Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kyllä sivusilmällä, että vilkuilit jatkuvasti. En enää katso sua, koska alkaisin heti kuvitella jotain ja sitten sua ei taas näy viikkoon tai kuukauteen tai puoleen vuoteen.
Epäreilu syytös.
Tänään stay upeissa kollega ;)
Muodollinen (ja täysin kuvitteellinen) halaus kaipaukseni kohteelle :)
Mukavaa tiistaita!
Vierailija kirjoitti:
En mitään hanskojen lainaamista muista.
😯 Minä muistan yhden tuollaisen tilanteen. Mutta se ei ollut muuten oikein miellyttävä tilanne.
Hyvää tiistaipäivää ihastuttavalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kaipaan aamun taikaa
Sitä että on aikaa
Huomenta
Ajattelen sinua ja kaipaan.
T. Kollega
Joppe ja Kalle hyvää huomenta 0)
Pitäkää hatusta kiinni kova tuuli.
Olkaa tarkkana töissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joppe ja Kalle hyvää huomenta 0)
Pitäkää hatusta kiinni kova tuuli.
Olkaa tarkkana töissäkin.
Ihana että Joppe ja Kalle saa nykyään omat toivotuksensa :)
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä nukkuu. Hyvää yötä P (m)
Huomenta myös sinulle O (n)
Odotan että saisin joulukalenterin
Hyvää huomenta kallein. Naiselle mieheltä töistä.
Kaivatulle huomenta ja kivaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaipäivää ihastuttavalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää tiistaita komialle risuleualle. 🧡🤗 Samoin, minäkin sua. Halaus ja suukko.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä laskeutui talvi. Päältä kaunis, mutta hyytävä ja petollinen. Niin on käynyt ennenkin tällä matkalla. Talvea seuraa aina lopulta kevät ja kesä. En enää ole yhtään huolissani kaipauksen kausivaihtelusta. Eihän ihminen ole kivestä veistetty järkähtämätön kallio vaan elollinen kuin puut, jotka syksyllä riemuvärityksessä kuolevat ja keväällä jälleen heräävät eloon, joka kerta vahvempana ja sitkeämpänä. Tiedän, että se mikä minussa on sinua, säilyy horroksessa jossain juurien suojissa ja palaa loistoonsa taas. Valosi sen sulatta, lämmittää ja elvyttää kuin aurinko puut. Valoasi kaipaan, sinua kaipaan. Mutten murheissani lainkaan vaan onnellisena tiedostaen asiain pysyvyyden. Hyvää yötä!
Kiitos, kultaseni! Itsekin olen ajatellut samaa, että tässä kohtaa vuotta on ennenkin tuntunut tältä. Elän sinua kohti. Valoa työpäivään!
Huomenta kulta,
Olet ajatuksissani.
Muistiinpanoistani löytyi alla oleva pohdinta. Ajankohtainen tänäänkin. <3
Kun toinen tuntuu yhtä aikaa suurelta arvoitukselta ja itsestäänselvältä. Kun ajatukset ja arvot kohtaavat. Kun tulee hetkiä, jolloin tuntuu siltä, että toisen seurassa voi olla turvassa ja rauhassa, miettimättä, miltä itse näyttää, kuulostaa tai vaikuttaa ulospäin. Kun toisen läheisyys tuntuu siltä, että on saapunut perille.
Onko se rakkautta?
Aamuhalaus kaivatulleni sinne töihin/vapaalle. Mielenkiintoista päivää!
Vierailija kirjoitti:
Muodollinen (ja täysin kuvitteellinen) halaus kaipaukseni kohteelle :)
Mukavaa tiistaita!
Älä härnää. Olen sinun puutteessa. Se ei ole leikin asia. 😘
Ehkä täky jäi huomaamatta. sivusta