Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli kaikki mahdollisuudet muhun
Tilanteelleko ei muka enää olisi tehtävissä jotain? Annahan vihreää valoa, niin muutetaan tilannetta.
Kumpaakaan ei enää kiinnosta tarpeeksi/yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyl ota vallitsevasta tilanteesta syytä niskoilleni, kyl tähän kaksi tarvitaan.
Tangoon tarvitaan kaksi, mutta ensimmäisen askeleen ottamiseen riittää, että toinen lähtee liikkeelle. Siinä mielessä tasa-arvo ei toteudu, kun toisen on välttämätöntä olla aktiivisempi osapuoli.
Kohtuus kaikessa ja rajoja ei ylitetä.
Mitä asioita itse pidät esteinä yhteydenottamiselle? (Yhteydenotto ei tässä tarkoita, että olisi heti syöksymässä uuteen suhteeseen.)
Kun vierellä on rakkaus, ei ole kiire mihinkään. Kun sitä ei ole, ei muuta olekaan.
Saanko lainata sua mun laturiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita itse pidät esteinä yhteydenottamiselle? (Yhteydenotto ei tässä tarkoita, että olisi heti syöksymässä uuteen suhteeseen.)
Häpeä varmaan.
Oon huomannut kiintyväni ihmisiin parhaiten, jos koen että tarvitsevat minua johonkin. Silloin voin auttaa jossakin ja koen sitä kautta myös itseni arvostetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Se miten hän päätti minua kohdella kertoi riittävästi. Ottakoon yhteyttä jos haluaa mut elämäänsä sekä näyttää sen teoin eikä vain katteettomin sanoin. Ottakoon yhteyttä jos on valmis kohtelemaan mua ihmismäisesti ja kuten tärkeää ihmistä kohdellaan. Ottakoon yhteyttä jos on valmis valitsemaan minut eikä pidä mua vain huvituksena ja kakkosvaihtoehtona vaimolleen. Tuo viimeisin sana tässä on se kaikista tärkein. Se kertoo sen suurimman syyn miksi en ole yhteydessä enkä aiokaan olla yhteydessä. En kaiken jälkeen. Joku raja se mullakin on. Häntä ei kiinnostanut pitää mua hyvin, joten mun se nyt ihan viimeistään on itseni vuoksi tehtävä. Arvostaa itseäni ja pitää hyvin, eikä huonosti. Jos ottaisin yhteyttä, sama huonosti kohteleminen, epäarvostava ja nöyryyttävä kakun syöminen ja säästäminen vain jatkuisi.
Joillekin kelpaa vain laturiksi. Toisille voi olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin kelpaa vain laturiksi. Toisille voi olla enemmän.
Latauksesta kaikki alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Saanko lainata sua mun laturiksi?
Kyllä. Palautettava puhdistettuna ja hyvin pidettynä.
Halaus ihanalle naiselle tähän ihan lähelle 🤗
-ihastunut mies
Riittäisi vain sinun huomio.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut kiintyväni ihmisiin parhaiten, jos koen että tarvitsevat minua johonkin. Silloin voin auttaa jossakin ja koen sitä kautta myös itseni arvostetuksi.
Kiinnyt vain tekemiseen, et ihmiseen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyl ota vallitsevasta tilanteesta syytä niskoilleni, kyl tähän kaksi tarvitaan.
Tangoon tarvitaan kaksi, mutta ensimmäisen askeleen ottamiseen riittää, että toinen lähtee liikkeelle. Siinä mielessä tasa-arvo ei toteudu, kun toisen on välttämätöntä olla aktiivisempi osapuoli.
Kohtuus kaikessa ja rajoja ei ylitetä.
Kaikki on suhteellista.
Oot ihqun rebelli. 💪🏻 Rispektit. Onkohan meidän arvopohja kuinka samanlainen? Omista arvoista top 8 on luovuus, mielikuvitus, vapaus, totuus, aitous, rakkaus, ystävällisyys ja toiveikkuus.
Vierailija kirjoitti:
Herra x:lle 🤍
Suudelma rakkaalle neiti X:lle.
Kävikö sinulle näin? Harmi ettei takominen tuota tulosta.