Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis, ja säteilevä.
Kalium-40 ja hiili-14 ne vain ovat, osa luonnollista taustasäteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta jää tyhjä kohta, jonka vain hiljaisuus täyttää. Muistot sinusta kulkevat mukanani, kevyinä mutta kipeinä. Kaipaan ääntäsi tässä hiljaisuudessa. Hetkiä, jotka ei enää tule takaisin.
Auts, nyt tuli raavaalle äijälle tippa linssiin. Kosketti.
Joo. Ei oo auttajia näkynyt. Pelkkää nettioopperaa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaamaiset varatut kirjoittelevat täällä rakkaus- ja seksiviestejä ja sitten kotona esittävät niin puhdasta ja sitoutunutta kumppanilleen.
Varmaankin suurimmalla osalla näin. Minä olenkin tänne jo kymmeniä kertoja todennut, että kumppani tietää kaivatusta ja ajatuksistani, joita minulla on ollut. Ei tulisi mieleenikään peitellä tai salata. Hän on aikuinen ihminen ja tietää, että täällä maapallolla takseissa saattaa kohdata ihania ihmisiä, jotka jäävät erityisellä tavalla mieleen. Avoimuus ei ole kaksinaamaista. Ja en kyllä koskaan tehnyt mitään kaivatun kanssa, enkä ole aikeissa, jos sitä mietitte.
Takseissa oli kyllä jokin typo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaamaiset varatut kirjoittelevat täällä rakkaus- ja seksiviestejä ja sitten kotona esittävät niin puhdasta ja sitoutunutta kumppanilleen.
Sitoutuneitahan he ovatkin, jos eivät kerran lähde vaikka joku muu houkuttaisikin. On ihan normaalia välillä ihastua suhteessakin ja tännehän sitä turvallista purkaa. Se, kenen kanssa aikansa kuitenkin elämässään oikeasti jakaa, on ainoa mikä merkitsee
Arvostan
Kuka on tämä ketjussa esiintynyt 63v. tietäjä, näkijä? Onko paikalla itse tai tietääkö joku kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin itselleni uuden harrastuksen / elämänsisällön. Yritän generoida AI:lla mahdollisimman näköistäsi alastonkuvaa.
Muista arvet, selluliitti ja suonikohjut!
Entäs jos hänen kaivatullaan ei ole? Ei mullakaan ole kuin yksi arpi, selluliittia ja suonikohjuja ei ollenkaan.
Entä jos on. Miehet on sen verran yksinkertaisia joskus etteivät osaa erottaa mitään.
Mulla ainakin on leikkaus arpia (kirurgisia) ja venymäarpia (arpijuovia), eli strioja jotka on syntyneet painon noususta ja laskusta.
Sekä varmaan osittain siitä että iho nyt vain muuttuu iän myötä. Vaikka olenkin alle 4
😅
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitoutuneitahan he ovatkin, jos eivät kerran lähde vaikka joku muu houkuttaisikin. On ihan normaalia välillä ihastua suhteessakin ja tännehän sitä turvallista purkaa. Se, kenen kanssa aikansa kuitenkin elämässään oikeasti jakaa, on ainoa mikä merkitsee
Kaikki täällä sanottu on tyhjää ja merkityksetöntä?
No tietysti on 😅 et kai nyt oikeasti luule muuta?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan haluaisi itselleni kumppania, joka haikailee jonkun toisen perään ja kirjoittelee siitä jatkuvasti ikäväpalstalla. Vaikka kertoisi siitä minulle avoimesti ja vakuuttelisi, ettei aio tehdä mitään. Ei ei ei.
Ai jaa, mua taas ei haittaisi tuon taivaallista. Täähän on samaa sarjaa kuin jonkun julkkiksen fanittaminen, pelkkää fantasiointia ja sillä hyvä. Saisi haaveilla kenestä haluaa.
.
814-loppuinen klo 14 oli minun.
.
Vierailija kirjoitti:
Fantasiakaipuuta tämä.
Kuitti. 👋🏽
Vierailija kirjoitti:
Tuli joskus khännissä ehkä intouduttua kesäyössä varrelle virran. 🥴
Hassua miten sitä muistaa asioita, vaikka on ollut olevinaan niin päissään.
Ainoo kerta kun uskalsin edes katsoa pitkään oli kun eksyin (vuosia sitten) kaivatun kämpille humalassa. Varmaan pitää minua edelleen urpåna...
Kunhan kaipailet, mutta puolisolle kerro et. Mikäs uhka se olisi, jos vain kaipailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kaipailet, mutta puolisolle kerro et. Mikäs uhka se olisi, jos vain kaipailet?
Varmaan pelkää samaa reaktiota minkä täällä te pelkääjät antaisitte vastineeksi. Ei kukaan tykkää raivareista
En minä tuollaisesta raivoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin suurimmalla osalla näin. Minä olenkin tänne jo kymmeniä kertoja todennut, että kumppani tietää kaivatusta ja ajatuksistani, joita minulla on ollut. Ei tulisi mieleenikään peitellä tai salata. Hän on aikuinen ihminen ja tietää, että täällä maapallolla takseissa saattaa kohdata ihania ihmisiä, jotka jäävät erityisellä tavalla mieleen. Avoimuus ei ole kaksinaamaista. Ja en kyllä koskaan tehnyt mitään kaivatun kanssa, enkä ole aikeissa, jos sitä mietitte.
Enkä ihmettele yhtään miksei kaivattusi kanssa ole mitään tapahtunut. Sivusta
Olet väärässä ketjussa nyt, tositark
Sivulta. Osa tässäkin ketjussa on ihan tosissaan kaivattujensa kanssa. Eipä unohdeta sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pelkää samaa reaktiota minkä täällä te pelkääjät antaisitte vastineeksi. Ei kukaan tykkää raivareista
En minä tuollaisesta raivoaisi.
No se kannattaa sitten tehdä myös kumppanille selväksi, niin ei olisi uhkaakaan..
Mieluiten ei kumpikaan. Ei aina tarvi ottaa ääripäätä..