Mitä tehdä? Katselen ikkunasta puolityhjä viinapullo edessäni
Näin kävi taas tänään. Huomenna taas uusi päivä joka pitäisi jaksaa selvänä. Ja sen jälkeen ja sen jälkeen. ("Työ" ei ole ratkaisu, olen eläkkeellä.)
Kommentit (14)
Ala bongaamaan tipuja, nyt on syysmuutto menossa. Vaihda viinipullo kiikareihin.
Sama vika. Ei sitä muuta vaan ole. Tai ne tekemiset vaatisi rahaa jota sitäkään ei ole. Aika surkeeta on elämä.
En voisi kuvitella eläkeikää ilman harrastuksia. Varmaan aika tuskallisen tylsää.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella eläkeikää ilman harrastuksia. Varmaan aika tuskallisen tylsää.
Mitä sinä harrastat? Ap
Itsesääli ainakin kasvaa ulos ikkunasta katsellessa Varo vaan - se tulee sisälle ja on kohta vieressäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Ei sitä muuta vaan ole. Tai ne tekemiset vaatisi rahaa jota sitäkään ei ole. Aika surkeeta on elämä.
Minä voisin kyllä harrastaa jotain normaalia, en mitään ökyä tietenkään. Mutten keksi mikä minua kiinnostaisi. Kaikesta tekemisestä tulee suorittamista. Lisäksi välttelen ihmisiä. Ap
mun cs serverille voi tulla pelaamaan jos et oo joku kalevi
Vierailija kirjoitti:
Mene AA:han.
Siellä on aina joku raivoraitis päällepäsmäri joka otti viimeisen tipan 24v sitten eikä ole vilkaissutkaan viinaan sen jälkeen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta jännä juttu että siihen viinaan se raha kyllä löytyy.
Sun kannattaa hakea apua alkoholismiin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään eläkkeellä alan harrastuksena kasvattaa kukkaa omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkarit jalkaan ja luontoon. Ei maksa mitään. Toimii aina. Saa valoa kehoon, mieleen ja sieluun. N50+
Koita ajatella positiivisemmin, että sulla on puolitäysi viinapullo siinä edessäsi.