Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kaipailet, mutta puolisolle kerro et. Mikäs uhka se olisi, jos vain kaipailet?
Varmaan pelkää samaa reaktiota minkä täällä te pelkääjät antaisitte vastineeksi. Ei kukaan tykkää raivareista
En minä tuollaisesta raivoaisi.
No se kannattaa sitten tehdä myös kumppanille selväksi, niin ei olisi uhkaakaan..
Ei ole kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaamaiset varatut kirjoittelevat täällä rakkaus- ja seksiviestejä ja sitten kotona esittävät niin puhdasta ja sitoutunutta kumppanilleen.
Ehdottomasti nää vauvalla anonyyminä kirjoittelevat ovat pahimman luokan huorintekijöitä. Vauvanaisen logiikalla nimittäin.
Eiköhän sen jokainen tiedä mielessään, kuinka suuri asia kullekin on? Kirjoittelu on vain yksi asian ilmentymä. Jos päivät pitkät ajattelee toista kaikkine ilmenemismuotoineen, se ei ole pikku juttu.
Sivusta
Se on nimenomaan täysin mitätön juttu. Ei elämä tapahdu ajatuksissa eikä vielä edes nettipalstalla. Eri
Monelle henkinen pettäminen on jopa pahempaa kuin fyysinen.
Missä on sydämesi (ajatuksesi), siellä on aarteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas menee jollakulla kaipaajat ja kaivatut sekaisin 😅 ei kaivatuilla ole mitään tunteita kaipaajiaan kohtaan
Aina vähän välilä tämä sama kommentti tulee, enkä vieläkään ymmärrä mitä tällä yrität sanoa. Miksi ei kaivatuilla olisi mitään tunteita kaipaajiaan kohtaan? Aika usein varmasti on, vaikka siitä olla ääneen puhuttu.
Olisitte yhdessä, jos molemminpuolisia tunteita olisi. Hyvin epätodennäköistä, että tilanne on jaettu, kun kerran pelkästään netissä haikaillaan perään, eikä edes olla puhuttu koko asiasta..
Ps. Ei kaikki täällä ole samalta kirjoittajalta.
Aika kapeakatseinen näkemys. Joillakin voi olla esim. kaveruussuhde, jossa on selvää vetovoimaa. Syvällisiä keskusteluja, pitkiä katseita, hymyjä, naurua, kaihoisaa halailua, mutta kumpikaan ei ylitä rajaa. Ikävöivät tahoillaan. Molemmat tai toinen voi olla vaikka varattu. Paljon olen kuullut näitä tapauksia. Kaikki ei etene suhteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää.
Komppaan sivusta. 💜
Ketju saadaan kohta lukkoon tai poistoon. ihan tiedoksi😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas menee jollakulla kaipaajat ja kaivatut sekaisin 😅 ei kaivatuilla ole mitään tunteita kaipaajiaan kohtaan
Aina vähän välilä tämä sama kommentti tulee, enkä vieläkään ymmärrä mitä tällä yrität sanoa. Miksi ei kaivatuilla olisi mitään tunteita kaipaajiaan kohtaan? Aika usein varmasti on, vaikka siitä olla ääneen puhuttu.
Olisitte yhdessä, jos molemminpuolisia tunteita olisi. Hyvin epätodennäköistä, että tilanne on jaettu, kun kerran pelkästään netissä haikaillaan perään, eikä edes olla puhuttu koko asiasta..
Aika kapeakatseinen näkemys. Joillakin voi olla esim. kaveruussuhde, jossa on selvää vetov
Silloin jommallakummalla ei tunteet riitä. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kapeakatseinen näkemys. Joillakin voi olla esim. kaveruussuhde, jossa on selvää vetov
Mikäköhän siinä on että miehistä koostuvat bändit kestää pidemään yhdessä kuin naisten bändit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaamaiset varatut kirjoittelevat täällä rakkaus- ja seksiviestejä ja sitten kotona esittävät niin puhdasta ja sitoutunutta kumppanilleen.
Ehdottomasti nää vauvalla anonyyminä kirjoittelevat ovat pahimman luokan huorintekijöitä. Vauvanaisen logiikalla nimittäin.
Eiköhän sen jokainen tiedä mielessään, kuinka suuri asia kullekin on? Kirjoittelu on vain yksi asian ilmentymä. Jos päivät pitkät ajattelee toista kaikkine ilmenemismuotoineen, se ei ole pikku juttu.
Sivusta
Se on nimenomaan täysin mitätön juttu. Ei elämä tapahdu ajatuksissa eikä vielä edes nettipalstalla. Eri
Jos masturboi
Mä en antaisi koskaan anteeksi tuollaista. En halua elää niin että mun kanssa ollessa oikeasti haluttaisiinkin olla ennemmin jonkun muun kanssa. Tuo olisi hyväksikäyttöä ja minun elämäni tuhlaamista sekä parisuhteen perustan pettämistä.
Sen kanssa elää kenen kandsa oikeasti haluaa olla. Ajatukset on yks tyhjän kanssa, teot kertoo tunteet eikä mikään muu.
Toivotan sinulle paljon jaksamista ja tsemppiä edessä olevaan rutistukseen. Voisinpa olla avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan haluaisi itselleni kumppania, joka haikailee jonkun toisen perään ja kirjoittelee siitä jatkuvasti ikäväpalstalla. Vaikka kertoisi siitä minulle avoimesti ja vakuuttelisi, ettei aio tehdä mitään. Ei ei ei.
Ai jaa, mua taas ei haittaisi tuon taivaallista. Täähän on samaa sarjaa kuin jonkun julkkiksen fanittaminen, pelkkää fantasiointia ja sillä hyvä. Saisi haaveilla kenestä haluaa.
Minä lähtisin tällä hetkellä todella helposti pätkääkään harkitsematta muutamankin tyypin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että fantasioi mielessään kaikenlaista, kunhan elää kulissia kumppanin kanssa. Ajatuksilla ei ole mitään merkitystä. 🥳
Voithan sä uskotella itelles että se on kulissi, mutta niin kauan kun se on sen jonkun toisen kanssa, se on sen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan haluaisi itselleni kumppania, joka haikailee jonkun toisen perään ja kirjoittelee siitä jatkuvasti ikäväpalstalla. Vaikka kertoisi siitä minulle avoimesti ja vakuuttelisi, ettei aio tehdä mitään. Ei ei ei.
Ai jaa, mua taas ei haittaisi tuon taivaallista. Täähän on samaa sarjaa kuin jonkun julkkiksen fanittaminen, pelkkää fantasiointia ja sillä hyvä. Saisi haaveilla kenestä haluaa.
Minä lähtisin tällä hetkellä todella helposti pätkääkään harkitsematta muutamankin tyypin mukaan.
Selvä, ei se täällä kirjoitteluun mitenkään liity. Ihan tosielämässä lähtisit, et ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Se on nimenomaan täysin mitätön juttu. Ei e
Ei muuten tule pitkissä suhteissa aina ihastuksia muihin. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Se on nimenomaan täysin mitätön juttu. Ei e
Kiitos tiedosta. Älä sitten puhu täällä tyhjää päivät pitkät.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Toivotan sinulle paljon jaksamista ja tsemppiä edessä olevaan rutistukseen. Voisinpa olla avuksi.
Mitä pitää rutistella?
Halaus ihanalle naiselle tähän ihan lähelle 🤗
-ihastunut mies
Sivusta