Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jos haavetapahtumat lasketaan, mikä on rakkauden lukuarvo?
Vierailija kirjoitti:
Muista aina ihmiset, jotka;
...auttoivat sinua vaikeina hetkinä.
...jättivät sinut yksin vaikeina hetkinä.
...aiheuttivat sinulle vaikeita hetkiä.
- Motivaatiomentori
Tämä on muuten hyvä, kiitos kaikille lähimmäisilleni. Erityiskiitos myös eräälle edesmenneelle ihmiselle. 🖤
Kerroin kaivatulleni erostani ja sen vaiheista. Hän ei ole kertonut juuri mistään. Eihän sellaisille toki kerrota, joita ei koeta tärkeiksi. Eteenpäin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässä lyö tyhjää kun ei meinaa mitään kirjoitettavaa tänne keksiä.
Ikävä sinua J. Haluaisin niin tutustua.
***😷
Minullakin sinua, ja tutustumistoive on molemminpuoleinen.
J
oletko sä J nainen? Toivottavasti tienne kohtaa.
Tuon aiemman viestin kirjoittaja J on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin kaivatulleni erostani ja sen vaiheista. Hän ei ole kertonut juuri mistään. Eihän sellaisille toki kerrota, joita ei koeta tärkeiksi. Eteenpäin siis.
Oletko kysynyt? Itse en ole ihan hirveästi viitsinyt omaehtoisesti lähteä avautumaan omalle tyypille kun tiedän että hänelläkin on vaiketa asioita elämässä meneillään. Jos hän kysyisi, kertoisin kyllä.
Jännittää mitä saan sulta lahjaksi 🥰
Pieni onnellinen hetki! Aamukahvi.Taivaalta hiljalleen lunta satelee. Ajatukset sinussa viipyilee. Ei mihinkään kiirettä. Iltaseen. 🦥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt? Itse en ole ihan hirveästi viitsinyt omaehtoisesti lähteä avautumaan omalle tyypille kun tiedän että hänelläkin on vaiketa asioita elämässä meneillään. Jos hän kysyisi, kertoisin kyllä.
Itse kerroin ihan oma-aloitteisesti. Jos olisin mennyt tuolla "olisit kysynyt"-periaatteella, niin hän olisi varmaan vain ihmetellyt miksei minulla enää ole sormusta sormessa ja luonani on ihmeen hiljaista. 😂 En pidä ihmisistä, joilta pitää kaikki tiedot onkia ulos, vaan pitäisi itse ottaa asiat esille, joista haluaa kertoa. Ehkä se on taas yksi ero meissä, miksi ei sovittaisi toisillemme.
Tietty oon asioista maininnut mutta jos ei ole lisää kysellyt niin en ole varsinaisesti avautunut enempää.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa mikään ei mene hukkaan, kaikella on tarkoitus.
Millään elämässä ei ole mitään tarkoitusta, kaikki on sattuman varassa.
Vierailija kirjoitti:
Muista aina ihmiset, jotka;
...auttoivat sinua vaikeina hetkinä.
...jättivät sinut yksin vaikeina hetkinä.
...aiheuttivat sinulle vaikeita hetkiä.
- Motivaatiomentori
Jotkut ihmiset kuuluu jokaiseen ryhmään, elämä ei ole aina kovin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhotat minua. Vaikka minä sinua rakastankin.
Millä tavalla inhotan?
Liian pitkä stoori selitettäväksi. Harmi kun rakkauden tunne ei kuuntele sitä muuta mitä hän on saanut minut tuntemaan.
En ikinä haluaisi ketään, joka sanoisi, että inhotan.
Sitten ei varmaan kannata tehdä mitään sellaista, että muutut inhottavaksi jonkun sellaisen silmissä, jota haluat haluta. Mitä sä edelliselle asiaa tilität, itsestäs kiinni 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kerroin ihan oma-aloitteisesti. Jos olisin mennyt tuolla "olisit kysynyt"-periaatteella, niin hän olisi varmaan vain ihmetellyt miksei minulla enää ole sormusta sormessa ja luonani on ihmeen hiljaista. 😂 En pidä ihmisistä, joilta pitää kaikki tiedot onkia ulos, vaan pitäisi itse ottaa asiat esille, joista haluaa kertoa. Ehkä se on taas yksi ero meissä, miksi ei sovittaisi toisillemme.
Joo, ihmiset on tässä suhteessa niin erilaisia. Itse en kerro mitään koskaan kenellekään, ennen kuin tunnen kunnolla ja toinen esittää kiinnostusta asioitani kohtaan. Olen koko elämäni ajan tottunut olemaan koko lähipiirin ilmainen terapeutti, ettei ole enää lainkaan luontevaa minulle kuin kuunnella sitä toisen kertomaa. Minulle ei yhtään sopisi sellainen, joka ei kyselisi mitään, koska en jaksaisi olla se terapeutti omassa parisuhteessakin vielä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
G:
🔼 olen avautunut kaivatulleni kun minulla on ollut elämässäni vaikea vaihe
🔽 kaivattuni on avautunut minulle kun hänen elämässään on ollut vaikea vaihe
Hän on avautunut, eikä mistään vaiheesta vaan koko elämästä. Itsestäni en ehtinyt kertoa juuri mitään, mutta ihan hyväkin niin, koska emme todennäköisesti tule näkemään enää niin eihän hän minusta mitään tietoja tarvitsekaan. Voi pitää nykyisen mielikuvansa ihan hyvin.
Kavereita vaan,paras vaihtoehto J? Kyllä voin lähteä seuraksi syömään tms.
Näin ekan uneni susta. Pussailtiin ja juteltiin ja käytiin syömässä yhdessä. Oli siinä jotain muutakin, mutten muista mitä.
Jännä juttu kuitenkin, että näin unen vasta nyt, kun fiilis on jo aika pitkälti laantunut. Ihastuksen huipulla ei ikinä mitään. Hämmensi aamulla, kun heräsin miettimään tätä.
(Ja juu, en tarvitse palsta-analyysia, kunhan pohdin terveisinä kaivatulle.)
Vierailija kirjoitti:
G:
🔼 olen avautunut kaivatulleni kun minulla on ollut elämässäni vaikea vaihe
🔽 kaivattuni on avautunut minulle kun hänen elämässään on ollut vaikea vaihe
Vähän raotin asiaa parisuhteen kylmenemisestä ja puolisolla olleesta päihdeongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut luulee, että ketään kiinnostaisi toisen UNET? 🤣
Ei luule. Ne on terveiset kaivatulle. Luulitko, että tänne yritetään kirjoittaa sua viihdyttääkseen? 😅
Vierailija kirjoitti:
Turkoosi sopii sulle, muru!
Kaipaan yhdyntöjä kanssasi.
Nyt oli huono, kun ei voi vastata molempia.