Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kavereita vaan,paras vaihtoehto J? Kyllä voin lähteä seuraksi syömään tms.
Joo, se sopii hyvin ainakin alkuun. Siinähän sen sitten näkee, pystytäänkö olla kavereita.
Ihanista ihanin nais ihastukseni. Olet mielessäni kokoajan. Täällä olisi aina kainalopaikka vapaana, olisi ihana pötkötellä sun kanssa. Kaikki sun kanssa olisi ihanaa. Isosti haleja ja pusuja. <3 😘
Vierailija kirjoitti:
Jännittää mitä saan sulta lahjaksi 🥰
Ei ole tullut kutsua. Muuten olisi tullut hyvä lahja, kuten mulla on tapana.
Olen tarkka kenelle avaudun omista asioista tai etenkin syvimmistä tunteista. Ajattelen sen olevan tervettä itsesuojeluvaistoa. Kaivattu kuuluu näihin ihmisiin. Tosin hän tietää minusta jopa tietyllä saralla enemmän kuin muut luottohenkilöt. Luulen, että meillä on syvä ymmärrys toisiamme kohtaan (tai sitten olen kuvitellut niin).
Vierailija kirjoitti:
Olit hyvä ystävä, hyvästi siinä mielessä. Voi hyvin<3
Eiliseltä: tuo tekee jollekin kipeää. Jos ei enää ystävä, mikä sitten?
Välillä astin/nään itteni sun näkövinkkelistä. Kuulostaa varmaan ihan mielenvikaselta mutta samapa tuo😂
Vierailija kirjoitti:
Näin ekan uneni susta. Pussailtiin ja juteltiin ja käytiin syömässä yhdessä. Oli siinä jotain muutakin, mutten muista mitä.
Jännä juttu kuitenkin, että näin unen vasta nyt, kun fiilis on jo aika pitkälti laantunut. Ihastuksen huipulla ei ikinä mitään. Hämmensi aamulla, kun heräsin miettimään tätä.
(Ja juu, en tarvitse palsta-analyysia, kunhan pohdin terveisinä kaivatulle.)
Haluaako sun kaivattu kuulla että tunteet on laantunut
Ihanaihana. Olen ajanut koko päivän paikasta a paikkaan B. Siksi minulla on ollut pitkästä aikaa aikaa ajatella sinua kunnolla. Kerro mulle, mikä juuri sinussa koskettaa ihmistä vuosienkin päästä?
Yllättäen kaksin pienessä tilassa ja keksin jutella vain säästä. Niin mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ekan uneni susta. Pussailtiin ja juteltiin ja käytiin syömässä yhdessä. Oli siinä jotain muutakin, mutten muista mitä.
Jännä juttu kuitenkin, että näin unen vasta nyt, kun fiilis on jo aika pitkälti laantunut. Ihastuksen huipulla ei ikinä mitään. Hämmensi aamulla, kun heräsin miettimään tätä.
(Ja juu, en tarvitse palsta-analyysia, kunhan pohdin terveisinä kaivatulle.)
Haluaako sun kaivattu kuulla että tunteet on laantunut
Ei se sitä mistään kuule eikä sitä kiinnosta. Pointti oli siinä, että jännä kun näin tuollaista unta vasta nyt.
Leijonamies kaipailee pantteria. Grauuuuh!
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkka kenelle avaudun omista asioista tai etenkin syvimmistä tunteista. Ajattelen sen olevan tervettä itsesuojeluvaistoa. Kaivattu kuuluu näihin ihmisiin. Tosin hän tietää minusta jopa tietyllä saralla enemmän kuin muut luottohenkilöt. Luulen, että meillä on syvä ymmärrys toisiamme kohtaan (tai sitten olen kuvitellut niin).
Et ole kuvitellut. 💕
Vierailija kirjoitti:
Välillä astin/nään itteni sun näkövinkkelistä. Kuulostaa varmaan ihan mielenvikaselta mutta samapa tuo😂
Miltä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässä lyö tyhjää kun ei meinaa mitään kirjoitettavaa tänne keksiä.
Ikävä sinua J. Haluaisin niin tutustua.
***😷
Minullakin sinua, ja tutustumistoive on molemminpuoleinen.
J
oletko sä J nainen? Toivottavasti tienne kohtaa.
Tuon aiemman viestin kirjoittaja J on nainen.
Mikset kysy irl?
Tietääkö kukaan luottohenkilöistäsi minusta?
Olen kertonut etten uskalla liikkua missään yksin.
Kaipaan kaikkea kanssasi.