Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tärkeitä arvot ja mun mielestä sormuksenkin pitäisi olla silleen, ainakin arvokas. En tiedä yhtään mikä vastapari sopii sekametalliseen todella löysään rinkulaan. Muovia mielestäni ei pitäisi olla, mutta jos oikein ideoisi saattaisi kenties keksiä jotain, joka olisi samalla ei liian kallista, mutta kuitenkin tyylikästä. Jotain uniikkia.
Ok. Mulla arvot vähän erit sitten. Jos vastapuoli olis kamalasti laittamassa rahaa johonkin symboliseen rinkulaan, niin ei olis mun ihminen. Ennemmin käytettäisi se raha vaikka vähän parempaan häämatkaan.
Siis onko hän sun kaivattu tai oletatko olevasi hänen kaivattu, vai miksi vastasit hänelle että omat arvosi ovat vähän erit? :D
Sivusta
Ihan vakiohuttua tässä ketjussa. Joku sanoo, että kaivatun polkkatukka on ihana, niin jonkun pitää tulla kertomaan, miten itse ei pidä ollenkaan polkkatukista ja koulukiusaajallakin sellainen oli. Aha? Kiva tietää.
Haluaisin antaa kaivatulle suuseksiä. "Mua kuvottaa pelkkä ajatuskin suuseksistä!". Jaa.
Sormus olisi sinetti, vaikka ei yhdessä voitaisikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tärkeitä arvot ja mun mielestä sormuksenkin pitäisi olla silleen, ainakin arvokas. En tiedä yhtään mikä vastapari sopii sekametalliseen todella löysään rinkulaan. Muovia mielestäni ei pitäisi olla, mutta jos oikein ideoisi saattaisi kenties keksiä jotain, joka olisi samalla ei liian kallista, mutta kuitenkin tyylikästä. Jotain uniikkia.
Ok. Mulla arvot vähän erit sitten. Jos vastapuoli olis kamalasti laittamassa rahaa johonkin symboliseen rinkulaan, niin ei olis mun ihminen. Ennemmin käytettäisi se raha vaikka vähän parempaan häämatkaan.
Siis onko hän sun kaivattu tai oletatko olevasi hänen kaivattu, vai miksi vastasit hänelle että omat arvosi ovat vähän erit? :D
Sivusta
Ei tietenkään ole mun
Ok, kunhan ihmettelin. Itse kirjoitan yleensä oman viestini jos inspiroidun jostain toisen viestistä. Vältän lainaamasta sitä ja vastaamista suoraan siihen, koska ihmiset on erilaisia erilaisine tarpeineen enkä oleta olevani mikään kommentoimaan niitä.
Obsidiaania jossa kaiverruksena molempien nimet ja päivämäärä, nimet voisi olla juotettu hopealla. Ei tule mieleen oikein muuta.
Jos olisit vapaa, voisin muuttaakin lähemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sormus vaatimattomalle naiselle?
Kierrätetty, katajainen tai vaikka visakoivuinen.
Kierrätetty ainoastaan, jos on kyse suvun perintökorusta. Puu-tai tuohisormus aiheuttaisi todennäköisesti rukkaset. sivusta
Sinä et olekaan vaatimaton, joten suotta vastasit.
Sivusta
No en minä vaadi jättitimantteja. Toisinaan vaikuttaa siltä, että vaatimattomuudesta viitataan enemmän marttyyriasenteeseen, jossa sallisi kohdeltavan itseään miten sattuu, kun kun enhän minä mitään tarvitse tai ansaitse. Kunhan palvelen ja tyydyn rippeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta&nb
Ok, kunhan ihmettelin. Itse kirjoitan yleensä oman viestini jos inspiroidun jostain toisen viestistä. Vältän lainaamasta sitä ja vastaamista suoraan siihen, koska ihmiset on erilaisia erilaisine tarpeineen enkä oleta olevani mikään kommentoimaan niitä.
Ai? Miksi sitten nyt et kirjoittanut erillistä viestiä vaan ryntäsit tähän pakottamaan mielipidettäsi? 😅😂
Rakastaisitkohan mua elämän loppuun saakka. Mä sua.
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee kyllä vähän semmonen kauhu päälle, että ei ssaatana onko se pakko hommata lapselle sisarus :|
Täh?
Tehtäisiin jotain kivaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajatus sormuksesta?
Täällä on oma ``sisäänheittäjä``,aina löytyy aihe,paitsi se mitä otsikko pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä taisi olla yleisen tason keskustelua sormuksista.
Ikävä sinua, rakas. Kova ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee kyllä vähän semmonen kauhu päälle, että ei ssaatana onko se pakko hommata lapselle sisarus :|
Täh?
Jokaisessa kylässä (palstalla) on yksi kylähullu. Ei häneen kannata kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vain pientä vihjailua puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Tehtäisiin jotain kivaa yhdessä.
Joo, ruokaa!
En tietenkään kirjoita erillistä viestiä jos kommentoin jollekin..
Kuka kuka kenelle kenelle