Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloisitpa minua
uuh aah, kaivattu saisi siveysvyöni avaimen JEAH!
Kolme pervoa ilmoittautunut.
Voin kuvitella että ketjussa useimmat olisivat juuri sellaisia mustasukkaisia roikkujia, jotka ihan mielellään pitäisivät kaivattuaan "häkissä".. Ja silti epäilisivät, että käykö pettämässä.
mikä pettämällä alkaa..
Ei läheskään kaikki suhteet, jotka päättyvät pettämiseen, ala pettämisellä.
Pieni dominointi vois kieltämättä olla kuumottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuutta ei tule tyhjästä. Se on tavallaan vähän kuin sijoittamista: se vaatii aktiivista toimintaa ja määrätietoisuutta.
Onnellisuuden tavoittelu itsessäänkin tuottaa onnellisuutta. Jos sitä ei edes tavoittele, sitä on vaikea saada. Sen eteen kannattaa tehdä töitä.
Silloinhan maailmassa olisi vain onnellisia ihmisiä. Jokainen haluaa olla onnellinen ja tavoittelee onnellisuutta tieten tai tietämättään. Ihmisen luonto pyrkii siihen, että voisi hyvin, koska pahoinvointi ei vain tunnu miellyttävältä. Hukkuvakin yrittää pelastautua viimeiseen asti.
Kaikkien ponnistelut eivät tuota toivottua tulosta. Osa meistä sijoittaa vääriin asioihin ja pahimmillaan menettää kaiken. Toiset pärjäävät oivasti, joillakuiilla elämä suorastaan hymyilee. Eri aikoina myös eri tavoin.
Jotkut löytävät onnen myös sen jälkeen, kun ovat menettäneet kaiken. Toiset ymmärtävät iloita elämän pienistä onnen hetkistä. Itselle suuri asia on jo sekin, ettei koko ajan ole paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuutta ei tule tyhjästä. Se on tavallaan vähän kuin sijoittamista: se vaatii aktiivista toimintaa ja määrätietoisuutta.
Onnellisuuden tavoittelu itsessäänkin tuottaa onnellisuutta. Jos sitä ei edes tavoittele, sitä on vaikea saada. Sen eteen kannattaa tehdä töitä.
Silloinhan maailmassa olisi vain onnellisia ihmisiä. Jokainen haluaa olla onnellinen ja tavoittelee onnellisuutta tieten tai tietämättään. Ihmisen luonto pyrkii siihen, että voisi hyvin, koska pahoinvointi ei vain tunnu miellyttävältä. Hukkuvakin yrittää pelastautua viimeiseen asti.
Kaikkien ponnistelut eivät tuota toivottua tulosta. Osa meistä sijoittaa vääriin asioihin ja pahimmillaan menettää kaiken. Toiset pärjäävät oivasti, joillakuiilla elämä suorastaan hymyilee. Eri aikoina myös eri tavoin.
Jotkut löytävät onnen myös sen jälkeen, kun ovat menettäneet kaik
Minulle taas se hetkittäinen pahoinvointikin (tuska ja kärsimys) voi olla onnea. Näin olemme ja tulkitsemme asioita eri linssien ja maskien läpi, enemmän ja vähemmän alasti toistemme edessä.
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni ja ajatuksissani.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Itselläni esim. tapahtui isoja asioita 2020-2021, mutta ei niitä ulospäin huomannut enkä niistä puhellut. Nuo isot asiat ja prosessit vaan on tuoneet minua siihen missä olen nyt ja mihin olen menossa.
Joutavaa onttoa tyhjänpäiväistä kommentointia. Kerro nyt tarkemmin edes minkäsuuntaista asiaa, kun aloitatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni esim. tapahtui isoja asioita 2020-2021, mutta ei niitä ulospäin huomannut enkä niistä puhellut. Nuo isot asiat ja prosessit vaan on tuoneet minua siihen missä olen nyt ja mihin olen menossa.
Joutavaa onttoa tyhjänpäiväistä kommentointia. Kerro nyt tarkemmin edes minkäsuuntaista asiaa, kun aloitatkin.
Miksi ylipäätään luet tätä ketjua? Haluat vain tietoa muista, niin voit tulevaisuudessa trollata? Se jos mikä on onttoa ja tyhjänpäiväistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään luet tätä ketjua? Haluat vain tietoa muista, niin voit tulevaisuudessa trollata? Se jos mikä on onttoa ja tyhjänpäiväistä.
Nimenomaan. Älä ruoki trollia. Älä anna juoruakalle huhuaihioita.
