Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä suhteissa tulee väistämättä erilaisia kausia ja tunteita vaikka kyseessä olisi millainen rakkaustarina. Ei oikea elämä ole mikään satu, jossa eletään onnellisena elämän loppuun saakka kun on kerran kohdannut sen oikean. Ihmisyyttä on hyväksyä koko elämän kirjo. Toisen ajatuksia ei voi omistaa, eikä toisen ajattelu ole samaa kuin pettäminen.
Vaikka sinä et ole totaalista rakkautta vielä kokenutkaan se ei tarkoita etteikö se olisi joillekin toisille mahdollista.
Kauniisti kirjoitatte omista parisuhteista.💗 Minun kuitenkin parempi siirtyä takavasemmalle, ettei tule pahempaa morkkista.
Vierailija kirjoitti:
Missä on sydämesi (ajatuksesi), siellä on aarteesi.
Somewhere over the rainbow...
Täällä on niin syvästi kumppaneitaan rakastavia, esimerkillisiä puolisoita, että ihan tulee hyvä mieli. Luritelkaa niille puolisoille kaikki se, mitä tänne suollatte.
En koskaan osallistu keskusteluihin joissa puhutaan kaivatun parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin syvästi kumppaneitaan rakastavia, esimerkillisiä puolisoita, että ihan tulee hyvä mieli. Luritelkaa niille puolisoille kaikki se, mitä tänne suollatte.
Oletko yksi niistä?
Who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
Tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?
Christina Perri: Jar of hearts
Hyväksikäytöllekin on rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua tänään on käyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Uh, sanana minulle hirviö. Pari ihmissuhdetta olen päättänyt tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole koskaan nähnyt sinistä, on vaikeaa nähdä ja ymmärtää millainen sininen on. Sitä voi kuvailla vaikka kuinka, mutta ei se toinen sitä tule tietämään ennen kuin hän sen joskus todella kohtaa. Rakkaus on aivan samanlainen. Voi kuvailla kokemattomalle päivät pääksytysten eikä hän siltikään tunne, tiedä ja näe muuta kuin aivojensa tietoisesti rakentaman aproksimaation ja kuvitelman siitä millainen se on. Kun hän sen kokee, hänen ei tarvitse enää kysyä tai pohtia millaista se on. Sen vain tietää ja erottaa. Ihan kuten sininenkin on helppo erottaa muista väreistä sitten kun sen onnistuu näkemään. Enää ei pohdi onko se kuin vihreä. Enää ei luule voisiko se olla vihreä. Ei se ole. Se on sininen.
Niin mihin se sun suhde päättyi?
Mitäs jos vaikka kaivattaisiin taas.
Kaipaan sinua jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lurittelee täällä kaivatulleen ja kotona puolisoilleen. Kaksi yhdellä iskulla.
Mitä sitten? Ei täällä luriteltu ole mitään todellista tai oikeaa, vain se kotona luriteltu. Tämä on fantasiaketju
Kaikki menee naimisiin, onko tämä nyt selvä?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle, keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lurittelee täällä kaivatulleen ja kotona puolisoilleen. Kaksi yhdellä iskulla.
Mitä sitten? Ei täällä luriteltu ole mitään todellista tai oikeaa, vain se kotona luriteltu. Tämä on fantasiaketju
Ei mitään? Kunhan totesin. Miksi noin hiilenä, tunnistatko itses.
Miks luulit et oisin hiilenä, tunnistitko itses?
Tiedän et oma kaivattu on kunnon mies ja lurittelee varmasti vaimolleen jos sille päälle sattuvat. Ei kuulu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle, keneltä?
Kuka kuka kuka
kenelle kenelle kenelle
mikset suoraan kerro kuka itse olet ja ketä kaipaat
Tämä vielä jää tähän