Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitaja kännissä yövuorossa- jaetaan kokemuksia kamalista tapahtumista työpaikoilla!

Vierailija
30.08.2026 |

Sairaanhoitaja umpihumalassa yövuorossa – Pahoinpiteli kahta kollegaansa https://share.google/4Ro7g1BmkaVNfrdTM

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja. Eräs työkaveri varasti lääkkeitä ja toinen ei tehnyt hommiaan. 

Vierailija
2/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupungilla x kesätöissä puistopuolella nuorena. Eräs työntekijä oli vähän....noh yksinkertainen täti- ihminen. Kerran oltiin taas hommissa ja ja joku ohikulkeva mies alkoi jututtamaan tätä naista, ja pyysi lähtemään mukaansa panemaan. No, tämä nainen ihan oikeasti kysyi työnjohtajalta, että voiko hän lähteä!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan oli ihan normi olla iltavuorossa pöhnässä.

Vierailija
4/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupungilla x kesätöissä puistopuolella nuorena. Eräs työntekijä oli vähän....noh yksinkertainen täti- ihminen. Kerran oltiin taas hommissa ja ja joku ohikulkeva mies alkoi jututtamaan tätä naista, ja pyysi lähtemään mukaansa panemaan. No, tämä nainen ihan oikeasti kysyi työnjohtajalta, että voiko hän lähteä!?!

Minäkin muuten olin muutamana kesänä.

Yhtenä kesänä oli yhtäaikas myös eräs nuori mies, ja se ei vasn ilmestynyt eräänä päivänä töihin, eikä ilmoittanut asiasta mitään..

Vierailija
5/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä suositussa diskossa töissä baarissa ja tarjoilijana. Portsari vetosi lärvit vuoronsa aikana. Eikä me tiedetty asiasta mitään, ennenkuin poliisi tuli ilmoittamaan asiasta ja sulkemaan koko paikan. 

Vierailija
6/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin koulua kollegan kanssa kahdessa vuorossa. Minä aamulla, hän illalla. Aina aamulla sain kuulla, mitä oli jäänyt tekemättä.

Onneksi koulun henkilökunta kuitenkin ymmärsi, että syy ei ollut minussa ja olivat tietenkin myös suoraan työnantajaamme yhteydessä. Itse sitten joustin mahdollisuuksien mukaan, mutta he ymmärsivät myös sen, etten voi jatkuvasti jättää omia töitä tekemättä sen vuoksi, että iltavuoro jättää osan siivoamatta. Ja syyt laiminlöinneille kun kysyttiin, oli sellaisia "liinat loppui kesken, enkä jaksanut mennä hakemaan/kostuttamaan uusia"

Vierailija
7/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysymättäkö olisi pitänyt lähteä?

Vierailija
8/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno esimerkki taas kerran suomalaisen sairaanhoitajan ammattietiikasta.

Vierailija
9/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin asiakkaiden vastaanottopisteessä töissä kun sinne tuli leipäveistä heiluttava sekava henkilö. Hän kertoi että oli tappanut jonkun ja uhkaili tekevänsä saman uudelleen. Kun tämä ”asiakas” lähti, lukitsin oven ja soitin poliisille. Kukaan ei loukkaantunut välikohtauksessa. 

Vierailija
10/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden sairaanhoitajan olisi pitänyt olla puuttumatta niin tapaus ei olisi edes tullut julkisuuteen?

Vierailija
11/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että pirtua kun otettiin sairaalassa vuorossa. Oli hauskaa. Oi aikoja oi tapoja.

Vierailija
12/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden sairaanhoitajan olisi pitänyt olla puuttumatta niin tapaus ei olisi edes tullut julkisuuteen?

Usein näitä peitellään pitemmän aikaa. Ei vaan jaksa, haluaa itse päästä kotiin, ei jaksa setviä tai ottaa mitään happoa vastaan. Tai kyseessä on joku oh lemmikki.

Vierailija
13/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näitä peitellään pitemmän aikaa. Ei vaan jaksa, haluaa itse päästä kotiin, ei jaksa setviä tai ottaa mitään happoa vastaan. Tai kyseessä on joku oh lemmikki.

Vuosikymmenethän niitä on peitelty. Nykyisin on edes ohjeet miten puututaan ja otetaan asia puheeksi. Ennen ei ollut edes niitä kun koko ongelman olemassa olo kiellettiin.

Tosin en toedä onko tässä toimittu ohjeiden mukaan. Vartija olisi ehkä tarvinnut/kannattanut hälyttää jo siinä vaiheessa kun huomataa jonkun käyttäytyvän muiden turvallisuutta vaarantavasti.

Vierailija
14/14 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että pirtua kun otettiin sairaalassa vuorossa. Oli hauskaa. Oi aikoja oi tapoja.

Meillä takavuosina oli oko sairaalan pikkujoulut perjantaista sunnuntaihin, välillä käytiin töissä. 

Ennen oli ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan