Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyi tiukan valintaprosessin tuloksena, joten ei suinkaan ollut ensimmäinen jonka olisin saanut. Vaikuttaa ihanalta kaikin puolin. 🥰 Terkut hänelle, vaikka irl-yhteyskin toki on!
Niin siis tämä on se vanhempi ulkomaalaistaustainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla koneisto hajalla, eikä enää lämpene vaikka kuinka lämmittäisi.
Tunnistan. Multa on joku valo sammunut näissä jutuissa. En enää jaksa uskoa, että ikinä olisin kenellekään se ykkönen.
Ei ollut tietoinen päätös, huomasin vain katsovani kaikkea rakkauteen liittyvää kuin ulkomaan uutisia. Enkä usko, että enää edes saisin valoa päälle (saatika valoja).
" you just got to ignite the light and let it shine "
Toki toki. Vaatis vaan jonkun ulkopuolisen kipinän, että valo edes yrittäisi syttyä, ja se taas vaatisi, että menisin väkisin ravistelemaan sen jostakin, ja sitten oltaisiinkin taas kohta lähtöpisteessä. Ehkä tää on nyt sitten negailua, mutta noin se menis.
Kaikesta huolimatta kivaa päivää kaikille. (Gotta run.)
Sinäkin taidat mököttää. Luin aamulla Plussan viestit, enkä ihmettelisi, vaikka olisit harhaillut siellä. Mutta tämmöistä tämä on täällä. Sitten saa loukkaantua, mut eipä ole mun vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten pääsen yli siitä, että valehtelit haluavasi olla ystävä.
Minä otan nämä asiat vakavasti.
ei se ollut valhe
on vaan tosi vaikea olla sun lähellä, koska tunnen sut niin läheiseksi. oot niin upea et se tekee mut surulliseksi, se oikeasti pätee
Eikö ollut molemminpuolisia tunteita? Erilainen elämäntilanne? Erilaiset odotukset? Luottamuspulaa? tms -sivu
Koko nimesi yhteenlasketut kirjaimet = 14, minulla = 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyi tiukan valintaprosessin tuloksena, joten ei suinkaan ollut ensimmäinen jonka olisin saanut. Vaikuttaa ihanalta kaikin puolin. 🥰 Terkut hänelle, vaikka irl-yhteyskin toki on!
Niin siis tämä on se vanhempi ulkomaalaistaustainen?
Ei ole, vaan nuorempi ja ihan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L 😘
Omin. 😘🧡
Pikkasen mua vanhempi mies. <3
Vierailija kirjoitti:
Koko nimesi yhteenlasketut kirjaimet = 14, minulla = 20
24 jos laskin oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot taas kylmä ja etäinen?
Mulla on toinen
Kenelle kirjoittelet täällä, kaipausketjussa?
No varmaan sille toiselle.. 😅
"varmaan", tosi vakuuttavaa ??. Lue itsekin toi lause.
Se tarkoittaa tuossa sitä, että kysyjän olis pitänyt kertomattakin tajuta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten pääsen yli siitä, että valehtelit haluavasi olla ystävä.
Minä otan nämä asiat vakavasti.
ei se ollut valhe
on vaan tosi vaikea olla sun lähellä, koska tunnen sut niin läheiseksi. oot niin upea et se tekee mut surulliseksi, se oikeasti pätee
Sivusta.
Ehkä joku hän halusi pitää sut edes jollain tavalla henkilöpiireissään, ystävänä edes, jos ei ollut lupaa muuhun, esim jos varattuja.
jep ymmärrän sen.
Mä tiedän erään miehen, jonka on vaikea olla mun seurassa. Tiedän ihastuneen minuun aika kovasti. On siis tunnustanut tämän. Nähtiin ennen usein ja juteltiin tunteja. Nykyään mietin vältteleekö tarkoituksella. Tosi harvoin enää jutellaan. Hetket on kovin erikoisia. Ollaan molemmat varattuja, mutta hän ei ole kaivattuni.
"'cause there's a spark in you" ei sitä kukaan toinen voi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen mua vanhempi mies. <3
Paljonko on pikkasen?
Ihanaa, kun sataa lunta. Mennäänkö tekemään lumienkeleitä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä mussa mättää?
Mistäs me se täällä tiedettäis?
"J"💞"T"