Nainen joka oli varmasti sinkku otti kaupassa mustan korin, eikä pinkkiä
Todistin tätä itse vierestä, minulla oli pinkki kori.
Kommentit (50)
En ole ikinä nähnyt kenenkään käyttävän pinkkejä koreja.
Otan aina oranssin tai mustan korin. Mitäs siihen sanot, ap?
Sinkku
Itsellisenä naisena en tarvitse miehiä mihinkään joten otan aina mustan korin ja oletan, että saan olla rauhassa miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt kenenkään käyttävän pinkkejä koreja.
Mä en ole edes nähnyt pinkkejä koreja. Ja jos näen, en ota.
Mä näin aasialaisen turistipariskunnan pinkin korin kanssa. 😄 Ehkä tää hypetys kannattais kertoa myös ihmisille jotka ei suomea ymmärrä.
Taas kyllä niin typerä keksintö, kuin olla ja voi. Miksi ihmisiä usutetaan pariutumaan, lähes joka paikassa ja tilanteessa?
Mistä päättelin että hän on sinkku?
Olen ikisinkku ja otan aina mustan korin. En halua että rumat miehet lähestyvät mua jos otan pinkin korin. Viimeseen 10 vuoteen olen nähnyt kotipaikkakunnallani tasan kolme hyvännäköistä miestä ja heidätkin kaikki vain yhden kerran joten mahdollisuus että he osuisivat samaan kauppaan samaan aikaan ja lähestyisivät mua on pyöreä 0.
Törkeää. Olisit suoraan huomauttaa, että nyt taisi tulla otettua väärän värinen kori. Ja perään kysynyt, onko sinulla muka parisuhde? Todisteeksi olisit voinut vaatia näyttämään kuvia.
Jos et itse uskaltanut puhua vieraalle naiselle, olisit voinut ilmiantaa myyjälle sopimattoman käytöksen.
Kenties halusi tehdä ostoksensa ilman lähentely-yrityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ikisinkku ja otan aina mustan korin. En halua että rumat miehet lähestyvät mua jos otan pinkin korin. Viimeseen 10 vuoteen olen nähnyt kotipaikkakunnallani tasan kolme hyvännäköistä miestä ja heidätkin kaikki vain yhden kerran joten mahdollisuus että he osuisivat samaan kauppaan samaan aikaan ja lähestyisivät mua on pyöreä 0.
Vaikka osuisitte samaan aikaan kauppaan niin todennäköisyys että teistä tulisi pari on myös pyöreä nolla vaikka teillä olisi pinkit koritkin..:)
Taitaa olla väärä oletus että kaikki sinkut olisivat joka kauppareissulla etsimässä seuraa, tai yleensäkään pyrkimässä pois sinkkuuden suomasta ihanasta vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on voimaantunut lihava palstamamma vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin aasialaisen turistipariskunnan pinkin korin kanssa. 😄 Ehkä tää hypetys kannattais kertoa myös ihmisille jotka ei suomea ymmärrä.
En ole asunut siellä vuosiin mutta käyn joskus enkä ole tajunnut mitään korijuttua. Onko siinä joku ohje vieressä? Oon vähän hösö, luulen että en huomaisi sitä ollenkaan kylläkään kun kattelen vaan mihin suuntaan lähden menemään.
Kauheeta!!!! Miten nyt pystyt jatkamaan elämääsi?????