Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
🌹-nainen voi halutessaan jutella mun kanssa jos on kiinnostunut. Oon se tosi ujo mies joka vetäytyy välillä omiin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan lempeää ihanuutta. Orastava rakkaus, ollaan jotenkin samankaltaisia että ymmärrettäisiin toisiamme <3
Pitäiskö meidän ottaa seuraava askel?
Huhhuh, en kyllä tiedä uskaltaako. Saat toki lähestyä mua kun seuraavan kerran nähdään. Ei olla tosin kahdestaan istuttu juttelemaan mutta porukan välityksellä ollaan.🌹😃
Ap, oliko nn?
mieheltä->naiselle
Missä mielessä olette samanlaisia?
Luonne/Persoona.
Se minkä nuorena varastaa, sen aikuisena omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla tänne peiton alle mun viereen, pidän sut lämpimänä ja keitän teetä jos tarvii.
Et sää päiväkahville huolis? Selkääkin pitäis vähän hieroskella.
Kaipa se kahvikin käy! Hieronta saattaa myös onnistua.
Härrenjästas. Jag kommer ny. Kan du hjälppa mej? Jag älskar dej. Min kroppen är kaput.
Näillä puheilla perun kyllä kutsun, et takuuvarmasti ole se jonka peittoni alle päästäisin :D
Vierailija kirjoitti:
🌹-nainen voi halutessaan jutella mun kanssa jos on kiinnostunut. Oon se tosi ujo mies joka vetäytyy välillä omiin oloihin.
Avpd/kani?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla tänne peiton alle mun viereen, pidän sut lämpimänä ja keitän teetä jos tarvii.
Et sää päiväkahville huolis? Selkääkin pitäis vähän hieroskella.
Kaipa se kahvikin käy! Hieronta saattaa myös onnistua.
Härrenjästas. Jag kommer ny. Kan du hjälppa mej? Jag älskar dej. Min kroppen är kaput.
Näillä puheilla perun kyllä kutsun, et takuuvarmasti ole se jonka peittoni alle päästäisin :D
En mä pääsiskään sinne saakka. Niin rankka työputki takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on väärä lähtökohta ystävyydelle tai seurustelulle tai ihan mille vaan jos aikeena on vain oman egon pönkitys. Tottakai ihminen tuntee itsensä "paremmaksi" jos saa huomiota.
Mutta siinähän pönkitetään molempien egoja, jos kiinnostus on kaksisuuntaista eskaloituessaan sitten parin muodostumiseksi tai ystävyyssuhteeksi. Sekin on ihan faktaa, että jokainen haluaa ja tarvitseekin jossain määrin huomiota - toiset enemmän ja laajemmalta porukalta, toiset vähemmissä määrin.
Molemminpuolinen, onnellinen rakkaus tekee hyvää ihan koko ihmiselle, myös sille itseluottamukselle. Jos henkilö, jota itse katsoo rakkaudellisesti, katsoo samalla tavalla takaisin, se on makeinta hunajaa, jota voi saada.
sivusta
Rakkaudeton liitto tuhoaa kaiken.
Iltapäivän krouvin kaipauksella kyllästetyt terveiset ihanimmista ihanimmalle. Ilman lapinlisää. 😉
Sulla oli kaikki mahdollisuudet muhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avpd/kani?
Ai täällä on useampi AvPD-mies
Pitäisi olla tilastollinen mahdottomuus
2-3 vuotta myöhässä avaukset ja keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on väärä lähtökohta ystävyydelle tai seurustelulle tai ihan mille vaan jos aikeena on vain oman egon pönkitys. Tottakai ihminen tuntee itsensä "paremmaksi" jos saa huomiota.
Mutta siinähän pönkitetään molempien egoja, jos kiinnostus on kaksisuuntaista eskaloituessaan sitten parin muodostumiseksi tai ystävyyssuhteeksi. Sekin on ihan faktaa, että jokainen haluaa ja tarvitseekin jossain määrin huomiota - toiset enemmän ja laajemmalta porukalta, toiset vähemmissä määrin.
Käännä vaan sitä veistä haavassa. Onnistuisikin joskus jossain niin olisinbsamaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on aina hyvä tietää jälkikäteen anonyymiltä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Samoin, et vaan tehnyt mitään
Vierailija kirjoitti:
En kyl ota vallitsevasta tilanteesta syytä niskoilleni, kyl tähän kaksi tarvitaan.
Tangoon tarvitaan kaksi, mutta ensimmäisen askeleen ottamiseen riittää, että toinen lähtee liikkeelle. Siinä mielessä tasa-arvo ei toteudu, kun toisen on välttämätöntä olla aktiivisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Estoista touhua kun ei osata ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteelleko ei muka enää olisi tehtävissä jotain? Annahan vihreää valoa, niin muutetaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Estoista touhua kun ei osata ajoissa.
Se on taottava, kun rauta on vielä kuumaa. Usein sitä jää ihmettelemään ja siinä sitä saakin ihmetellä, kun ei mitään ihmeellistä tapahtunutkaan. - eri
Nyt tulee turhan paljon kyselyitä. Katotaan nyt tykkääkö hän musta edes takaisinpäin 😊