Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi keino saada irl-yhteys.
anonyymiteksti.fi
Vain typerät ja erittäin epätoivoiset ihmiset maksavat palvelunkäytöstä ja myyvät toisten tietoja eteenpäin ties minne käyttämällä moisia. Edesvastuutonta alkaa tuollaisia palveluita käyttämään. Kasvakaa aikuisiksi.
Ei tuolla mitään tietoja myydä. Puhelinnumerot ovat julkisia, ja kuka tahansa voi soittaa kenelle tahansa, jos näpyttelee oikeat numerot.
Eipä voi kelle tahansa, koska ainakaan itse en vastaa tuntemattomiin numeroihin, joten ei sillä kiinni saa. Muutenkin kyllä pitäisin niin outona, jos ei voisi ihan omasta numerosta
Kiusaamiseen
Konteksti on nyt kaipaaminen, ei sun ianikuiset kiusaamistraumasi.
Vierailija kirjoitti:
No, onnee nyt sitten tätä kautta.
No, johan pomppas! Onnea sitten vain minukin puolestani vaikken tiedä mistä nyt ketäkin oikein onnitellaan! Onnea vaan, onnea vaan! Suorastaan maagista onnea onnea vaan! 🎉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiristääkö 👒?
Sivusta
Menikö nossöllä tunteisiin kun kyseenalaistettiin sinun typerät ideasi? Oletko niin nössö että et uskalla ihmisiä lähestyä muuten kuin anonyymisti?
Ootko keva?
Edellinen sivusta. Itse en hauku ketään kehitysvammaiseksi. Se on törkeää.
Ei se haukkumasana ole, mutta ymmärrän mitä tarkoitat. Oma kehitysvammainen poikani ei koskaan loukkaisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on tänään vähä surufiilis , tahtoisin halin mut ei se varmaan pitkässä juoksussa mitään auttaisi
Kultani! Annan sulle halin täällä ja vaikka irl, jos niin sovitaan. 🤗
ihana <3 kiitos <3 saat antaa myös IRL
Mielelläni sen teen, mutta mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on tänään vähä surufiilis , tahtoisin halin mut ei se varmaan pitkässä juoksussa mitään auttaisi
Kun palaat lounaalta voidaan halia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua alkaa hymyilyttää, kun mietin sua?
Ketä mietit?
n->n 🥰
Olet kuvissa ihana mutta vielä monin kerroin ihanampi livenä. Varmaan siksi niin harvoin tarjolla. Nautintoaineet eivät ole tarkoitettu jokapäiväiseen elämään. Valittaen todettava. Mutta vielä minä sinua anon, ja jos en saa, anastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun palaat lounaalta voidaan halia
Sama työpaikka?
Nainen, olit niin tutun tuntunen jo ensinäkemästämme. Uskon, että olimme yhdessä viime elämässä. Meillä oli sellainen kemia ja vetovoima, että muutkin huomasivat sen. Palaan aina hetkiin, kun halasimme ja sain pitää toista kättä sun takaraivolla sen jälkeen, kun lupasin suojella sua aina. En ikinä lähde sun rinnalta. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja niin kauan kun elämme, niin meillä on mahd saada toisemme. Lupaan miehenä tehdä aloitteen, jos muutoksia tulee ja saan merkkejä. Sinä, sinua, aina ja ikuisesti. <3
Kittycatille haliterveiset ja mukavaa alkanutta viikkoa! Kyllähän minä sinua vielä mietin ja toisinaan kaipaan. Kaikessa hiljaisuudessa. Mutta täytyy todeta, että mielikuvat alkavat haihtua siitä, millainen olitkaan. Ehkä se on vain hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olit niin tutun tuntunen jo ensinäkemästämme. Uskon, että olimme yhdessä viime elämässä. Meillä oli sellainen kemia ja vetovoima, että muutkin huomasivat sen. Palaan aina hetkiin, kun halasimme ja sain pitää toista kättä sun takaraivolla sen jälkeen, kun lupasin suojella sua aina. En ikinä lähde sun rinnalta. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja niin kauan kun elämme, niin meillä on mahd saada toisemme. Lupaan miehenä tehdä aloitteen, jos muutoksia tulee ja saan merkkejä. Sinä, sinua, aina ja ikuisesti. <3
Vaikuttaa naisen kirjoittamalta ja toiveajattelulta
Gallup. Minkä alan opettaja kaivattusi on?
Vierailija kirjoitti:
Seksialan
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vittuilun.
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyys-, kärsiväisyys- ja kärsimiskouluttaja. Viimeisin opintokokonaisuus on vielä suorittamatta. Sitä kun ei voi tehdä etänänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vittuilun.
No? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vittuilun.
No? 😳
Ei ollut moite. Oikein käytettynä varsin käypä taito.
No, onnee nyt sitten tätä kautta.