästä. Toki ihminen on niin itsekeskeinen et ajattelee et oispa kiva jos se ois ollut mulle mut jos ei ollut niin ookoo ja nou hätä. Okei ? Et älä sä nyt friikkaa siellä. Vai pitääkö tästä puhua irlinä 😅 ei kai . Voidaan kyllä puhuu jos haluut
Siinä toinen jolla on alkanut todellisuudentaju hämärtyä. Ota yhteyttä irl äläkä täällä arvuuttele kuin suurtakin mysteeriä sitä kun poistattaja on kiusallaan poistattanut muiden viestejä kuten aina. Se tykkää poistaa vähääkään pidemmät kauniskielisemmät viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta,
Olet ajatuksissani.
Muistiinpanoistani löytyi alla oleva pohdinta. Ajankohtainen tänäänkin. <3
Kun toinen tuntuu yhtä aikaa suurelta arvoitukselta ja itsestäänselvältä. Kun ajatukset ja arvot kohtaavat. Kun tulee hetkiä, jolloin tuntuu siltä, että toisen seurassa voi olla turvassa ja rauhassa, miettimättä, miltä itse näyttää, kuulostaa tai vaikuttaa ulospäin. Kun toisen läheisyys tuntuu siltä, että on saapunut perille.
Onko se rakkautta?
Onko sinulla lisää muistiinpanoja?
On kyllä. Joitakin olen tänne aiemmin julkaissutkin.
Kuulostaa hyvältä, tuo viimeinen kysymys on kyllä mielestäni turha... itselläni nuo on vain irtonaisia ajatelmia muistiossa mitä olen joskus huomannut tärkeiksi ja paikkaansa pitäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä paha ihminen ole vaikka niin yrität uskotella.
Sinä taidat olla.
En tavoittele pahuutta millään tavalla elämässä, vaan muita kiinnostuksen kohteita.
Tavoittele pahuutta? Ei sitä tarvitse tavoitella, jos sattuu olemaan paha. Miksi sanot toiselle noin, kuten aloituksessa sanot?
Liian hyvää ollakseen totta on pelottavan totta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan että kun olet paikalla, kakki tekemiseni liittyvät sinuun. Kuinka autan, välttelen, juttelen, mietin, katselen. Senkin tiedän miksi näin toimin mutta en voi asialle mitään, enkä toistaiseksi haluakkaan. En muista koskaan tunteneeni näin, siksi en tee mitään koska en ole varma sinusta ja olen satuttanut itseni jo liian monesti. Tämä sinulle kaivattu kaunotar.
kuulostaa tosi tutulta. mäkään en pysty olemaan rennosti ja selitän ihan ihmejuttuja .Ei mitään suodatinta mitä tulee suusta ulos ja sit yritän olla puhumatta kunnes mietin että nyt vasta olenkin outo. En mäkään ota tolkkua sinusta. Luulin tunnistaneeni sinut jo täällä. Tuu juttelee mulle kahvilla ja kysy jotain mistä vain me kaksi ollaan puhuttu niin tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyyn viittaavat viestit hävisi - johtuuko moderoinnista vai siitä et kirjoittaja tuli tunnisteen vuoksi katumapäälle?
hassu.
Tekoälykatujalle vielä: en mä mitenkään säikähtänyt tai friikannut asiasta. Et mun puolesta all good edelleen, ei nyt ahistuta tästä. Toki ihminen on niin itsekeskeinen et ajattelee et oispa kiva jos se ois ollut mulle mut jos ei ollut niin ookoo ja nou hätä. Okei ? Et älä sä nyt friikkaa siellä. Vai pitääkö tästä puhua irlinä 😅 ei kai . Voidaan kyllä puhuu jos haluut
Siinä toinen jolla on alkanut todellisuudentaju hämärtyä. Ota yhteyttä irl äläkä täällä arvuuttele kuin suurtakin mysteeriä sitä kun poistattaja on kiusallaan poistattanut muiden viestejä kuten aina. Se tykkää poistaa vähääkään pidemmät kauniskiel
Okei kiitos 😂🤣
Kilttejä ja hyväntahtoisia ihmisiä on huijarin hyvä sumuttaa. Uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vierailla mun profiilissa aika usein 😉
Tottakai kun ei muuten sua näy missään :(
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan todellisuudessa.
Miten se näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Elämä kaivatun kanssa on kaikkea muuta kuin unelmaa. Suuri puhallus, hirmumyrsky joka riepottelee kaiken rikki.
Kenelle tämä on, naiselle vai miehelle?
Huolettaako kaivatussasi jokin? Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Sama ihminen voi olla mitä ihanin ja lempein...kunnes taika haihtuva on.
Esiin astuu toiset kasvot ja tarinan juoni muuttuu pikkuhiljaa romantiikasta kauhuun
Tai olisiko niin, että jokaisessa on useita puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa tosi tutulta. mäkään en pysty olemaan rennosti ja selitän ihan ihmejuttuja .Ei mitään suodatinta mitä tulee suusta ulos ja sit yritän olla puhumatta kunnes mietin että nyt vasta olenkin outo. En mäkään ota tolkkua sinusta. Luulin tunnistaneeni sinut jo täällä. Tuu juttelee mulle kahvilla ja kysy jotain mistä vain me kaksi ollaan puhuttu niin tiedän
Pystytkö vastaamaan miksi luulit? tai mikä meni aiemmin vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Taidat vierailla mun profiilissa aika usein 😉
Joo. En siis stalkkaa vaan aidosti tykkään sun kontentista.