Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan luottohenkilöistäsi minusta?
En ole kertonut, mutta yksi yhteinen tuttu aavistaa jotain. Muistaa mainita sinuun liittyvästä asiasta yllättävän usein.
Mies vai nainen?
Onko pakko😓
Mielekästä viikonvaihdetta, vaikka en mielessäsi kävisikään. Ajatus sinusta on jäänyt kiinni minuun.
Kukaan ei tiedä hänestä mitään. Ei todellakaan, ei todellakaan. Miksi ihmeessä tietäisi. Itse asiassa minäkään en tiedä hänestä tällä hetkellä mitään. 😅
Oisit vaan kertonut, mikä ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä kaipaa mua. Ahdistaa.
Okei, mieheltä? Mistä tiedät et hän kaipaa, otaksutko vain. Vai onko sanonut suoraan? Mä en ole sanonut mut täällä ketjussa siitäkin edestä ja ehkä musta näkyy läpi
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan juuri ketä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Nn? Lupaan lopettaa. Haluaisin vain tietää, oletko se sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijon kaivata niin kauan kunnes otat kainaloon.
Älä huoli. Hän ei kirjoittaisi "aijon".
Nii ku mä kirjotanki aijjon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mieheltä? Mistä tiedät et hän kaipaa, otaksutko vain. Vai onko sanonut suoraan? Mä en ole sanonut mut täällä ketjussa siitäkin edestä ja ehkä musta näkyy läpi
Lievä kuumotus nousee kun mun tää kommentti ainoa missä on ylänuoli. Oh well, mikäs muu piristää työpäivää yhtä paljon kuin se et kollega tajuaa jostain et mä olen ihastunut ja siten aiheuttanut hänelle ahdistusta ihastuksellani, jes . Tulta päin vaan
Vierailija kirjoitti:
Trollia ahdistaa, nyyh
Mikä sua ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuorasti sanonut, niin että tyhmempikin tajuaa. Mulla on ihan muut kuviot meneillään, enkä halua häneltä viestejä tai muutakaan.
Mikset voi sanoo suoraan sille ihmiselle? Tai niinkuin moni kirjoittikin jo, päästä meidät tuskasta ja kerro vaikka kaupungin nimi tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollia ahdistaa, nyyh
Ei kai sen tarvitse olla trolli. Minuakin ahdistaa todellakin eräs kaipaajani, josta en koskaan erityisesti pitänyt edes kaverimielessä. Senkinhän saa tänne ilmaista.
Ei saa. Lue otsikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuorasti sanonut, niin että tyhmempikin tajuaa. Mulla on ihan muut kuviot meneillään, enkä halua häneltä viestejä tai muutakaan.
Mikset voi sanoo suoraan sille ihmiselle? Tai niinkuin moni kirjoittikin jo, päästä meidät tuskasta ja kerro vaikka kaupungin nimi tms
Totta. Sanon sen hänelle sen suoraan, niin en säikyttele muita kaipaajia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan luottohenkilöistäsi minusta?
En ole kertonut, mutta yksi yhteinen tuttu aavistaa jotain. Muistaa mainita sinuun liittyvästä asiasta yllättävän usein.
Mies vai nainen?
Onko pakko😓
Ei ole pakko mutta välttämätöntä.
0/5. Nolo se on kun täällä pitää vihjata että ahdistaa, helvetin nolo. Kukaan meistä ei tiedä kenelle viesti on, joten ihan rohkeasti kerropa nimikirjaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Sanon sen hänelle sen suoraan, niin en säikyttele muita kaipaajia täällä.
Mutta siis, ketä kaipaat, jollet häntä, kun itsekin pyörit täällä?
Vierailija kirjoitti:
0/5. Nolo se on kun täällä pitää vihjata että ahdistaa, helvetin nolo. Kukaan meistä ei tiedä kenelle viesti on, joten ihan rohkeasti kerropa nimikirjaimet.
Unohtakaa koko juttu. Kerron hänelle suoraan. Ei varmaankaan ollut sulle.
Paljonkin mättää ja vähän päälle, mutta en tiedä mikä