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän aikaa ketjua sivusta seuranneena sanon teille arvon kaipaajat tämän. Älkää please roikkuko kiinni sellaisissa ihmisissä, jotka eivät näytä minkäänlaista kiinnostusta teitä kohtaan. Voi olla, että kaivattunne on huomannut tunteenne ja arvatkaa vain, kuinka ahdistavaa se saattaa olla kohteelle. Opetelkaa kunnioittamaan itseänne. Ja hakeutukaa ns. omantasoiseen seuraan. Miten säälittävää tämä vuodesta toiseen jatkuva haikailunne on. Onneksi ei tarvitse tuntea yhtäkään teistä, yäk.
No, me ei enää nähdä joten Irl hänen ei sen takia tarvitse ahdistua.
Monet vain odottavat jotakin tapahtuvan, vuosia menee ja he vain odottavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinäkin?
Kaipaajilla on suojakenttä, omaa logiikkaa ei voi soveltaa heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloisitpa minua
Voin kuvitella että ketjussa useimmat olisivat juuri sellaisia mustasukkaisia roikkujia, jotka ihan mielellään pitäisivät kaivattuaan "häkissä".. Ja silti epäilisivät, että käykö pettämässä.
Mä en pitäis häkissä. En ole ketään koskaan pitänyt. Itse olen saanut myös aina aika vapaana lentää.
Minäkin sallisin vapauksia vaikka mitenkä, enkä ole tippaakaan mustasukkainen ihminen, mutta toi häkittäminen kieltämättä kiehtoisi kokeilla. Yliksellä on kirjoiteltu paljon noista lukoista. Sivusta.
Yhden voitto on toisen tappio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloisitpa minua
Mä en pitäis häkissä. En ole ketään koskaan pitänyt. Itse olen saanut myös aina aika vapaana lentää.
Minäkin sallisin vapauksia vaikka mitenkä, enkä ole tippaakaan mustasukkainen ihminen, mutta toi
En kyllä ymmärrä, miten saa vehkeet pestyä tai nukuttua sellainen päällä. Luulisi, että pirun epämukavaa.
Miksi et estä minua Instagramissa?
Vierailija kirjoitti:
Pieni dominointi vois kieltämättä olla kuumottavaa.
Ketjuun juuri saavuin ensimmäistä kertaa tälle päivää ja ensimmäisenä hyppää tämä silmille. Hui, tämmöinen siveä Karenkin vähän innostuu. Kumpi vain meistä voisi välillä dominoida ja kumminkin päin voisi olla kuumaa. Hänelle sopisi dominan kuteet paremmin. Minä voisin dominoiva vaikka jakkupuvussa. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut löytävät
Minulle taas se hetkittäinen pahoinvointikin (tuska ja kärsimys) voi olla onnea. Näin olemme ja tulkitsemme asioita eri linssien ja maskien läpi, enemmän ja vähemmän alasti toistemme edessä
Itsellä ainakin se kontrasti asioiden välillä tekee sen onnellisuuden. Kun on ollut joskus kaikki aivan kaoottista ja prseellään, niin nykyinen elämän helppous ja perusturvallisuus saa nauttimaan kaikesta pienestäkin ihan satasella. Tällä hetkellä kaikki on niin hyvin, etten muuttaisi yhtään mitään. Eri.
Ajoittainen pahoinvointi kuuluu elämään. Kun se jatkuu vuosia, sekin kuuluu elämään, mutta ei ole hyvää elämää.
Hyviä ajatuksia. Onnellisuus voi myös löytyä usein yksinkertaisistakin asioista ja vain nykyhetkessä elämisestä. Ainakin itsellä on näin. Onnellisuus on jotain ainutlaatuista ja taas toisaalta ei ole jotain, mitä voidaan saavuttaa vain ulkoisten tavoitteiden kautta ja olla saavuttamatta; minulle siis tietynlaista onnellisuutta on esimerkiksi vain sellainenkin tila, joka syntyy sisäisestä rauhasta ja hyväksynnästä hetkelle. Minulle onnellisuus ei siis täysin muodostu elämän, arjen saavutuksista tai materialistisesta hyvinvoinnista vaan ehkä enneminkin siitä miten koen hetket joka minuutti ja sekuntti. Kun ihminen oppii hyväksymään itsensä ja ympäristönsä (kaikkineen) sellaisena kuin se on, voi yksilö kokea syvää tyytyväisyyttä ilman tarvetta jatkuvasti tavoitellen jotain. Tämänkin asian eteen kannataa tehdä töitä