Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 45v enkä enää kaunis, mitä nyt?

Vierailija
23.07.2023 |

Olen ollut aina ns. kaunotar ja saanut paistatella huomiossa. Nyt se on auttamatta ohi. Toki olen vieläkin hyvävartaloinen ja tavallaan kaunis, mutta en enää kuten nuoret naiset.

Miten muuttaisin tyyliäni ja elämäntapaani ja saisin siihen sisältöä? Miten vanheta arvokkaasti ja kuitenkin pitää oman itseni? Olen rakastanut muotia, laittautumista, kaupunkielämää, taidetta jne. Asiat tuntuvat tylsiltä kun olenkin keski-ikäinen tantta.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole uskollinen persoonallesi, voit tietysti siirtyä astetta klassisempaa tyyliin, jos se tuntuu sopivalta. Kukaan ei kiellä kaunistautumista ja elämästä nauttimista, olet kuitenkin vielä enemmän nuori kuin vanha.

Vierailija
2/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, paitsi myös vartaloni on löpsähtänyt, kuten kasvotkin. Hiukan ylipainoa. Nuorena olin kaunis. Mitäs nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikä vaikuttaa siihen, että et voi enää nauttia muodista, laittautumisesta, kaupunkielämästä ja taiteesta?

Vierailija
4/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin ja lopeta ruikutus.

Vierailija
5/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista mutta rumuus se vaan lisääntyy.

Vierailija
6/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Valokuvista näkyy armottomasti tätiytyminen. Mietin botoxia ja muutaman kilon laihdutusta.

Vierailija
7/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit edelleen niistä asioista joista tähänkin asti. Nuoruuden hehku ja elinvoima on jäänyt auttamatta taakse mutta voit silti elää hyvää elämää.

Vierailija
8/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. Valokuvista näkyy armottomasti tätiytyminen. Mietin botoxia ja muutaman kilon laihdutusta.

Ei auta, täti mikä täti eikä siinä ole mitään pahaa eikä huonoa.

Vierailija
9/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä rupsahtaa helvetin ikävää kuin se onkin. Terkuin entinen kaunotar.

Vierailija
10/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxit ja täyteaineet korostaa keski-ikäisten epätoivoista yritystä näyttää nuorelta ja pirteältä.

Vierailija
11/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä yksin vanhene nuija.

Vierailija
12/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alamäki alkoi jo 39v iässä. Kohta 45v täynnä, jatkuvasti tulee jotain uutta negatiivista ulkonäköön ja fyysiseen kuntoon, vaikka miten yritän elää terveellisesti. Pitää vaan sopeutua ja keskittyä hyviin asioihin eikä saa katsella vanhoja valokuvia.

Vierailija
13/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muutkin saavat ikää lisää, jos elävät vanhaksi.

Vierailija
14/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vaan tulit rumaksi? Mä olen kaunis ja olen sua vanhempi.

Vierailija
15/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onneksi on mies ja lapset eikä oman ulkokuoren ikääntyminen ole kuin yksi pieni siivu elämää vain.

Älkää bilehileet antako elämän tärkeimpien asioiden lipua ohi, biologista kello ei käännä mikään.

Vierailija
16/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen esimerkki ulkonäkökeskeisestä ihmisestä. Heille käy juuri noin, ovat tyhjiä ja onnettomia.

Normaali nainen ilahtuu siitä, etteivät miehet enää parveile ympärillä.

Vierailija
17/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46 ja nykyään ruma kuin peikko. Sen sijaan asiat ympärilläni vain kaunistuvat joka vuosi.

Musiikki - etenkin klassinen - on sydäntäsärkevän kaunista, luonnon värit, äänet ja tuoksut saavat myös minut kyyneliin. Omat lapseni ovat kauneinta mitä tiedän, samoin runous ja kuvataide.

Maailmassa on edelleen niin paljon kaunista, ja oikeastaan ehdin nauttia siitä enemmän nyt kun en ihaile itseäni.

Vierailija
18/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit elää, kuten aiemmin. 

Oletko nähnyt yhtään täydellistä keski-ikäistä miestä? En minäkään. 

Vierailija
19/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ketjussa paljon entisiä kaunottaria.

Vierailija
20/132 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi myös vartaloni on löpsähtänyt, kuten kasvotkin. Hiukan ylipainoa. Nuorena olin kaunis. Mitäs nyt?

Palkkaa personal trainerin ja laitat itsesi kuntoon. Hyvä kroppa ja kiva tyyli auttaa paljon jos muuten ei enää ole niin kaunotar,omasta mielestään. T.50v joka teki näin ja konnut elämäänsä tyytyväisempi kuin koskaan ennen.