Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni susta asioita, joita en voi tietää, ja luulen sun tietävän musta asioita, joita en tiedä sun tietävän. Tällainen ajatus aikojen taakse.
Hauska😄
Vierailija kirjoitti:
Onko joku pyytänyt analyysiä millaisia ihmisiä täällä on? Monia ei kiinnosta surkeat päätelmänne.
Onneksi olkoon siellä kolahti ja kovaa.
Viestit vielä lukematta, jatkot toispuolla tai huomenna. Hyvää yötä.
Helin tyyny on toivottavasti hyvin.
-jeejeemies
Lähetän terveiset tulevalle itselleni, joka hyväksyy tämän kaipauksen ja ottaa elämän ilolla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä musta mitään.
Niin.
Taidan kaivata myös öisin niin paljon, että herään aina aamuisin tyyny sylissäni.
Vierailija kirjoitti:
Taidan kaivata myös öisin niin paljon, että herään aina aamuisin tyyny sylissäni.
Ketä, miestä vai naista?
Väsyttää kovasti. Nyt öitä.
Nuku hyvin rakas. Olisipa mun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet just nyt?
Että olipa kylmää, kun just ulkoa tulin. Ja että miksi vieläkin vaivaudun ketjuun, vaikka homma on taputeltu ajat sitten. Ja mietin, että toivottavasti (ex-)kaivatulla oli onnistunut viikonloppu ja muutenkin asiat hyvin. <3
Olipas siinä elämänpuhdistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sua ajattelen, kovin on ikävä. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Ikävä on minullakin. Näkisinpä sinusta edes unta. Toisinaan toive on toteutunutkin. Jään nyt jännityksellä odottamaan, mitähän se uni tuo tullessaan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Sä oot ihan paras! 🤗🧡 Suukko.
-risuleuka
Sulle unisuukkoja! 🧡🤗
- pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
sinua 😥
Älä sure! Anna hevosen surra, sillä on isompi pää. Me voitaisiin lyödä viisaat päämme yhteen.
Kukaan ei tiedä musta mitään.