Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ei ole mahdollisuutta tulla ystäväksi edes, jos yhteys ei mätsää mitenkään. Ystävän ja romanttisen suhteen ihmisen yhteinen olotila on yhteys siihen toiseen. Ystävän kanssa se on ystävämielinen ja rakkaaseen se on rakkaus. Ihminen, johon ei koe mitään yhteyttä ei voi olla minulle se ystävä. Ne on pettäneet, valehdelleet, huijanneet jne. Ystävä on ihminen, joka välittää sinusta. Kaikki muut on tuttuja jostain. Ne ei tiedä sinusta mitään, etkä voi niille avautua. Sellaiseksi ei tule ihminen, joka on sinuun ihastunut, mutta sinä et koe häntä kohtaan mitään mielenkiintoa ja yhteyttä. Minä olen kaikissa näissä olomuodoissa hyvin vaikea. Minut on petetty niin karkeasti monessa suhteessa läheistenkin suhteen, että olen jokaiselle ihmiselle seinän takana. Se yhteys toiseen voi katkea niin pienestä, koska minusta jo se pienikin on pettymyksen alku enkä halua jatkaa eteenpäin. Tee pieni valkoinen valhe minulle niin minä käännän selän ja poistun. Odotus on, että myöhemmin ne samat valheet jatkuu ja kasvavat. Tämä näihin ystäväpohdintoihin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun sataa lunta. Mennäänkö tekemään lumienkeleitä?
Meillä sataa vain vettä, enkä muutenkaan kaipaa ulos ollenkaan. Ihaninta olla sisällä lämpimässä, kuunnella joululauluja ja juoda glögiä, kissa sylissä. Ei mikään kiire minnekään elämässä.
Hullu kissaleidi.
Nope
Kaikki kissojen omistajat pvat enemmän ja vähemmän.
Tutkitusti ovat älykkäämpiä kuin koiran omistajat, tuo hulluus on vain jokin väsynyt klisee. Enkä jaksa jäädä jankkaamaan aiheesta, tee sinä lumienkeleitä ja anna minun nauttia glögistä lemmikkinä kanssa. Elämä on ihan kiva jutt
Huoh. Aivan sama mitä selitätte, jos tällainen tutkimus on tehty, siinä ei ole mitään perää. Sitä paitsi miksi monella syrjäytyneellä höperöllä on nimenomaan kissa? Varmaan siksi, kun on helpompihoitoinen kuin koira. Minulla ei ole kumpaakaan, mutta en älykkyyttä tutkineena halua levitettävän täysin perätöntä väitettä. Yliopistolta päivää!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja sanoa ei. E
Onko sinulla mitään oikeaa sanottavaa? Vai odotatko iltanuotiolle asti?
Sivusta.
Toi lumi on kyl hyvä kun iltaisin ei oo niin pimeetä ulkona, pysyisi vaan tollanen pieni kerros mutta taitaa sulaa jo ens viikolla
Miksi niin moni haluaa ruokkia harhaista mieltään palstalla? Eikö kannattaisi mieluummin kokeilla vaikka deittiäppiä ja treffailua? Kyllä siitä saa varmasti enemmän virtaa elämään kuin palstailusta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisuutta tulla ystäväksi edes, jos yhteys ei mätsää mitenkään. Ystävän ja romanttisen suhteen ihmisen yhteinen olotila on yhteys siihen toiseen. Ystävän kanssa se on ystävämielinen ja rakkaaseen se on rakkaus. Ihminen, johon ei koe mitään yhteyttä ei voi olla minulle se ystävä. Ne on pettäneet, valehdelleet, huijanneet jne. Ystävä on ihminen, joka välittää sinusta. Kaikki muut on tuttuja jostain. Ne ei tiedä sinusta mitään, etkä voi niille avautua. Sellaiseksi ei tule ihminen, joka on sinuun ihastunut, mutta sinä et koe häntä kohtaan mitään mielenkiintoa ja yhteyttä. Minä olen kaikissa näissä olomuodoissa hyvin vaikea. Minut on petetty niin karkeasti monessa suhteessa läheistenkin suhteen, että olen jokaiselle ihmiselle seinän takana. Se yhteys toiseen voi katkea niin pienestä, koska minusta jo se pienikin on pettymyksen alku enkä halua jatkaa eteenpäin. Tee pieni valkoinen va
Hei te uudet, lukekaa otsikko! Ohikset menee poistoon.
Olen kaikin puolin vanha.
Kaipaan nuorta miesseuraa illaksi. E
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni haluaa ruokkia harhaista mieltään palstalla? Eikö kannattaisi mieluummin kokeilla vaikka deittiäppiä ja treffailua? Kyllä siitä saa varmasti enemmän virtaa elämään kuin palstailusta. Sivusta.
