Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Musta turmaliini on kaunis kun se on sileä ja kiiltävä. Varo värinlähtöä kuitenkin. Ei häädä henkiä vaikka sitä käyttäisi sängyn jokaisessa kulmassa. Henget tekevät mitä haluavat tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohio on mun lähiö. Kuuletko kun laulan?
Karaokesi kuuluu seinän läpi!! Ota vähän tunteja lisää laulun saralle 3)
En maksa sellaisista, laulan omalla tyylillä karaokea ja myös tulkitsen elämää, laulua kuten asioitakin. My way is the only way.
Vierailija kirjoitti:
Kuumapuuma. Oletko linjoilla?
Tähän ei ole tullut selvyyttä (olenko hän vai enkö ole). Mutta jotain sinnepäin ja täällä ollaan.
Siinähän arvostelette, ne tekee jotka tuntevat vetoa. Tehkää te muutkin asioita joista pidätte, keskittykää omiin juttuihin ja omaan elämään enemmän. Näin ei jää aikaa valittaa ja arvostella niin kovin paljon. Menee elämä pilalle kun on niin ankeaa liian paljolti Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumapuuma. Oletko linjoilla?
Tähän ei ole tullut selvyyttä (olenko hän vai enkö ole). Mutta jotain sinnepäin ja täällä ollaan.
Mä laitan ruokaa, haluut sä?
Vierailija kirjoitti:
Ei arki ole harmaata vaan turkoosia ja violettia.
Mulla ja kaivatulla turkoosia ja mustaa <3
Siinä noi pissat ja kakkapapanat minulta tähän hetkeen. Hassua perjantaita ipanat ja muut kummalliset halloween-hahmot! Olette rakkaita. 🖤
Huomista synttäriyllätystä odotellessa 😍
Ehkä lausun teille arvon ketjuttelijat vielä tänään jonkin viisaan sanan. Stay tuned! 🖤
Ps. This is fun.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on jo mittarissa?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kovaa kaljani lahjaksi? Voin kääriä sen sellofaaniin ja rusettiin!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lausun teille arvon ketjuttelijat vielä tänään jonkin viisaan sanan. Stay tuned! 🖤
Ps. This is fun.
sagacious
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kovaa kaljani lahjaksi? Voin kääriä sen sellofaaniin ja rusettiin!
Eiku kaluani
Minä en ole narsisti enkä psykopaatti. Muuten vain lisätiedoksi koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa tämä juttu
.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaintunnisteellinen:
Etunimesi lopputavu aloittaa sukunimeni. Minun etunimeni lopputavu aloittaa puolestaan toisen nimesi.
Tähän en kyllä saa sopimaan ketään molempiin vihjeisiin vaikka kuinka miettisin. Kerrankin voi varmuudella sanoa "ohi".
Roosa on mun Halloween Queen. Aivan iki-ihana ja hyväntahtoinen ihminen 🎃👻👸🏻💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. This is fun.
sagacious
Thank you very much indeed
Olet kirjoittanut minulle paljon kaunista, sellaista, jota minulle ei ole koskaan aikaisemmin sanottu. Ei mitään sen kaltaistakaan. Kätken sanasi sydämeeni, mutta laitan myös arkistoihin, tosin piiloon. Luetaan niitä sitten yhdessä, kun meidän aikamme tulee. Ja jos ei tule, luen niitä sitten itsekseni.
Millainen tämä narsisti on? Miten narsismi tulee esiin?