Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Löysin täältä oman kaipaajani. Mikään ei ole mahdotonta =)
ihana kuulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän sinusta.
Raskas risti kannettavaksi.
Ilman ei voi olla.
Kuka poisti rakkausviestin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä et ollut hänen kaipaaja?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki. Paitsi, että kukaan ei sitten lopultakaan ole löytänyt. En usko hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ketjun täydeltä ihmisiä, jotka haluavat lukea veden pitäviä tunnisteita, mutta ei yhtäkään, joka sellaisia haluaa/suostuu antamaan. Jotakin kevyttä saattaa yksittäiset kirjoittajat heittää, mutta ei mitään oikeaa ja varmaa.
Mutta, miksi se edes kannattaisi? Kirjoittajia ehkä parikymmentä yhteensä. Laske siitä todennäköisyydet, kun aika moni niistä on aivan selkeästi enemmän tai vähemmän sekaisin, joten montaa vaihtoehtoa ei jää jäljelle. Mitenkähän lie, että niin moni kuvittelee kirjoittelevansa täällä ihastuksensa kanssa aivan todella? Kappaleen kolmannessa virkkeessä vastaus.
saatat olla ihan oikeassa. tästä syystä en laita tunnisteita . ainakaan liikaa.
Olen löytänyt ketjusta kaivatun. Terkkuja hänelle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä luopuisit, minun ei tarvitse luopua sinusta. Voin helliä sinua hiljaa sydämessäni, enkä minä muuta voikaan, koska rakastan sinua. Hyvää yötä.
Hyvin kiteytetty. 🤗 Molemmat toimivat tahoillaan kuten parhaaksi näkevät. Toimin myös kuten kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin pari.
No, jos jonkinlainen helpostu elämäntilanteeseen olisi tulossa, niin lottovoitto olisi varsin kiva yllätys. Ainakaan tällä asuinalueella on enää oleta minkäänlaista ihmissuhteisiin liittyvää positiivista käännettä tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoja kysymyksiä ja kommentteja. Jotkut (kuten minä) - ei kaikki - tarvitsee myös fyysistä läheisyyttä, ei pelkkää tunnetta ja kaipausta. En tiedä miten tämän saisi jankuttajien kaaliin. En edusta jokaista ihmistä, enkä edes yritä yleistää. Minä vain olen sellainen ilmeisesti harvinaislaatuinen yksilö, joka tarvitsee myös rakkauden fyysisen ilmentymän.
Olen samanlainen. Naisihminen mutta tuskinpa tämä tosi sukupuolisidonnaista on. Ei tosiaan riittänyt pelkkä kaipaus ja tunteiden eläminen omassa päässään. Se oli pelkkää riutumista ja kidutusta minulle. Siksi pelkkä ystävyys ja tunteiden pitäminen vain molemminpuolisena salaisuutena ei tullut kyseeseen. Rakkaus on mulle hyvinkin fyysistä. Tekojen ja yhdessä jaetun ajan (sopivan introvertisti:D) täyttämää. Haluan raka
Väitin, että voin olla vain kaveri, mutta aikomukseni oli olla paljon enemmän. Aioin olla aivan kaikkea sinulle, mutta minua pelotti. Olisin vain tarvinnut turvallisen alun.
Ohi meni, niin kiva kuin olisikin sanoa että no huhhuh, osui<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin pari.
Meitä on monta.eri
Uskokoon kukin, mitä haluaa.
On hankalaa, kun ei hahmota missä kohtaa oli alku ja missä kohtaa tulee loppu, vai oliko alkua alkuunkaan ja loppukin on jo kertaalleen koettu. Paljon pisteitä, joiden paikkaa vaihdella mielenliikkeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskokoon kukin, mitä haluaa.
Nimen omaan, mutta olkoon tuputtamatta uskomusnäkemyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hän ei kaivannut sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin pari.
Meitä on monta.eri
Näähän on jänniä juttuja. Silloin kun itse täällä aktiivisesti kaipasin, kuvittelin usein tunnistavani hänet. Sitten kun lopetin kirjoittelun, ei häntäkään ole näkynyt. Eli siis-mieli voi kuvitella mitä vain, tai sitten minua trollattiin heavysti. Kolmas nainen
Millainen on turvallinen alku?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on turvallinen alku?
Nähdään ratsastustunnilla?
Täällä on ketjun täydeltä ihmisiä, jotka haluavat lukea veden pitäviä tunnisteita, mutta ei yhtäkään, joka sellaisia haluaa/suostuu antamaan. Jotakin kevyttä saattaa yksittäiset kirjoittajat heittää, mutta ei mitään oikeaa ja varmaa.
Mutta, miksi se edes kannattaisi? Kirjoittajia ehkä parikymmentä yhteensä. Laske siitä todennäköisyydet, kun aika moni niistä on aivan selkeästi enemmän tai vähemmän sekaisin, joten montaa vaihtoehtoa ei jää jäljelle. Mitenkähän lie, että niin moni kuvittelee kirjoittelevansa täällä ihastuksensa kanssa aivan todella? Kappaleen kolmannessa virkkeessä vastaus.