Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni lirkuttelee mennen tullen varattunakin
Mun jopa lääppii. Tai ainakin kännissä roikkuu kaulassa. Ei ehkä ihan aviomiesmatskua.
Vedätkö rakkauden pitkänvedon vai panetko arvalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi enää, kun osui lotto kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Besserwisserismi on ihan oma tautiluokituksensa. He tietävät kaiken alalta kuin alalta ja aina tulevat kertomaan miten maailma oikeasti makaa.
Kokemusasiantuntijat kiertävät koulujakin kertomassa huumeista, seksitaudeista ja rikollisuudesta naperoille ihan hyvästä syystä. Uskottavuus on tasan toista luokkaa kuin sen jakkunutturamummon valistuspaasaus, joka yhteiskuntaoppia tai terveystietoa opettaa.
Kun asian kokenut kertoo, kannattaa kuunnella. - intiaanisanonta
Kun inceliitti valistaa tunteista ja ihmissuhteista, kierrä ihan saatanan kaukaa ja sulje korvasi - vauvappalstasanonta
Sepä. Tuo onkin kokemuspohjaista tietoa, ei wisseröintiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Besserwisserismi on ihan oma tautiluokituksensa. He tietävät kaiken alalta kuin alalta ja aina tulevat kertomaan miten maailma oikeasti makaa.
Kokemusasiantuntijat kiertävät koulujakin kertomassa huumeista, seksitaudeista ja rikollisuudesta naperoille ihan hyvästä syystä. Uskottavuus on tasan toista luokkaa kuin sen jakkunutturamummon valistuspaasaus, joka yhteiskuntaoppia tai terveystietoa opettaa.
Kun inceliitti valistaa tunteista ja ihmissuhteista, kierrä ihan saatanan kaukaa ja sulje korvasi - vauvappalstasanonta
Ei ikinä kannata ottaa vastaan ohjeita henkilöltä, jonka elämä ei ole menestys annettujen neuvojen osalta. Siksipä tästä ketjusta ei todellakaan kannata ottaa rakkausasioiden ohjausta. Sivusta
Kulta,
On niin ikävä sua. Meinaa kyyneleet kihota silmiin, kun sua ajattelen. Oli aika rankka päivä ja olisin halunnut puhua kanssasi monesta asiasta.
En tiedä, olenko ihan harhainen, mutta tuntuu, ettei kukaan muu ymmärrä mua niin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kannata ottaa vastaan ohjeita henkilöltä, jonka elämä ei ole menestys annettujen neuvojen osalta. Siksipä tästä ketjusta ei todellakaan kannata ot
Miksei kannattaisi? Kokemuksesta voi ja tulee oppia. Sehän on menestymistä ja eteenpäin menemistä ihmisenä. Harvalla menee kuten Strömsössä, parhaita yrittäjiäkin sanotaan olevan kertaalleen konkurssin tehneet. Eri
Koska täällä ovat ne rakkaudessa epäonnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Me saadaan vielä toisemme, ennemmin tai myöhemmin . Mietin sua joka päivä.
No ei tällä menolla.
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
On niin ikävä sua. Meinaa kyyneleet kihota silmiin, kun sua ajattelen. Oli aika rankka päivä ja olisin halunnut puhua kanssasi monesta asiasta.
En tiedä, olenko ihan harhainen, mutta tuntuu, ettei kukaan muu ymmärrä mua niin kuin sinä.
Mä oon hyvä kuunteleen. Lämmin ja hellä, tarjoon olkapäätä milloin ikinä tarvitset niin täs siulla sellainen. Meillä synkkaa hyvin ja kanssasi on hyvä olla. Tuot piristystä päivääni ja ilo jakaa kuulumiset kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Lempivärini on sininen.
" have you seen her dressed in blue?
see the sky in front of you?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kannata ottaa vastaan ohjeita henkilöltä, jonka elämä ei ole menestys annettujen neuvojen osalta. Siksipä tästä ketjusta ei todellakaan kannata ot
Menestyjän tuntee siitä että hän osaa esittää oikeat kysymykset. Kysyvä ei tieltä eksy.
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
Mitä mieltä kaipaajat? Oliko tässä päivän kaunein viesti?
Ymmärrän miksi kaivattu pysyy huonossa suhteessaan. Ei kestäisi yksin kovaa kylmää maailmaa. Tarvii elättäjän.
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
Rakas, minulle voit aina soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi enää, kun osui lotto kohdalleen.
Ei niin. Ei voi kuin vähän muikeena hymyillä, vaikka tunteiden taso ei ollutkaan samanlainen ja vaikka meistä ei mitään sitten tullutkaan ja sydän on särkynyt. Osui se silti niin perkeleen kohdalleen kaik oikein että vieläkin ihmetyttää. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vakuuttavaa on kuunnella huumevalistuksessa juuri henkilöitä jotka itse ovat tuon virheen tehneet. En tiedä ketään parempaa tuohon hommaan.
Ai jaa! Mulle heräsi huumevalistuksesta teininä vain hinku kokeilla niitä itsekin, kuivillehan sekin valistajaäijä oli päässyt niin en pitänyt huumeita ollenkaan vakavana juttuna
Et siis oppinut mitään. Koulut taisi muutenkin jäädä.
Riidelkää keskenämme, tämä lähtee 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vakuuttavaa on kuunnella huumevalistuksessa juuri henkilöitä jotka itse ovat tuon virheen tehneet. En tiedä ketään parempaa tuohon hommaan.
Ai jaa! Mulle heräsi huumevalistuksesta teininä vain hinku kokeilla niitä itsekin, kuivillehan sekin valistajaäijä oli päässyt niin en pitänyt huumeita ollenkaan vakavana juttuna
Et siis oppinut mitään. Koulut taisi muutenkin jäädä.
Lol! Mulla on kaksi maisterin tutkintoa, entäs itelläs?