Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin
Ihan ok. Miettinyt sua ja mitä puhuttiin
Vierailija kirjoitti:
Voinko tehdä jotain mistä olisi apua..?
Ota tosta kii. Sit liikutat kättä vaa tällee edestakasin. Älä purista liikaa. Noin, just siitä. Tuntuu mahtavalta. Jatka vaan
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin
Ok, on ilmoja pidellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kadottanut tärkeimmän taitoni voidakseni tehdä töitä. Hesarissa sanottiin, että (työ)uupumus muuttaa aivoja. Saapa nähdä, näkeekö burnoutin jälkeen vielä itsensä ja saako tarvitsemansa takaisin.
Ei se niitä aivoja muuta mutta ihmisessä saattaa tapahtua muutoksia. Asioitakin voi unohtaa ihan lopullisestikin. Ei ole tarkoitus tehdä työtä jos on palanut loppuun. Täysin normaalia ja loogista ymmärtää tämä. Lisäksi se uupumus on jokaisella omanlainen. Jos ei kykene ajattelemaan niin ei välttämättä pysty tekemään työtä. Kannattaa ajatella ja puhua rehellisesti, siten asiat ovat selkeimpiä. Ihminen ei ole niin monimutkainen, asioita väännellään liian paljon. Ei kannata ulkoistaa kaikkia vastuita häpeänkään takia. Jaksamista sinulle!
Lisään vielä tähän että omakohtaista kokemusta on. Lu
Tähän tarvisi oikeaa rakkautta. Valitettavasti sitä ei ole kaikille tarjolla.
Sivusta, ikuisesti burnoutissa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kahvikuponkijutut alkoi naurattaa, kuin jonkun 85-vuotiaan isoisoäidin tai vaarin kirjoituksia. Eli ei tyylillisesti mitään sinuun sekoitettavaa kylläkään, erittäin tyylikäs E-nainen <3
No kunhan nyt laitoin. Ei haittaa, nauru on hyvä asia! Mummoksi tässä itsensä jo kyllä tunteekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kahvikuponkijutut alkoi naurattaa, kuin jonkun 85-vuotiaan isoisoäidin tai vaarin kirjoituksia. Eli ei tyylillisesti mitään sinuun sekoitettavaa kylläkään, erittäin tyylikäs E-nainen <3
No kunhan nyt laitoin. Ei haittaa, nauru on hyvä asia! Mummoksi tässä itsensä jo kyllä tunteekin.
Ei minun kommenttini. E
Ei olekaan. Voitte unohtaa kahvitarjoiluni ja jatkaa elämää. Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun kommenttini. E
Ei olekaan. Voitte unohtaa kahvitarjoiluni ja jatkaa elämää. Kaikki hyvin.
Minä aion ottaa mummon tai vaarin tuosta kahvitarjouksesta ja käväistä hakemassa. En ole mikään seksikäs enkä kaunis niin voin tehdä mitä haluan elämälläni.
Vierailija kirjoitti:
Meitä vaivaa krooninen höpötysvaje, vai mitä?
Sekin. Mulle riittäisi myös läsnäolo.
Mulla on ikävä mukavaa ihmistä, vaikka hän ei niin mukavaksi osoittautunutkaan lopulta.
Petyin itseeni.
Mielestäni on väärä lähtökohta ystävyydelle tai seurustelulle tai ihan mille vaan jos aikeena on vain oman egon pönkitys. Tottakai ihminen tuntee itsensä "paremmaksi" jos saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Naisimmeko paljaalla?
Mistäs tämä tuli mieleesi? Naiminen ei kuulosta ollenkaan kiinnostavalta.
Et halunnut koskaan kuulla mitä minulla on kerrottavaa, vaan halusit keksiä itse sen.
Mietin koiraa ulkoiluttaeassa, että on oikeastaan hyvin onnekasta, että on satuttu syntymään samaan maahan ja lopulta kaupunkiin, eletään samaa vuosisataa ja puhutaan samaa kieltä. Entä jos jompikumpi olisi syntynyt 700 vuotta aikaisemmin Uuteen-Seelantiin maoriksi tai 70 000 vuotta sitten jonnekin Afrikan mantereelle? Silloin ei olisi kohdattu edes näin. 🤷🏽 Siihen nähden on päästy jo hyvin lähelle toisiamme. Näiden todennäköisyyksien valossa ei ole temppu eikä mikään päästä vaikka vierekkäin.
Kaipaan lempeää ihanuutta. Orastava rakkaus, ollaan jotenkin samankaltaisia että ymmärrettäisiin toisiamme <3
Vierailija kirjoitti:
Et halunnut koskaan kuulla mitä minulla on kerrottavaa, vaan halusit keksiä itse sen.
Mitä halusit sanoa?
Nämä ihmisen yksilöllisen auran värähtelytaajuusasiat ovat hyvin harvalle kiinnostuksen ja ymmärryksen kohteena, mutta näkijöille totisinta totta. On erittäin haastava asema olla tämänkaltaisen korkeavärähtelyn "haltija." On vielä hyvin harvinaista kohdata sellainen mies tai nainen. 63 vuoden aikana en ole näitä puhtaita sieluja montaakaan tavannut.
Täällä yhden.
Tuskimpa