Jeps. En nyt varattuna lähde mitään deittiä kokeilemaan. En ole etsinyt ketään. Ei ole sellainen tarpeen. Nyt on joutoaikaa, kun ulos ei voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut haluavat märehtiä tuntemattomien asioita ketjussa, johon niiden märehtiminen ei edes kuulu? Asiat liian hyvin omassa elämässä?
Huoh. Aivan sama mitä selitätte, jos tällainen tutkimus on tehty, siinä ei ole mitään perää. Sitä paitsi miksi monella syrjäytyneellä höperöllä on nimenomaan kissa? Varmaan siksi, kun on helpompihoitoinen kuin koira. Minulla ei ole kumpaakaan, mutta en älykkyyttä tutkineena halua levitettävän täysin perätöntä väitettä. Yliopistolta päivää!
Korjaan sua sivusta sen verran, että kissa on huomattavasti koiraa vaativampi lemmikkieläin. Koira sietää hoitovirheitä paljon paremmin. Lisäksi kissan omistaminen on todellista välineurheilua kaikkien kiipeilypuiden ja muiden osalta, joten sen hankinta tulee paljon koiraa kalliimmaksikin.
Et mahda olla kaksinen älykkyystutkija.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki ihmisten tekemät valinnat kertoo näistä itsestä, kuulitko ekaa kertaa? Siksi niitä tutkitaan."
Elämäntapatyöttömät monesti pitävät itseään erityisen fiksuina. Jos olisivat oikeasti fiksuja, olisivat keksineet jonkin tavan millä lyödä rahoiksi, jotta voisivat elää oikeasti vapaaherrana, eikä almujen varassa.
Älykkyys on aika liikuva käsite ja sen määritelmä on yhtä lailla aika liukuva. Oletko elämäntapatyötön jolla on aikaa fakkiintua ajatteluun liiaksi? Mikä oli matematiikassa yleinen arvosanasi? Entä keskiarvo?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska kaikki nuo mainitsemasi jutut on jo kokeiltu eivätkä ne johtaneet mihinkään. Palstailu on korviketta todelliselle viestittelylle oikean ihmisen kanssa. Kun ei ole sitä naista, jonka kanssa viestitellä, mutta ihmisellä on kuitenkin tarve jonkinlaiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen, niin sitten tullaan palstalle. Ei tämä sen kummempaa ole kuin se, että jotkut tuhlaavat aikaansa videopeleihin. Miksi eivät mene oikeasti sotimaan, ajamaan rallia tai pelaamaan jääkiekkoa?
Ajattelin tulla kertomaan että mullakin uus kuvioissa. Teitä kaikkia varmasti kiinnostaa. Mutta eikös se niin ollut että täällä pitää kaikki tiedottaa?
Tuun sitten kertomaan, jos tästä jotain syvempää kehkeytyy.
Vierailija kirjoitti:
99% ihmisistä ei sytytä "sellaista" tunnetta ja ei jaksa massadeittailla ns. paskan läpi. Myöskään läheskään kaikki eivät käytä deittiappeja. Ei minulla ole mitään pakkoa päästä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tulla kertomaan että mullakin uus kuvioissa. Teitä kaikkia varmasti kiinnostaa. Mutta eikös se niin ollut että täällä pitää kaikki tiedottaa?
Kiinnostaa tietenkin. Pidetään peukkuja että onnistuu! 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, itse en kyllä raportoi, tai raportoisi yhtään mitään tämän palstan turhakkeille. Miksi sinä?
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki ihmisten tekemät valinnat kertoo näistä itsestä, kuulitko ekaa kertaa? Siksi niitä tutkitaan."
Elämäntapatyöttömät monesti pitävät itseään erityisen fiksuina. Jos olisivat oikeasti fiksuja, olisivat keksineet jonkin tavan millä lyödä rahoiksi, jotta voisivat elää oikeasti vapaaherrana, eikä almujen varassa.
Käsitit väärin. Ei puhuttu kenestäkään, joka vain pitää itseään fiksuna, vaan tutkitusti älykkäistä henkilöistä.
Älkää vastatko noille. Provoajat ja muka satunnaiset mielipiteidenheittelijät (ketjussa missä lähetellään terveisiä eikä kysytä mielipiteitä) vain hakevat reaktiota. Ja onnistuvat siinä joka kerta. Älkää vastaamalla antako niille polttoainetta, niin pysyy ketjukin kivempilukuisena ja ilmapiiriltään parempana.