Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään kirjoita erillistä viestiä jos kommentoin jollekin..
Kunhan yritti haastaa riitaa ;) saa täällä muiden juttuja kommentoida, ei kukaan omista kenenkään viestejä niin turha niitä vahtiakaan.
Enkä minäkään haluaisi kallista sormusta. Kirjoitin jo edellä, että yksi rengas riittäisi ihan hyvin, ei siis tarvitse edes kahta.
Jos nyt ensin kumppanin löytäisit? Vai palstalaisenko kanssa meinasit mennä naimisiin ja palstalla kaiken lisäksi?
Älä sure, kyllä sun äiti on rakastanut sua oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei musta tuu mitään. Ei edes epäonnistujaa. Voisin vaihtaa nimeksi: Eniro 0100100 Miten voin auttaa?
Olet jo jotakin ja olet tärkeä ihmislapsi muiden joukossa, keskityt liikaa epäolennaisuuksiin ja psyykkaat itseäsi tappiomielialaan. Oot hyvä immeinen, rakasta itteäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajatus sormuksesta?
Jos nyt tutustuisitte kunnolla niihin kaivattuihinne, ennen kuin sormuksia mietitte. Ei ole ihmekään, ettei toinen lämpene, kun hypitte saman tien seinille.
Ei tässä kukaan tainnut olla menossa sormusostoksille, mutta kai nyt aiheesta saa keskustella ilman, että on hamekangasta hankkimassa? sivusta
Ei minua teidän haaveet kiinnosta, kun ette ole kaivattuannekaan saamassa, niin mitä sillä sormuksellakaan?
Jahas. Palstalle on ilmeisesti pesiytynyt negatiivisuus tämän illan osalta. Jos kuitenkin pitäisi irl:n ja palstan erillään? Eivät kohtaamiset palstailun perusteella tapahdu.
Eivät tosin ilmeisesti tosielämässäkään il
Eihän sinunkaan oikeassa elämässä mitään tapahdu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtäisiin jotain kivaa yhdessä.
Joo, ruokaa!
Ei tulisi suhteesta mitään, jos ei voitaisiin kokkailla yhdessä.
Kunnon kotiruoka voittaa kaikenmaailman finediningit. Romanttinen ilta, grillataan vähän ja vedän pään täyteen että rohkenen pikku kaljoissa leperrellä ja heittä huulta. Muuten varmaa nukahtaisit mun jutuille.
Miehelle. Ilmeeni vaihtelee tällä hetkellä epäuskon ja hymyn välillä. Olisit varmaan nauranut ensimmäiselle reaktiolleni, kun lätkäisin käden silmieni peitoksi. Ihan hölmöähän tämä on, tiedän, mutta...? Ja miksi viestit olisivat juuri minulle, vaikkakin olen kyllä melkoisen varma, että nimenomaan sinä kirjoitat...?
Sydämiin en ole pitkään aikaan kiinnittänyt erityistä huomiota, mutta perjantaina silmiini osui pitkästä aikaa yksi erikoisempi muistutus: löysin tyynyn päältä pienen sydämen, kaksi omenansiementä kauniisti kiinni kasvaneina toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään kirjoita erillistä viestiä jos kommentoin jollekin..
Kunhan yritti haastaa riitaa ;) saa täällä muiden juttuja kommentoida, ei kukaan omista kenenkään viestejä niin turha niitä vahtiakaan.
Enkä minäkään haluaisi kallista sormusta. Kirjoitin jo edellä, että yksi rengas riittäisi ihan hyvin, ei siis tarvitse edes kahta.
Jos nyt ensin kumppanin löytäisit? Vai palstalaisenko kanssa meinasit mennä naimisiin ja palstalla kaiken lisäksi?
Älä sure, kyllä sun äiti on rakastanut sua oikeasti.
En minä sitä koskaan ole epäillytkään. Mikä ihme sinua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihme riitapukareita ja jatkuvaa pientä provoilun yrittämistä ja pätemistä ollut ketjussa koko päivän, näemmä. Eipä kauheasti kiinnosta sitäkään vähää kaipauksia tänne tyhjänjaanaamisen sekaan laittaa. Kiitos kun pilaatte ketjun meiltä muilta.
Paikalla on tämä itsehän muuten -trolli, joka käy pätemässä ja haukkumassa siellä täällä. Surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisitkohan mua elämän loppuun saakka. Mä sua.
Luultavasti. Olen rakastanut jo yli kahdeksan vuotta.
Sivusta. Sama täällä. Mulla ei ole epäilystäkään etteikö mun puolelta tunteet pysyisi yhtä vahvoina hamaan tappiin asti (ei pepputappiin, vaikka niitäkin meidän väliseen kuuluisi kyllä:D).
;D:D;D:D;D;D;D;:::DD:DDDDDDDDDD
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ruokaa!
Kunnon kotiruoka voittaa kaikenmaailman finediningit. Romanttinen ilta, grillataan vähän ja vedän pään täyteen että rohkenen pikku kaljoissa leperrellä ja heittä huulta. Muuten varmaa nukahtaisit mun jutuille.
Sulla lupaava tulevaisuus, jos pitää jatkuvasti olla kännissä, että sinua jaksaisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
💍
Kiitos, vien kaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei oo lautapelejä. No Kimble käy.
Miulle kävisvät myös korttipelit, shakki, tammi, halma, kärmeet ja tikkaat ym. mutta omituiset roolipelit hahmoilla/figuriireilla eivät. Tykkäsin myös eläindominosta ja voisin tutustua gohon ja ma jongiin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme riitapukareita ja jatkuvaa pientä provoilun yrittämistä ja pätemistä ollut ketjussa koko päivän, näemmä. Eipä kauheasti kiinnosta sitäkään vähää kaipauksia tänne tyhjänjaanaamisen sekaan laittaa. Kiitos kun pilaatte ketjun meiltä muilta.
Paikalla on tämä itsehän muuten -trolli, joka käy pätemässä ja haukkumassa siellä täällä. Surullinen tapaus.
Arvostan sun tapaa arvioida muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ruokaa!
Kännäily on mulle iso red flag. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💍
Kiitos, vien kaniin.
🐇 Mikä minuun meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajatus sormuksesta?
Jos nyt tutustuisitte kunnolla niihin kaivattuihinne, ennen kuin sormuksia mietitte. Ei ole ihmekään, ettei toinen lämpene, kun hypitte saman tien seinille.
Ei tässä kukaan tainnut olla menossa sormusostoksille, mutta kai nyt aiheesta saa keskustella ilman, että on hamekangasta hankkimassa? sivusta
Ei minua teidän haaveet kiinnosta, kun ette ole kaivattuannekaan saamassa, niin mitä sillä sormuksellakaan?
Jahas. Palstalle on ilmeisesti pesiytynyt negatiivisuus tämän illan osalta. Jos kuitenkin pitäisi irl:n ja palstan erillään? Eivät kohtaamiset palstailun perusteella tapahdu.
Väitinkö, että tapahtuu? Toisaalta jatkuvasti annetaan ymmärtää, että ellen laihdu ja suostu vanhusten - lasten yms. hoitajaksi niin ei tulekaan tapahtumaan.
Muutan hetkeksi täältä. Tulee pitkät matkat aamuisin, mutta tarvitsen ystävieni seuraa.
En ymmärrä sinua, en vaikka miten yrittäisin.