Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta,
Olet ajatuksissani.
Muistiinpanoistani löytyi alla oleva pohdinta. Ajankohtainen tänäänkin. <3
Kun toinen tuntuu yhtä aikaa suurelta arvoitukselta ja itsestäänselvältä. Kun ajatukset ja arvot kohtaavat. Kun tulee hetkiä, jolloin tuntuu siltä, että toisen seurassa voi olla turvassa ja rauhassa, miettimättä, miltä itse näyttää, kuulostaa tai vaikuttaa ulospäin. Kun toisen läheisyys tuntuu siltä, että on saapunut perille.
Onko se rakkautta?
Tuollaisesta täytyy pitää kiinni. Onko tunteet molemminpuolisia?
Luulin, että olit vaihtanut sen pois, mutta näköjään ajelet silläkin vielä. Yllätyin, kun edellä menit.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta,
Olet ajatuksissani.
Kun toinen tuntuu yhtä aikaa suurelta arvoitukselta ja itsestäänselvältä. Kun ajatukset ja arvot kohtaavat. Kun tulee hetkiä, jolloin tuntuu siltä, että toisen seurassa voi olla turvassa ja rauhassa, miettimättä, miltä itse näyttää, kuulostaa tai vaikuttaa ulospäin. Kun toisen läheisyys tuntuu siltä, että on saapunut perille.
Onko se rakkautta?
Voihan se olla mutta missä mättää? Kysyn sivusta sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olit vaihtanut sen pois, mutta näköjään ajelet silläkin vielä. Yllätyin, kun edellä menit.
Useampi menopeli.
Näin kivaa unta Sartsasta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Sunnyn?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihmiset.
Sellaisia ei ole tässä ketjussa. Kjäh.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta,
Olet ajatuksissani.
Onko se rakkautta?
Onko sinulla lisää muistiinpanoja?
En voi kirjoittaa sulle missään mitään. Miksi kirjottaisinkaan? Ethän sä vastaa.
Öissä oli ennen taikaa. Sinussa oli! Niitä taianomaista pieniä hetkiä muistelen ja kaipailen.Taidan mennä takaisin nukkumaan. Iltaseen. 🦥
Eipä voi olla nykytilanteeseen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Määrä, laatu vai konteksti?
Hyvä juttu suurimmalle osalle. Itseä ei tyydytä moinen. Ei, vaikka laatu olisi kuinka hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse vain seksistä?
Ei
Toteutunut unelma ei aina ole sitä millaiseksi sen etukäteen on haaveillut.
Vierailija kirjoitti:
Toteutunut unelma ei aina ole sitä millaiseksi sen etukäteen on haaveillut.
Mihin viittaat? Edelliseen aiheeseenko?
Mulla olisi nyt.