Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mä ajattelin haahuilla ketjussa vielä muutaman vuoden (en kenenkään perään erityisesti itkien) ja hakea sen jälkeen tuolta kyliltä jonkun ihanan papparaisen, todennäköisesti sen, joka ei pääse rollaattorillaan karkuun.
Niin että tiedoksi vaan tämä, kun nyt kerran tiedotuslinjalla ollaan. t. Justiina ei niin justiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli puhetta Iso-Syötteestä ja Levistä.
Missä paikassa juteltiin? ;)
Hissillä.
Samaa asiaahan olisi vieläkin, se vaan on hankalaa, kun ei koskaan vahingossakaan törmätä. Tai minä oon ainoa joka ylipäänsä mihinkään törmää, mikä kyllä pelkästään positiivista tietyllä tapaa ainakin. Voisin kyllä olla soheltamatta minäkin.
???
Vierailija kirjoitti:
"Älä vaan tuu tänne!"
"Kannataisi miettiä, jos haluaa tehdä yhteistyötä ta ikeskustella projektista, ettei ainoastaan osoita negatiivisia puolia ja ole sitä mieltä, että näkemys, joka ei vastaa omaa näkemystä olisi huonompi kuin oma näkemyksesi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä vaan tuu tänne!"
"Kannataisi miettiä, jos haluaa tehdä yhteistyötä ta ikeskustella projektista, ettei ainoastaan osoita negatiivisia puolia ja ole sitä mieltä, että näkemys, joka ei vastaa omaa näkemystä olisi huonompi kuin oma näkemyksesi."
Get a room.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan iloa, jota hänen ajattelemisensa niin pitkään antoi, kaipaan hykerryttävää tunnetta siitä, että meillä oli yhteys.
Pska todellisuus.
Kiitos!
Mistäpä kiität? Oletko sinä iloinen siitä, että kaipaukseltani on katkottu (vihdoin) siivet?
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän ettei mun ajatukset susta ole aina niin viattomia..
En haluaisikaan hänen ajattelevan minusta pelkkää soveliasta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin haahuilla ketjussa vielä muutaman vuoden (en kenenkään perään erityisesti itkien) ja hakea sen jälkeen tuolta kyliltä jonkun ihanan papparaisen, todennäköisesti sen, joka ei pääse rollaattorillaan karkuun.
Niin että tiedoksi vaan tämä, kun nyt kerran tiedotuslinjalla ollaan. t. Justiina ei niin justiinsa
Iästä tuli mieleen, että se eilenkin lehdessä ollut Hannes Hyvönen 100 vuotta on tosi ihana pappa. Mietin millainenhan hurmuri ollut nuorempana. Ja satavuotias. Musta toi menee kuuskymppisestä ja sellainen ei olis mulle liian vanha. Kamalaa, jos olisin tavannut ja sitten rakastunut ja kävis ilmi, että joo täytin just 100 vuotta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet kaivattuni profiilissani?
Kommunikointikyvyttömyyttä.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteistaan kertominen voi muuttaa kaiken. Joskus on parempi nauttia ihastuksesta kuin ottaa riski.
Aivan tajuttoman ääliömäinen ajatus, ellei ole kyse varatuista. Sivu
Joskus tunteet syntyy vaikka ei ole tietoa onko varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä mielentilaa, jossa kaikki tuntuu olevan mahdollista, vaikka ei olisikaan. Haluan siinä mielentilassa ajatella sinua.
Ajattelin äsken suihkussa tuota aivan samaa. Erikoista sattumaa.
Olisit ottanut mut sinne mukaan.
Olit ajatuksena mukana.
😘
Huomenna on Bingo Kello 14.00
Meinas mennä kahvi vääräänkurkkuun kun olit niin hehkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Ei niissä minusta mitään vikaa ole. Itse en myönnä enkä kiellä ajatusteni lämpötilaa, joka välillä nousee kuin varkain, kun sinua ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on Bingo Kello 14.00
Kiitos tiedosta! Ketjun mammoille varmaan ihan tarpeeksi hauskaa ja jännittävää aktiviteettia.
Olet ajatuksia herättävä mies, johon on sentään ajatteluoikeus.
Ei tästä tuu mittään. Sun unohtamisesta.
Fazerina-piparit, namnamnam
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä tuu mittään. Sun unohtamisesta.
Yritit 5 min?