Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚💚💚
😚
👩🏻🦱💋🧔🏼
Kaipurin aamut ja illat, päivät ja yöt ovat pitkiä kuin nälkävuodet ja nälkähän tässä toki onkin jo tullut kaiken odottelemisen jälkimainingeissa. Tahtoisin makustella sinua, tuntea sinut jokaisella solullani. Mikään kiire ei olisi, kun yhteen kerran päädyttäisiin.
Löysin kivan viestin, mutta tunnisteet eivät täsmänneet😇
Työt jatkuvat vielä 2vk, koeaika oli jo umpeutunut, joten välittäjä soveltaa irtisanomisaikaa. Eli vielä 6 aamua jolloin herättävä viieltä🤬
Joka tapauksessa, nainen, aatos siusta piristää. Voisimmepa jo pian viettää viikonloppua yhessä.
Olisin valinnut sinut - silloin ja tänäkin päivänä. Sen suhteen mikään ei ole muuttunut millään tavalla.
Ihastuin, kiinnostuin ja hyvin pian rakastuin. Ihana, välitön sä. Tavattiin keikalla v. 21. Näkisinpä irl, niin voisi kysyä vaikka kahville. Kauniita unosia, tietty. Toisinaan tuut uniini...
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Palasin YouTube-videoiden tekijäksi 😸 Huono itsetuntoisen seinäruusun äänetöntä peluuta voi siellä katsella. Nauttikaa 🤗💕💋
Linkki?
Vain sinua minä kaipaan. Nuku hyvin.
Kaipaan sormusta joka jäi yhteen paikkaan ;) soita
Murunen, oot mulle rakas. Mitähän vaatis, että me puhuttas tää auki ja päädyttäs johonkin, mitä sä sitten haluatkin. Jännä, miten herkillä mä oon sun suhteen. Välillä on päivänselvää, että meillä on menossa joku juttu, jossa molemmat on mukana. Sit kuitenkin joku ihan pienikin juttu voi viedä mun uskon sun fiiliksiin ihan täysin. Toviksi. Aina vaan toviksi. Nuku hyvin mun sydämen ihminen.
Hyvää yötä rakkaalle päivänkakkaralle ja ihanalle pienelle sauniolle. Nukkukaa hyvin.
Kerrothan, jos sua ei saa sanoa enää Kultahipuksi<3
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Runo kiltteyden yöstä:
Hyvää yötä
Hyveellistä työtä
Rakkauden myötä
Älä valheita syötä
Vaan tekoja totuuden lyötä
Hyvää yötä Roosa, kuningattareni 👸🏻🎃👻
Yleensä käyn Prismassa vähän myöhemmällä, joten kaivattu ei ole päässyt kurkistamaan ostoksiani. Ei sieltä mitään noloa löydy, yllättävän vähällä pärjään.