Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mun vanhemmat on ihan fiksuja ihmisiä, mutta asuvat kaukana enkä niiden mielipidettä kyllä kyselisi. Ylipäätään kertoisin heille varmaan vasta sitten, jos menen naimisiin. Toki puheluissa voisi tulla jotenkin ilmi, että olen jonkun kaverin kanssa jossain tai jotain, mutta en alkaisi infoamaan heitä muuten kuin naimisiin menosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä makkarissa tapahtuu se makkariin jää.
Viikon päästä sitten taas. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on ihan fiksuja ihmisiä, mutta asuvat kaukana enkä niiden mielipidettä kyllä kyselisi. Ylipäätään kertoisin heille varmaan vasta sitten, jos menen naimisiin. Toki puheluissa voisi tulla jotenkin ilmi, että olen jonkun kaverin kanssa jossain tai jotain, mutta en alkaisi infoamaan heitä muuten kuin naimisiin menosta.
Tulipa mieleen, eräs sukulainen meni vanhemmiltaan salaa naimisiin, siis ei mitään kiellettyä, ihan muuten vaan, niin äidiltään oli tullut sinä päivänä kortti, jossa luki "hengessä mukana". 😀
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järjestyy.
En olisi noin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järjestyy.
En olisi noin varma.
Ei sitten.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järjestyy.
Toivotaan, toivotaan. 💗
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun äiti olisi minusta mieltä?
Sen verran tarkoituksenhakuinen kysymys, että luulen sinun jo tietävän.
Sivusta.
Joskus puhuttiin jostain asiasta, ja tuntui ihan kuin oltaisiin ns. samalla sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhuttiin jostain asiasta, ja tuntui ihan kuin oltaisiin ns. samalla sivulla.
Joskus jostakin? Tarkennatko?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää tulla kuitenkin kertomaan kaipuuketjuun? Kenelle tämän tiedon halusit välittää?
Tää on ihan tyhmää kun et mee pois mun mielestä ikinä. Tai siis kivaa, mutta tunnen itseni hölmöksi.
Vierailija kirjoitti:
Sovittu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mitä mitä mieltä sinä olet itsestäsi.
Mun äiti on kiva. 💜
Minulle sopisi vallan hyvin jos kumppani ei edes haluaisi nähdä koskaan perhettäni. Ei haittaisi yhtään. Voisin käydä itsekseni heidän luona kerran-kaks vuodessa, ja he minun luonani (en loukkaantuisi, jos kumppani lähtisi siksi ajaksi pois).
Itselläni ei myöskään ole mielenkiintoa millekään anoppila/appila-vierailuille.
Vierailija kirjoitti:
... mutta jos en uskoisi, että äitini ei pitäisi sinusta, niin tämä aihe nimenomaan, ei olisi harkinnan allakaan. 💜
Luulen, että äiti tykkää aika hyvää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko WA-viestin minulle, opettajarouva?
Varma vastaus 🔥
Laita sinä hänelle! Tunnolliset ja kunnolliset, sivistyneet, henkevät, ihmissuhdetaitoiset ja viesteihin tottuneet opettajat ne vasta varmasti vastaavatkin!
Jepp, aijon laittaa mutta ei ihan vielä🥂
Oletpa rajoittunut seksin suhteen, itse haluan myös keittiössä, olkkarissa, kylppärissä..