Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voit tulla tänne peiton alle mun viereen, pidän sut lämpimänä ja keitän teetä jos tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan lempeää ihanuutta. Orastava rakkaus, ollaan jotenkin samankaltaisia että ymmärrettäisiin toisiamme <3
Pitäiskö meidän ottaa seuraava askel?
Huhhuh, en kyllä tiedä uskaltaako. Saat toki lähestyä mua kun seuraavan kerran nähdään. Ei olla tosin kahdestaan istuttu juttelemaan mutta porukan välityksellä ollaan.🌹😃
Kelle ruusu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan lempeää ihanuutta. Orastava rakkaus, ollaan jotenkin samankaltaisia että ymmärrettäisiin toisiamme <3
Huhhuh, en kyllä tiedä uskaltaako. Saat toki lähestyä mua kun seuraavan kerran nähdään. Ei olla tosin kahdestaan istuttu juttelemaan mutta porukan välityksellä ollaan.🌹😃
Ap, oliko nn?
mieheltä->naiselle
Missä mielessä olette samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että koskaan ei voi tietää mitä toinen ajattelee mutta päättelet itse kuitenkin toisen asioita.
Klassinen manipulointi.
Vierailija kirjoitti:
Mielessäni olet alati. Kalloni pintaa pitkin sisäpuolella kipität surmanajajan lailla. Sinä ihana vitsaus. Sinä, jonka kanssa en voi olla, mutta mielessäni aina olen. En tiedä voitko käsittää, millaista on tuntea näin, kaivata näin paljon, haluta ja toivoa. Vailla toivoa. Miten ihmeellistä kuitenkin olisi, ellen olisikaan tässä yksin. Se tekisi maailmasta kertaheitolla vääristyneen sijaan paratiisin. Tieto siitä. Sekä sen seuraukset. Hyvä ja paha tieto poikineen. *rousk*!
Ethän sinä olekaan yksin. Tiedät, että olemme molemmat tässä saman puun alla muttemme alasti.
(En ollut aikaisemmin tajunnut, että tämä viesti oli sinulta.)
Sulla on söpö laukku ja mulla epäkorrektit sukat. Tästähän vois tehdä vaikka huonon biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla chambray tai farkkupaita sen hilfigerin alla?
Tuu perjantaina tarkistaa.
Tästä päivästä puhuin.
Pistä txt. Sopii tämäkin ilta
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla tänne peiton alle mun viereen, pidän sut lämpimänä ja keitän teetä jos tarvii.
Et sää päiväkahville huolis? Selkääkin pitäis vähän hieroskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla chambray tai farkkupaita sen hilfigerin alla?
Tuu perjantaina tarkistaa.
Tästä päivästä puhuin.
Pistä txt. Sopii tämäkin ilta
Nymmenee ohitten että heilahti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpö laukku ja mulla epäkorrektit sukat. Tästähän vois tehdä vaikka huonon biisin.
Mulla on tosiaan söpö laukku, mutta epäkorrektit sukat? Millaiset ne on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se kahvikin käy! Hieronta saattaa myös onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän niin kuin K-18 mutta toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oliko nn?
mieheltä->naiselle
Missä mielessä olette samanlaisia?
Luonne/Persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän niin kuin K-18 mutta toisin päin.
Toisinpäin? 81 K?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oliko nn?
mieheltä->naiselle
Millaisella oraalla rakkaus on?
Edellinen kysyjä sivusta siis
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on väärä lähtökohta ystävyydelle tai seurustelulle tai ihan mille vaan jos aikeena on vain oman egon pönkitys. Tottakai ihminen tuntee itsensä "paremmaksi" jos saa huomiota.
Mutta siinähän pönkitetään molempien egoja, jos kiinnostus on kaksisuuntaista eskaloituessaan sitten parin muodostumiseksi tai ystävyyssuhteeksi. Sekin on ihan faktaa, että jokainen haluaa ja tarvitseekin jossain määrin huomiota - toiset enemmän ja laajemmalta porukalta, toiset vähemmissä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oliko nn?
mieheltä->naiselle
Mitä utelet ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se kahvikin käy! Hieronta saattaa myös onnistua.
Härrenjästas. Jag kommer ny. Kan du hjälppa mej? Jag älskar dej. Min kroppen är kaput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oliko nn?
mieheltä->naiselle
Mitä utelet ?
Ihan ajattelin, onko ap kaivattuni, mutta olkoon.
💛 Sankarikoirat