Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
En luovu sinusta koskaan. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Taakka ei koskaan tippunut harteiltani. Se on sinun näköinen ja kuuloinen, mutta tiedätkö mitä? Minä jaksan kantaa sen. Hartiani ovat tehty siihen. Joskus jalka lipsahtaa tai kompuroin, mutta sinua en koskaan pudota tai kolhi. Uskon että kaikella on tarkoituksensa.
Kultani mun! Jos et jaksa kantaa, laita välillä kävelemään omin jaloin. Kuljetaan rinnatusten.
Partiolainen on aina valmiina. Auttaisin vaikka keskellä yötä<3
Hukutan sut mun rakkauteen!🥰
Halaukseesi haluaisin ja sinua rutistaa tahtoisin.
Vierailija kirjoitti:
En luovu sinusta koskaan. Naiselle.
Hyvä tietää! 😍 En minäkään sinusta.
And let me
dream of you tonight
for I miss you
more than usual today.
- Edward Lee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole voinut kovin hyvin viime aikoina. Siksi vähän hiljaista. Ajatuksissani olet silti, kaikkina hetkinä.
Kauniita unia peilin toiselta puolen
Toivon sinulle kaikkea hyvää, toivottavasti tulet pian elämääni.
Täällä olen. Ovi avoinna, jos päätät astua sisään. Kauniita unia, kaunis ihminen.
Kaivattu on onneksi hyvin kiltti ja sivistynyt, joten häntä ei tarvitse sitoa nippusitein.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on onneksi hyvin kiltti ja sivistynyt, joten häntä ei tarvitse sitoa nippusitein.
Mistä moinen ajatus? Meinaatko, että rimpuilisi vastaan, jos ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sua ajattelen, kovin on ikävä. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Ikävä on minullakin. Näkisinpä sinusta edes unta. Toisinaan toive on toteutunutkin. Jään nyt jännityksellä odottamaan, mitähän se uni tuo tullessaan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Eikös kiltiti nimenomaan uhata sitoa futoniin? sivusta
Leijailua psykoosin rajamailla😉
Meidän pallo on sulla. Jos haluat jäädä tänne niin sitten se on niin. Ei tule valmista.
Hyvää yötä kauniille Auringonkukalle ja pienelle kisulinkellolle, nukkukaa hyvin rakkaat.
Luulen tietäväni susta asioita, joita en voi tietää, ja luulen sun tietävän musta asioita, joita en tiedä sun tietävän. Tällainen ajatus aikojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Palstaharhoista? Tuskin on aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni susta asioita, joita en voi tietää, ja luulen sun tietävän musta asioita, joita en tiedä sun tietävän. Tällainen ajatus aikojen taakse.
Mitä tiedät ystävästäsi?
Eilen oli rakkaan ihmisen 113.syntymäpäivä. Ikävä edelleenkin, 33 vuoden jälkeen.