Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
44021/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sydän minä

Kuka sinä, kuka minä?

Kuka kuka kenelle kenelle 

Vierailija
44022/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on tärkeitä arvot ja mun mielestä sormuksenkin pitäisi olla silleen, ainakin arvokas. En tiedä yhtään mikä vastapari sopii sekametalliseen todella löysään rinkulaan. Muovia mielestäni ei pitäisi olla, mutta jos oikein ideoisi saattaisi kenties keksiä jotain, joka olisi samalla ei liian kallista, mutta kuitenkin tyylikästä. Jotain uniikkia.

Ok. Mulla arvot vähän erit sitten. Jos vastapuoli olis kamalasti laittamassa rahaa johonkin symboliseen rinkulaan, niin ei olis mun ihminen. Ennemmin käytettäisi se raha vaikka vähän parempaan häämatkaan.

Siis onko hän sun kaivattu tai oletatko olevasi hänen kaivattu, vai miksi vastasit hänelle että omat arvosi ovat vähän erit? :D 

Sivusta 

Ihan vakiohuttua tässä ketjussa. Joku sanoo, että kaivatun polkkatukka on ihana, niin jonkun pitää tulla kertomaan, miten itse ei pidä ollenkaan polkkatukista ja koulukiusaajallakin sellainen oli. Aha? Kiva tietää. 

Haluaisin antaa kaivatulle suuseksiä. "Mua kuvottaa pelkkä ajatuskin suuseksistä!". Jaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44023/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus olisi sinetti, vaikka ei yhdessä voitaisikaan olla.

Vierailija
44024/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on tärkeitä arvot ja mun mielestä sormuksenkin pitäisi olla silleen, ainakin arvokas. En tiedä yhtään mikä vastapari sopii sekametalliseen todella löysään rinkulaan. Muovia mielestäni ei pitäisi olla, mutta jos oikein ideoisi saattaisi kenties keksiä jotain, joka olisi samalla ei liian kallista, mutta kuitenkin tyylikästä. Jotain uniikkia.

Ok. Mulla arvot vähän erit sitten. Jos vastapuoli olis kamalasti laittamassa rahaa johonkin symboliseen rinkulaan, niin ei olis mun ihminen. Ennemmin käytettäisi se raha vaikka vähän parempaan häämatkaan.

Siis onko hän sun kaivattu tai oletatko olevasi hänen kaivattu, vai miksi vastasit hänelle että omat arvosi ovat vähän erit? :D 

Sivusta 

Ei tietenkään ole mun

Ok, kunhan ihmettelin. Itse kirjoitan yleensä oman viestini jos inspiroidun jostain toisen viestistä. Vältän lainaamasta sitä ja vastaamista suoraan siihen, koska ihmiset on erilaisia erilaisine tarpeineen enkä oleta olevani mikään kommentoimaan niitä. 

Vierailija
44025/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obsidiaania jossa kaiverruksena molempien nimet ja päivämäärä, nimet voisi olla juotettu hopealla. Ei tule mieleen oikein muuta.

Vierailija
44026/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajatus sormuksesta?

Vierailija
44027/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vapaa, voisin muuttaakin lähemmäs. 

Vierailija
44028/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sormus vaatimattomalle naiselle?

Kierrätetty, katajainen tai vaikka visakoivuinen.

Kierrätetty ainoastaan, jos on kyse suvun perintökorusta. Puu-tai tuohisormus aiheuttaisi todennäköisesti rukkaset. sivusta

Sinä et olekaan vaatimaton, joten suotta vastasit.

Sivusta

No en minä vaadi jättitimantteja. Toisinaan vaikuttaa siltä, että vaatimattomuudesta viitataan enemmän marttyyriasenteeseen, jossa sallisi kohdeltavan itseään miten sattuu, kun kun enhän minä mitään tarvitse tai ansaitse. Kunhan palvelen ja tyydyn rippeisiin.

Vierailija
44029/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta&nb

Ok, kunhan ihmettelin. Itse kirjoitan yleensä oman viestini jos inspiroidun jostain toisen viestistä. Vältän lainaamasta sitä ja vastaamista suoraan siihen, koska ihmiset on erilaisia erilaisine tarpeineen enkä oleta olevani mikään kommentoimaan niitä. 

Ai? Miksi sitten nyt et kirjoittanut erillistä viestiä vaan ryntäsit tähän pakottamaan mielipidettäsi? 😅😂

Vierailija
44030/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisitkohan mua elämän loppuun saakka. Mä sua.

Vierailija
44031/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa tulee kyllä vähän semmonen kauhu päälle, että ei ssaatana onko se pakko hommata lapselle sisarus :| 

Täh?

Vierailija
44032/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäisiin jotain kivaa yhdessä. 

Vierailija
44033/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jeah! Roketti roll.

Vierailija
44034/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on oma ``sisäänheittäjä``,aina löytyy aihe,paitsi se mitä otsikko pyytää.

Vierailija
44035/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä taisi olla yleisen tason keskustelua sormuksista.

Vierailija
44036/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua, rakas. Kova ikävä.

Vierailija
44037/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa tulee kyllä vähän semmonen kauhu päälle, että ei ssaatana onko se pakko hommata lapselle sisarus :| 

Täh?

Jokaisessa kylässä (palstalla) on yksi kylähullu. Ei häneen kannata kiinnittää huomiota.

Vierailija
44038/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pientä vihjailua puolin ja toisin.

Vierailija
44039/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtäisiin jotain kivaa yhdessä. 

Joo, ruokaa!

Vierailija
44040/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kirjoita erillistä viestiä jos kommentoin jollekin.. 

Ketju on lukittu.